JULIUS -nimi?

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Meillä päätettiin jo odotusaikana, että pojasta tulee Julius jos vain on yhtään Juliuksen näköinen. Ja olihan hän :heart: Kaikkein kaunein pojan nimi sekä minun että miehen mielestä ;)

Ja jännä juttu, mutta mäkään EN tykkää Julle lempinimestä :kieh: Onneksi vain yksi ihminen sanonut poikaa Julleksi.

Mutta sellainen juttu, joka ei tullut mieleen odotusaikana, niin kaikki ei tiedä onko se tytön vai pojan nimi :eek: Tosi usein (yleensä vanhemmat ihmiset) meiltä kysytään onko vauvamme tyttö vai poika, viimeksi eilen vaikka poika oli kysyjän nenän edessä sinisissä vaatteissa :D
Mä ainakin ensimmäisenä yhdistän Ceasariin ja tiedän hänen olleen mies :whistle: mutta tosi monet sekoittaa Juliuksen Juliaan :xmas:
no joo on kyllä outoa, vissiin joku yleissivistyksen kohta jäänyt paitsioon, tietty Julius on MIES.
mutta oudohko nimi on musta JULIAN, ja sekin on pojan nimi...

:eek:
No jopas on! Sehän nyt on ilmiselvää, että Julius on pojan nimi. :xmas:

No ehdotelkaas hyviä lempinimiä Juliukselle, jotta voitaisiin välttyä Jullelta ja Jullilta? :D
(Mulle muuten ei nyt edes tule muita nimeen. :saint: )

Joku on sanonut 'Jultsu'
mutta en kyl tykkää siitäkään kovin paljoa :x Mut on se parempi kuin Julle tai Julli :D

Juliuksen vajaa 2v. serkku sanoo "Ulu", se kuulostaa suloiselta ainakin hänen suustaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä just tänään ilmoitin miehelle että olen päättänyt poikamme nimeksi tulevan Julius. Mies ei vaan ollut mun päätöksestäni samaa mieltä :headwall:
Meilläkään mies ei ihan alkuun tykännyt nimestä...mutta kun muutama kuukausi meni ja nähtiin pikkumies ultrassa niin olihan hän isukinkin mielestä Juliuksen näköinen ja alkoikin tykätä siitä nimestä. Yhtään ei olla kaduttu nimivalintaa :)

Julle
Sinä, joka et minun lempinimestäni pidä, pyydän että hommaat elämän. Jokaisella saa olla minkälainen lempinimi tahansa, mutta sinunlaisten ihmisten lempinimiksi tulee ihan jotain sellaista mitä et ikinä uskonut kuulevasi.

Mun rakkaat pojat alkoi käyttää Jullea 7 ja 9 vuotiaina, eli ~10 vuotta sitten.

Julle
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
No ehdotelkaas hyviä lempinimiä Juliukselle, jotta voitaisiin välttyä Jullelta ja Jullilta? :D
(Mulle muuten ei nyt edes tule muita nimeen. :saint: )

Joku on sanonut 'Jultsu'
mutta en kyl tykkää siitäkään kovin paljoa :x Mut on se parempi kuin Julle tai Julli :D

Juliuksen vajaa 2v. serkku sanoo "Ulu", se kuulostaa suloiselta ainakin hänen suustaan :heart:
Olette yhtä rajoittuneita ja kehitysvammaisia kun tämä 2v. serkku. Mutta mitäpä hän itselleen mahtaa, jos on erilaisena tähän maailmaan syntynyt. Jumala siunaa meitä kaikkia.

iasoäiti
Kuultiin ekan lapsenlapsemme nimi vasta kastetilaisuudessa papin lausumana ja kyyneleet valuivat valtoimeneen liikutuksesta ja meitä miellyttävistä nimistä. Tosi outoa että minä eikä mieheni ei oltu koskaan aikaisemmin törmätty ko. nimeen vaikka sitä onkin Suomessa yli 8.000 kpl
Julius Edvin on nyt 2 v 7 kk, yksi tuttu puhuu Jullesta, suotakoon se hänelle, kaikki muut Juliuksesta.
Ollaan todella mieltyneitä Julius- nimeen. Jostain luin että Julius on veikeän, vallattoman lapsen nimi ja tämä kuvaus sopii hyvin myös meille.
Iloinen isoäiti ja isoisä

Yhteistyössä