Julistan täten: Jos tulen vielä joskus raskaaksi, niin menen heti aborttiin! Vannon sen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23037571]Mites olisi sterilisaatio? Sillä voisi välttää abortit...[/QUOTE]

Ei välttämättä. Mun kaveri tuli raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta, yli 4-kymppisenä.

No en ole koskaan enää siunatussa tilassa. Siksi uskallan sanoa tällaisia ääneenkin.
Paitsi että en todellakaan kykenisi aborttiin, vaan pitäisin lapsen. Enkä ole käyttänyt ehkäisyä koko aikuis iälläni.

[QUOTE="vieras";23037586]Ei välttämättä. Mun kaveri tuli raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta, yli 4-kymppisenä.[/QUOTE]

Raskaaksi tuleminen sterilaatiosta huolimatta on kuitenkin äärimmäisen epätodennäköistä. Mutta tietysti kaksplussan logiikka taitaa olla se, että jos on pienikin mahdollisuus tulla kuitenkin raskaaksi niin ei sitä kannata mennä sterilisaatioon tai oikeastaan käyttää edes ehkäisyä. Helpompihan se on sitten vain käydä tekemässä abortti. Mitäs nyt yhdestä pikkumurh... eikun "solumöykyn" poistamisesta.

[QUOTE="huoh";23037593]No en ole koskaan enää siunatussa tilassa. Siksi uskallan sanoa tällaisia ääneenkin.
Paitsi että en todellakaan kykenisi aborttiin, vaan pitäisin lapsen. Enkä ole käyttänyt ehkäisyä koko aikuis iälläni.[/QUOTE]

Eli tää oli taas jonkun kiihkoilijan provo. Onpa jännää.

Itse tekisin oikeasti keskeytyksen, jos tulisin vielä raskaaks. Ilman katumusta tai tollasta vouhkaamista.

Yhteistyössä