Tyytyväinen asiakas
Tilasin itse häämekkoni Juhlapuku Bellasta. Sovituskappale mekosta ei ollut, olin nähnyt kuvan siitä nettisivuilla. Myyjä otti mittojani ylös ja keskusteltiin kankaista, huiveista ja pussukoista. Maksoin express-toimituksesta vähän ylimääräistä. Loppujen lopuksi mekko ei ehtinyt tulla luvatussa kolmessa viikossa, ja maksettu lisä vähennettiin puvun lopullisesta hinnasta. Ei tosin myöhästynyt kuin muutamia päiviä ja liike vastasi hyvin tiedusteluihin ja olivat myöd itse minuunpäin yhteydessä. Puku istui saavuttuaan todella hyvin, tosin tehtiin vielä veloituksetta kahteen otteeseen pieniä muutoksia helmaan.
Suosittelen todella lämpimästi Juhlapuku Bellaa! Palvelu oli täsmällistä ja ystävällistä ja työn jälki hintaan nähden todella hyvä. Ei tietenkään voi olettaa saavansa jonkun huippulaadukkaan unelmapuvun muutamalla satasella, mutta mikäli on etsinnässä vähän erikoisempiakin pukuja, jossa hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan, niin Juhlapuku Bella on mielestäni helppo valinta!
Suosittelen todella lämpimästi Juhlapuku Bellaa! Palvelu oli täsmällistä ja ystävällistä ja työn jälki hintaan nähden todella hyvä. Ei tietenkään voi olettaa saavansa jonkun huippulaadukkaan unelmapuvun muutamalla satasella, mutta mikäli on etsinnässä vähän erikoisempiakin pukuja, jossa hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan, niin Juhlapuku Bella on mielestäni helppo valinta!