Meillä jälkikasvu mummolla... Kotona ollaan, tehtiin just pitsaa ja avattiin valkkari. Nyt korkkasin idelandia berryn, on muuten hyvää
Illalla tulee kavereita ja sit ehkä baariin, tai sit sänkyyn, väsyttää jo nyt
Kaverit yrittää kovasti houkutella baariin, mut ku kerranki saa olla yksin...jännä juttu, mut koti taitaa voittaa. Punkkua ja hyvää ruokaa, töllö, netti kaikki vaan mun B)
Tavallaan juhlimaan joo Mummu ja pappa hakee pojan tunnin päästä ja me lähetään miehen kanssa veneellä sikajuhlille =) kivaa kivaa!!! saa nähä mitä illan ja yön aikana keksitään....
Mä meen työkaverille istuun iltaa. Mies on lasten kanssa. Työkaverilla on pleikkarin Singstar, ja pitäis sitä kokeilla
Ja onhan muutama olutkin varattu...