juhlapuku odottajalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *minttu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

*minttu*

Vieras
Hei! Helmikuussa on hyvän ystäväni häät ja pitäisi löytää jokin juhlapuku sinne. Onko ideoita mistä kannattaisi etsiä? Netistä vai kaupoista? Vinkkejä kaivataan. Kiitos jo etukäteen!

Itse löysin H&M:stä tosi kivan pitkän halternek-iltapuvun, hintaa 35 euroa. Väri on musta mutta kyllähän häihinkin voi mustaan pukeutua. Tämä ei siis ole mikään äitiysvaate mutta venyvää kangasta, joten nyt viikolla 30 siihen mahdun hyvin ja tuntui antavan tosi paljon periksi eli käyttöön se tulee n. viikolla 36. Beluassa on jotakin iltapukuja mutta kävin liikkeessä ja mun mielestä siellä ei ollut lainkaan muodikkaita vaatteita vaan tosi tylsiä. Heillä taitaa olla myös jotakin juhlapukujen vuokrausta, on myös nettisivut www.belua.fi. Mutta suosittelisin kiertämään esim. H&M:n ja Halosella on myös paljon juhla-asuja ja nyt alesta saattaa tehdä löytöjä.

Minä löysin Fiorellasta ihanan strassatun hame ja babydoll-halterneck-toppi yhdistelmän. Ihan normaalikokoa, mutta hameessa oli joustava vyötärö, jonka laitoin mahan alle. Nyt löytyy lähes joka kaupasta juhlavia strassattuja toppeja, jotka ovat rintojen alta leveneviä. Sopii mainiosti isolle vatsalle. Toppiin voi yhdistää tavallisen äitiyshameen.

Mä ostin äitiysosastolta mustan ohuen trikoomekon/tunikan. Siihen kun yhdistää juhlakengät -sukat ja -korut, laittaa hiukset ja kunnon meikin niin koen kyllä olevani ihan kelvollinen kaverini tammihäihin :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Liuku&image_id=36837184

Tuossa kuva millaisissa vaatteissa menin itse naimisiin. Mekko h&m:ltä ja tuo pitsihörhelö haloselta.

hih, toi pitsijuttu näyttää joltain mummon pöytäliinalta. Itsellä oli vain edellinen ilta aikaa etsiä asua, kun jätin viime tinkaan. Mutta tuommosiahan on erilaisia ellei oo jo niin out :)

Menin uudenvuoden aattona naimisiin privasti maistraatissa, odotan kaksosia ja maha tosi iso, että ei ollut mekon löytäminen helppoa. Tyydyin lopulta henkan mustaan puolihameeseen (alhaalla satiiniommel) ja normipuolelta ostettuun ns. ihonväriseen normaaliin satiinipaitaan joka venyi KUN MUUTA EI OLLUT. Pikkujouluaika varmaan vaikeuttaa tilannetta.

Beluassa oli mekot tyyliin jotain 130 egee, mun mielestä liian kallista ja vuokrata sai semmosta megamekkoa 80 egee oisko ollu vkonloppu ja samaa mieltä muiden kanssa, että yllättävän mitäänsanomattomia.

Nyt olis varmaan Bebesissä (myös netissä hyvät valikoimat) hyviä mekkoja, ainakin viikko sitten oli semmosta normi VeroModa tyyppistä tosi hyvän näköstä juhlamekkoa tarjolla ja hinta jotain 40 egee.

Jos oikeesti haluais jotain ihanaa, niin ei muuta kun ompelemaan tai botskilla lahden toiselle puolelle.

Hauskoja juhlia toivotellen!

Yhteistyössä