S
siiri
Vieras
Miksi kukut vielä? =)
Sain itse tehtyä joulusiivot ja nyt on aikaa itselle =) siis hiusväri päässä=)
Sain itse tehtyä joulusiivot ja nyt on aikaa itselle =) siis hiusväri päässä=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja aattelin kohta tuon wc.n siivota ja sit ois siivoukset tehty. Kaikki siivous on männäviikolla hoitunut yöaikaan.
Minkäs väriset hiukset oot värjäämässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
:| :x
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt saa sit taas tehdä alotuksia.
Hetki sitten yritin niin ei sit millään saa tehtyä uusia alotuksia. :headwall: :kieh: Eilen tähän aikaan oli sama juttu.
Mä täällä vielä oon vielä hereillä.
Juon glögiä ja istuskelen kynttilän valossa, ei nukuta vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
kurja vaiva... onneks en oo saanu sitä riesaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Mää olen.Oikeen kiva vaiva. Iskee näin, ku ei just tarvis.
Mutta pikkuvaiva silti.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja aattelin kohta tuon wc.n siivota ja sit ois siivoukset tehty. Kaikki siivous on männäviikolla hoitunut yöaikaan.
ihan keskiruskeeks =) juu tylsää mut...
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Mutta pikkuvaiva silti.
niin, stressiä ku pukkaa niin POKS!
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja aattelin kohta tuon wc.n siivota ja sit ois siivoukset tehty. Kaikki siivous on männäviikolla hoitunut yöaikaan.
ihan keskiruskeeks =) juu tylsää mut...
Ei se tylsä ole. Mulla tuli vaan punanen mieleen näin jouluna.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt saa sit taas tehdä alotuksia.
Hetki sitten yritin niin ei sit millään saa tehtyä uusia alotuksia. :headwall: :kieh: Eilen tähän aikaan oli sama juttu.
no, kyllä se uni tulee ja mikäs sitä on issesseen tunnelmoida...joko valmistelut on OK?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Mutta pikkuvaiva silti.
niin, stressiä ku pukkaa niin POKS!
Niin taitaapi olla. Vaikka eilen just huokasin, että nyt saa joulu tulla, ku kaikki hommat oli tehtynä. Ja tänään PAM.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt saa sit taas tehdä alotuksia.
no, kyllä se uni tulee ja mikäs sitä on issesseen tunnelmoida...joko valmistelut on OK?
Ei oo ei.
Laitoinki just alotuksen siitä että mitä vielä pitäs tehdä.
Mutta mä tykkään siivoilla ja sit on mukava istuskella heti koneella ja jatkaa siivoiluita.
Ja nautin siitä kun saan ihan rauhassa siivoilla ku muut nukkuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Tiedän tunteen! :kieh:
Mä söin siihen vaivaan 3kuukautta estolääkitystä ja nyt n.3kk siitä kun lääkitys loppu niin tuli taas!!!! :kieh: :headwall:
Kai mun stressihormoonit on sen verran vahvat ettei niitä mitkään lääkkeet nujerra...
Ja lääkäri siis sanoin ettei sen pitäis tulla enään niin helposti...
Ja AP:lle: täällä vielä hetki ollaan! :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt saa sit taas tehdä alotuksia.
Ei oo ei.
Mutta mä tykkään siivoilla ja sit on mukava istuskella heti koneella ja jatkaa siivoiluita.
TOTTA! Minulla lapset 1v ja 2v ja todella apulaisia riittäisi.... mut nautin kun saan touhut yksin.
Mitäs on vielä tekemättä? itse teen huomenna perunalaatikkoa, rosollia, rusinasopan ja kinkun tietty yöllä tai miehen vastuulle se taitaa jäädä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Oon täälä. Kiroan tuon huuliherpeksen suohon. Iski just saakeli vieköön tohon iholle. Ei ees huuleen hitto.![]()
Tiedän tunteen! :kieh:
Mä söin siihen vaivaan 3kuukautta estolääkitystä ja nyt n.3kk siitä kun lääkitys loppu niin tuli taas!!!! :kieh: :headwall:
Kai mun stressihormoonit on sen verran vahvat ettei niitä mitkään lääkkeet nujerra...
Ja lääkäri siis sanoin ettei sen pitäis tulla enään niin helposti...
Ja AP:lle: täällä vielä hetki ollaan! :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt saa sit taas tehdä alotuksia.
Ei oo ei.
TOTTA! Minulla lapset 1v ja 2v ja todella apulaisia riittäisi.... mut nautin kun saan touhut yksin.
Mitäs on vielä tekemättä? itse teen huomenna perunalaatikkoa, rosollia, rusinasopan ja kinkun tietty yöllä tai miehen vastuulle se taitaa jäädä.
Meillä isommat kans kovia auttelemaan mutta kuopus on 1v1kk ja levittää sen minkä kerkee ku mä saan jonku paikan siistiks. :headwall:
Pitäs vielä pestä vessa,kylppäri ja sauna,imuroida,pyyhkiä pölyt,pestä lattiat,vaihtaa petivaatteet,mies onneks tamppaa matot (on sen hommia ollu joka vuosi)
Illalla sit pitäs leipoa lasten kanssa pipareita,torttuja ja pullaa, viimesenä koristellaan kuusi koko perheen kanssa.![]()
Mun mielestä on ihanaa leipoa ihan viimesenä koska sit tulee joulun tuoksu,kaikki on siivottu ja sit saa vaan nauttia. :xmas: