Juhannus-suunnitelmia?

Kertokaa missä juhannusta vietätte ja mitä puuhaatte ja syötte+juotte?Meillä vielä hiukan auki suunnitelmat,aina ollaan oltu mökillä ja nyt mietitään josko tehtäis jo jotain muuta.Kotonakin vois joskus olla ja syödä hyvin...

Aatto ollaan ihan kotosalla, ehkä mies käy vielä kaupassakin aamupv ja sitten varmaan vähän siivotaan, koska ei ehditä ennemmin. Miehellä on kai vapaata töistä se aatto. Lauantaina meillä käy sukulaisia ja sitten illalla käymme tuttavaperheen luona kylässä. Sunnuntaina ei sen erityisempää.. Jos on helteistä, voidaan käydä joskus uimassakin ekaa kertaa tänä kesänä ! :)

kiiwi
Lapsiperheitten suosimalle leirintäalueelle ollaan menossa,pikkumökki on varattu..Sijaitsee järven rannalla ,joten uidaan ja grillaillaan.Siellä on myös ruokaravintola,joten syöminen ei ole ongelma..Itse olen limulinjalla,koska kolme lasta mukana..en kuitenkaan paheksu niitä ,jotka siiderin juovat, jos pysyvät kohtuudessa :)

kotona sukulaisten kanssa saunotaan ja grillataan. miehet ottaa olutta ja naiset ollaan limu puolella kun on noita pieniä lapsia ja odottava äiti.juhannuskokko käydään katsomassa niin kuin aina ennenkin.

Mökkeilemään. Pitkästäaikaa aiotaan tehdä jotain juhannuksena, on mennyt kotona muutaman vuoden. Otetaan pelejä ja kalaa savustettavaksi ja perunoita ja hyttyskarkotteita mukaan! Kotiin päästään myös nopeasti, jos ilmat kenkkuilee.

to mökille ja sit alkaa 3 vk palstapimennos, ja grillaillaan hedelmä- ja lihavartaita, nyyttejä, boolia, siideriä.. ja pihan laittoa

saukki67
ollan omassa rannassa koko perhe ja kenties yleensä myös joitakin tuttavia. syödään ja saunotaan rajusti ja uidaan myös ja vastotaan kesän tuoksua saunaan!!!! Toinen juhla joulun lisäksi mitä meillä kunnioitetaan!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 17:53 Chayenne kirjoitti:
Me ollaan laivassa Englannin ja Tanskan valilla matkalla Suomeen eli ei vieteta juhannusta :/
Tervetuloa Suomen suveen! =) :wave: Tuletteko rahtilaivalla vai matkustaja-aluksella? Minä kävin 18 v au-pairina lontoossa ja matkasin mennen tullen rahtilaivalla.

Meille tulee ystävä ja juhlimme juhannusta kotosalla. Koristelemma päärakennuksen terassin ja piharakennuksen kuistin juhannuskoivuilla ja katamme juhannusaterian hyttysiä suojaan kuistille. Laitamme grillin ja saunan kuumaksi ja vettä ulkoammeeseen. Eli pulikoidaan suihkulämpimässä vedessä B) Poksautetaan shampanjat. KÄydään lasten kanssa perinteisesti tivolissa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 22:26 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 17:53 Chayenne kirjoitti:
Me ollaan laivassa Englannin ja Tanskan valilla matkalla Suomeen eli ei vieteta juhannusta :/
Tervetuloa Suomen suveen! =) :wave: Tuletteko rahtilaivalla vai matkustaja-aluksella? Minä kävin 18 v au-pairina lontoossa ja matkasin mennen tullen rahtilaivalla.
Mekin on yleensa reissattu rahtilaivalla, mutta nyt ajamme Tanskan ja Ruotsin lapi, silla miehella tyoasioita Kopiksessa ja Tukholmassa.

Ihanalta kuulostaa teidan juhannus ! Olen melkein kade :snotty:

Yhteistyössä