Juhlapuku bella???

• Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
Morsmaikku85
Tilasin Juhlapuku Bellasta hääpuvun mittatilauksena ja olen eritäin tyytyväinen. Puku oli just sitä mitä pitikin, palvelu oli erittäin ripeä ja ystävällistä. En olisi uskaltanut tilata ilman kaverin suositusta. Kyseinen yrittäjä on myynyt paljon pukuja huutonetissakin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Morsmaikku85:
Tilasin Juhlapuku Bellasta hääpuvun mittatilauksena ja olen eritäin tyytyväinen. Puku oli just sitä mitä pitikin, palvelu oli erittäin ripeä ja ystävällistä. En olisi uskaltanut tilata ilman kaverin suositusta. Kyseinen yrittäjä on myynyt paljon pukuja huutonetissakin.
Kävitkö sovituksessa vai mittasitko itse???

Minäkin tilasin juhlapuku bellasta hääpuvun. Tosi ihana ja juuri sopivan kokoinen ja pituinen. Pitää vaan ottaa tarkat mitat niin saa oikean kokoisen (minä mittasin itse). Olin tosi tyytyväinen kaupan toimintaan, nopeat vastaukset ja lähetystunnus kun puku oli valmis sain sähköpostiin. Toimitus kesti n 8 viikkoa kun sanoin ettei puvulla ole kiire. Ennen kaikkea tyytyväinen oli puvun edullisuuteen, ostin vielä alennus kaudella niin puku oli tämänhetkistä hintaa edullisempi, vaikka eipä ole vieläkään kallis :)

"Xena"
Susosittelen Juhlapukubellaa, sain unelmieni hääpuvun suht edulliseen hintaan. Toimitusaika olisi voinnut olla lyhyempi mutta muuten kaikki meni ihan nappiin : puku oli vielä kauniimpi kuin kuvissa, laatu oli erinomainen, asiakaspalvelu oli nopea. Kävin otattamassa mitat sovittamossa ja hain puvun kun se valmistui samasta paikasta. Sovitin puvun myyjän avustuksella. Olin otettu kun myyjä kysyi että haluanko lyödä kaupat lukkoon, kuulemma olisi ollut mahdollista perua kaupat vielä siinä vaiheessa....harvinaisen avointa ja hyvää palvelua tänä päivänä. En voi muuta kuin suosittella!

Suosittelija
Täällä myös erittäin positiivisia kokemuksia, joten suosittelen lämpimästi :) Kävin ottamassa mitat ohjelapun kera ompelijalla. Lisäkysymyksiin vastattiin pikaisesti ja puku oli upea (sekä täsmälleen oikean kokoinen). Lisäksi hinnat ovat erittäin hyvät (möin eteenpäin samaan hintaan :D ).

Täälläkin positiivisia kokemuksia liikkeestä. Tilasin äitiyshääpuvun kokonaan netin kautta. Uskomatonta kyllä, puku oli prikulleen oikeankokoinen, pituinen, väri oli juuri oikea. Laatu oli hintaan nähden todella hyvä. Toimitusaika oli sesonki aikaan 7viikkoa mutta sekään ei ollut kovin paha.
Luotettava kauppa,suosittelen ehdottomasti!

Viimeksi muokattu:
"Eevi"
Itse en ostaisi, koska on varmasti niitäkin jotka ovat joutuneet pettymään todella pahasti. Täällä kuitenkin vain murto-osa käyttäjistä.

Itse ostin hääpukuni Morsiusgalleriasta tullivapaiden aikaan. Sain juuri sellaisen minkä halusin ja maksoin alle 300e. Tähän hintaan sisältyi myös kengät.
Ei tarvinnut odotella hermostuneesti monta viikkoa puvun tulemista ja miettiä, että mahtuuko päälle, onko juuri sellainen mitä on toivonut.

"Henrik"
helppohan täällä on valittaa ja vinkua - koskee kaikkia aihealueita. Aivan naurettavaa käydä keskustelua täällä, kun ei tarvitse itse omalla nimellä esiintyä. Täällä toivotaan lapsille pahaa etc... ihan oikeasti, oletteko tästä maailmasta?? Muistakaa, että paha olo tulee AINA sisältäpäin. Negatiivinen ihminen on aina pettynyt, joten katsokaa peiliin ja miettikää oikeasti mikä Teissä itsessänne on vikana. Mainitusta kaupasta on meille ostettu puku (ei mittatilaus sellainen) ja hinta-/laatusuhde oli ihan OK. Käyttötarkoitusta (1 kerta) ajatellen se oli täydellinen :) jos joskus tarvitsemme toisenkin puvun, niin varmasti katsomme mitä tuolla mainitulla yrityksellä on tarjota - ennen kuin teemme ostopäätöksen ostaa jostain muualta. En tosin heti keksi onko meillä tarvetta uuteen pukuun ihan heti.

Emila
Kävin sovittamassa mallikappaleita ja ihastuin yhteen prinsessa tanssiaispukuun. Tilasin saman puvun eri värisenä. Toimitus kesti 7viikkoa mutta puku oli mielettömän upea ja sain erittäin ystävällistä ja henkilökohtaista palvelua. Susosittelin liikettä parille kavereilleni ja hekin saivat kohtuuhintaisia vanhojentanssipukuja samasta liikkeestä. Voin kyllä suositella!

Jaana K.
Olen samaa mieltä, että ruikutus täällä ei auta. Ja asiassa on aina kaksi puolta. Olen itse tilannut verkosta juhlapuvun ja hääpuvun ja toinen onnistui loistavasti toinen vähän huonommin. Mutta oli minussakin vikaa. En ollut lukenut mittausohjeita riittävän hyvin enkä ollut tarkkana tilauksenteossa. Tilasin hääpuvun myday.fi verkkokaupasta ja se oli täydellinen. Juhlapuvun tilasin samasta paikasta ja sitä jouduttiin hiukan lyhentämään. Mutta ne maksoivat lyhennyuksen vaikka olen varma että se oli meikälaisen moka. Tuollaisen nyörityspuvun voi pilata ottamalla väärän (liian lyhyen) pituusmitan, kaikki on muuten muokattavissa. Sanonpa vaan jos olisin ostanut puvun liikkeestä (kvin sielläkin kokeilemassa) hinta olisi ollut kokonaan toista luokkaa. Vaikka sitä juhlapukua hiukan lyhennettiin halvempi siitä tuli loppupeleissa kuitenkin verrattuna tavallisen kaupan hintaan.

"vieras"
Älä osta mitään Bellasta.Yrittävät tuputtaa toista kangasta jos ei ole sitä mitä sinä haluat.Onneksi tajusin ajoissa kusetuksen hääni ei mennyt pilalle vaan sain aivan ihan boleron meidän lähimmästä ompelimosta.

Yhteistyössä