V
vieras
Vieras
Jonkun aikaa sitten oli meidän neidin synttärit (täyttii 5v.). Niin kuin ennenkin kutsuttiin sukulaisia. Sisko tuli miesystävän kanssa. Meni jonkun aikaa kuulin toisesta huoneesta kiiroilua ja huutoa. Menin huoneeseen, siellä oli sisko ja sen miesystävä, heillä oli riita. Sanoin ystävällisesti, että jos niillä on erimielisyyksiä niin olkaa hyvää ja menkää selvittämään omaan kotiin, koska täällä on juhlat. Siskon miesystävä huusi ja haukkui minua: "Etkö näe h...ra että meillä asia kesken." Mun mies tuli paikalle ja käski lähtemään pois.
Sisko ja sen miesystävä lähti, mutta ennen sitä miesystävä otti lahjan takaisin, ei ehditty avata.
Tämä ei ollut ensimmäinen kertaa kun sisko ja sen mies selvittelivät omia erimielisyyksiä meillä juhleissa.
Tämän jälkeen sisko ei edes soittanut. Kuulin vaan isältä, että siskon miesystävä oli vihainen meille kun pyydettiin poistumaan asunnosta ja haluaa että pyydetään anteeksi siitä.
Valitettavasti en aio pyytää anteeksi mistään kun en ole tehnyt mitään väärin. Ainakin minun mielestäni.
Vähän sekava teksti.
Kuin moni todellakin selvittelee omia ongelmia juhleissa tai kuuntelee kun toiset pilaa juhlat?
Sisko ja sen miesystävä lähti, mutta ennen sitä miesystävä otti lahjan takaisin, ei ehditty avata.
Tämä ei ollut ensimmäinen kertaa kun sisko ja sen mies selvittelivät omia erimielisyyksiä meillä juhleissa.
Tämän jälkeen sisko ei edes soittanut. Kuulin vaan isältä, että siskon miesystävä oli vihainen meille kun pyydettiin poistumaan asunnosta ja haluaa että pyydetään anteeksi siitä.
Valitettavasti en aio pyytää anteeksi mistään kun en ole tehnyt mitään väärin. Ainakin minun mielestäni.
Vähän sekava teksti.
Kuin moni todellakin selvittelee omia ongelmia juhleissa tai kuuntelee kun toiset pilaa juhlat?