Juhlitaanko päiväkodissa synttäreitä?

Mulle tuli ihan oikosulku, en muista yhtään miten on! Pojalla on ens viikolla synttärit, joten mietin onko päiväkotiin tapana viedä jotain tarjottavaa? Ja jos, niin mitä se vois 2-vuotiaalla olla? Kysymällä toki selviää, mut kertokaas te omia ajatuksia aiheesta!
 
Mun työpaikalla juhlitaan kaikkia sankareita ja osa haluaa tarjota jotain, ei kaikki.
Usein se on just keksiä. Mä olen omien poiken tarhaan vienyt usein mehujäät, joskus lakut tai ihan pakettijätskiä.
Mutta näissä voi olla paljon eroja, joten kannattaa kysyä. :)


Muoks. Työpaikkani on siis pk. :D
 
miunmau
Kysy ensin teidän päiväkodin käytäntö. Meillä ainakaan ei saa viedä mitään.

Ja noiden makeiden viemisien kanssa olisin muutenkin varovainen, kun läheskään kaikki lapset (ainakaan pienten ryhmässä )eivät saa niitä syödä.
 
"Miu"
Meillä ei myöskään saa viedä mitään...

Mutta juhlivat kyllä synttäreitä, hoitajat tekevät jotain extraa (leipovat pullaa tms.) juhlan kunniaksi ja sankari saa valita pienen lahjan lahjapussista.
 
kannattaa kysyä päiväkodilta käytäntöä. meidän päiväkotiin saa tuoda herkkuja, mitenkään ei ole rajoitettu. (vanhempien kannattaisi kuitenkin miettiä että miten paljon sitä herkkua sinne raahataan, jotkut tuovat ihan tajuttomia määriä) mutta esim. naapuri kunta on tehnyt päätöksen että päätöksen että tarhoissa ei syödä MITÄÄN herkkuja eikä juoda mehuja ym. (tekevät tiivistä yhteistyötä hammashuollon kanssa) jos on lapsella synttärit niin sinne saa tuoda hedelmiä.
 

Yhteistyössä