Jaa, ap ja kaikki muut tukiverkottomat on siis muuttaneet sen 10 kertaa, ja ovat lukuisten muuttojensa vuoksi ikäänkuin invalidisoituneet & siksi kykenemättömiä tutustumaan ihmisiin ja muodostamaan tukiverkkoja.Täytyy olla helvetin tyhmä ihminen joka menee neuvomaan toisia ihan pokkana sellaisesta josta itselä ei ole mitään kokemusta.
En neuvo enkä arvostele yksinhuoltajia koska en ole sellainen enkä ole koskaan ollut.
jne.
Jos sinulla ei ole kokemusta siitä että muutat vaikka 10 kertaa ja aloitat kaiken alulsta, ja ei tietoa iten se vie ihmisen voimavaroja, niin älä puhu, yhtään mitään. On tutkittu että muutto on lähellä kuolemaa, avioeroa jne. näitä stressitilanteita kuormittavuudessaan.
Selvä. Hyvä kun kerroit. Mulla jäi näkemättä tällainen tieto tässä ketjussa.
Ap:n siis ei kannata edes yrittää luoda tukiverkkoa, koska asuu eri paikkakunnalla kuin vanhempansa (kertoiko tarina sen, muuttiko ap vai muuttiko vanhemmat?).
Mulla on kokemusta muuttamisesta (ulkomaille asti), ja kokemusta tukiverkon luomisesta aikuisiällä (kahdestikin oon tehnyt sen). Mutta koska en ole muuttanut 10 krt enkä ole tukiverkoton, niin en saa neuvoa (tai siis kertoa omia kokemuksiani & ajatuksiani). Mielummin mä kuulisin kyllä neuvoja tukiverkon luoneilta, kuin sellaisilta joilta se ei ole onnistunut, jos olisin tukiverkoton ja kaipaisin tukiverkkoa kuitenkin.
Viimeksi muokattu: