Noup, melkein kun oma nimeni..Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Höh. Mites sitten Joanna?Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Tästä tykkään itse, mutta mieheltä tuli ehdoton ei :|Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten olisi Jelena?
Noup, melkein kun oma nimeni..Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Höh. Mites sitten Joanna?Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Tästä tykkään itse, mutta mieheltä tuli ehdoton ei :|Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten olisi Jelena?
No voitko kertoa mitkä kelpas.Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Kiitos kaikille, tästä ehdotelma listaltanne nimi löytyy- muutama oli, jotka mieskin (se on harvinaisen nirso nimien suhteen) kelpuutti =)
Niin, muakin kiinnostaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voitko kertoa mitkä kelpas.Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Kiitos kaikille, tästä ehdotelma listaltanne nimi löytyy- muutama oli, jotka mieskin (se on harvinaisen nirso nimien suhteen) kelpuutti =)
Joanna ja Vanessa taitaa olla ihmisen nimiä, mut mitä noi muut on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meiltä löytyy Jessika Madeleine.
Mun suosikki listalta löytyy
Joanna
Isella
Vanessa
Deanna
Isanna