Juhlat huomenna - vaateongelma, apua!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ehtisitkö huomenna hakeen vaikka valkoiset pellavahousut tai toisenvärisen tunikan? Nuo sopii ihan hyvin nimiäisiin mutta koko musta ei välttämättä

Siis en ehdi. Huomenna on sunnuntai, kupat aukeaa klo 12, ja silloin alkaa juhlatkin.

Huomasin vastauksesi. Kun omani olin lähettänyt.

Oisko sulla sitten jotain asuun väriä tuovia koruja / asusteita?

On joo. Ajattelin laittaa vihreitä ja valkoisia helmiä kaulaani ja kenties myös ranteeseen. Kengätkin on vihreät.

Loistava asu. No hätä. Laitat ne ja sillä hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ehtisitkö huomenna hakeen vaikka valkoiset pellavahousut tai toisenvärisen tunikan? Nuo sopii ihan hyvin nimiäisiin mutta koko musta ei välttämättä

Siis en ehdi. Huomenna on sunnuntai, kupat aukeaa klo 12, ja silloin alkaa juhlatkin.

Huomasin vastauksesi. Kun omani olin lähettänyt.

Oisko sulla sitten jotain asuun väriä tuovia koruja / asusteita?

On joo. Ajattelin laittaa vihreitä ja valkoisia helmiä kaulaani ja kenties myös ranteeseen. Kengätkin on vihreät.

Loistava asu. No hätä. Laitat ne ja sillä hyvä.

Okei :D. Kiitos teille :flower:!

Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
tää menee ihan ohi aiheen :ashamed: mutta sanotko vielä millä tavalla oot painoa pudottanut, mikä oli lähtöpaino ja nykyinen paino ja lähtökoko ja nykyinen koko vaatteissa?

No tuota, lähtöpaino oli noin 100 kiloa, vaatekoko 50-52. Nyt painan noin 80 kiloa, vaatekoko on 42-44. Urakka ei siis ole lähellekään ohi, vielä sellaiset 15-20 kiloa haluan pois - tai niin, että mahtuisin kokoon 38. Ei mulla sen kummempaa metodia ole ollut, lautasmalli, ruokapyramidi ja puoli kiloa kasviksia/hedelmiä päivässä ohjenuorana, säännölliset ruoka-ajat ja yksi herkkupäivä viikossa. Niin ja PALJON kävelyä ja kohtuullisesti jumppaa.

Yhteistyössä