"Juhlimaan" lähtevät tänään...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mitäs meinaatte, baariin vai?

Meillä jälkikasvu mummolla... Kotona ollaan, tehtiin just pitsaa ja avattiin valkkari. Nyt korkkasin idelandia berryn, on muuten hyvää :p
Illalla tulee kavereita ja sit ehkä baariin, tai sit sänkyyn, väsyttää jo nyt :D
 
Tavallaan juhlimaan joo :D Mummu ja pappa hakee pojan tunnin päästä ja me lähetään miehen kanssa veneellä sikajuhlille =) :p kivaa kivaa!!! saa nähä mitä illan ja yön aikana keksitään....
 

Yhteistyössä