Juhannus sitä ja juhannus tätä

Kaikki vouhkaa juhannuksesta. Ja monille tulee ikävä olo jos ei tee mitään erityistä, kun tuntuu että kaikki muut tekee.

Ite voin onneksi olla hyvillä mielin, tää päivä menee vielä saikulla ja huomenna töihin ja lapsi hoitoon :D Normilauantai.

Muita jotka on "tylsimyksiä"?

Lapsella olis ollut tänään hoitopäivä mutten vienyt vaikka ite oon saikulla. Saapahan olla kotona seki.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kaikki vouhkaa juhannuksesta. Ja monille tulee ikävä olo jos ei tee mitään erityistä, kun tuntuu että kaikki muut tekee.

Ite voin onneksi olla hyvillä mielin, tää päivä menee vielä saikulla ja huomenna töihin ja lapsi hoitoon :D Normilauantai.

Muita jotka on "tylsimyksiä"?

Lapsella olis ollut tänään hoitopäivä mutten vienyt vaikka ite oon saikulla. Saapahan olla kotona seki.
Vietkä sä sitten yleensä lapsen hoitoon jos itse oot saikulla?
 
Me ei tehdä mitään erikoista eikä ole ikävä olo sen takia. Kohta uimaan ja illalla katsomaan kokkoa. Päivällä grillataan eli ei tehdä mitään ihmeellistä. kokko nyt on ianoa mitä ei ihan joka päivä kuitenkaan poltella.
Ihanaa on ollut se, että ollaan saatu ihan rauhassa heräillä, nautittu yhteinen aamupala ja oltu vain. Nyt nautitaan kun ei ole mihinkään kiire.
 
[QUOTE="vieras";28636793]Vietkä sä sitten yleensä lapsen hoitoon jos itse oot saikulla?[/QUOTE]

Riippuu omasta kunnostani. Jos oon oksennustaudissa niin vien, jos lapsi on jo sairastanut sen. Mun sairausloman syy on yleensä migreeni kuten nytkin, ja riippuu vähän päivästä. Migreenin alkupäivinä voin viedä. Nyt kaksi ekaa särkypäivää osui vapaille niin lapsi ei tietenkään ollut hoidossa.

muok. Ja lapsi on siis 2v, sitten kun on isompi ja pärjää paremmin "omillaan" niin saa olla mun saikkupäivinä kotona jos haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minni-hiiri harmaana
Me ei tehdä mitään erikoista eikä ole ikävä olo sen takia. Kohta uimaan ja illalla katsomaan kokkoa. Päivällä grillataan eli ei tehdä mitään ihmeellistä. kokko nyt on ianoa mitä ei ihan joka päivä kuitenkaan poltella.
Ihanaa on ollut se, että ollaan saatu ihan rauhassa heräillä, nautittu yhteinen aamupala ja oltu vain. Nyt nautitaan kun ei ole mihinkään kiire.
Teillä kuitenkin on aina ihania ruokia :p
 
minä,
Haukivedellä ajellut ruorijuoppo oli hurauttanut juhannuskokon läpi mökin pihaan noin 20 metrin päähän rannasta.

Perhe heräsi hieman ennen kello viittä aamulla veneen moottorin ujellukseen. Pihalle tultuaan he huomasivat nuoren miehen nousevan veneestä ja lähtevän karkuun. Poliisi tavoitti miehen nopeasti mökin läheisyydestä. Alustavissa kuulusteluissa mies myönsi ajaneensa kyseistä venettä.

Veneilijä puhalsi 2,99 promillea ja kertoi poliisille nukahtaneensa ruoriin. Poliisi pitää positiivisena, että muista rikkomuksista huolimatta miehellä oli sentään pelastusliivit tiukasti yllään.

Onnettomuus sattui Mankilansaaren edustalla vilkkaasti liikennöidyn laivareitin varrella. Varhain aamulla vesiliikenne reitillä oli tavallista vähäisempää.

Miehellä oli käytössään iso moottorivene, jossa on 200 hevosvoiman moottori.
 
Juu, lähinnä ottaa päähän tää juhannus ku kaupat ei oo auki :D
Onhan ne jo sunnuntaina auki ja tänäänkin oli 12.00 asti :D

Mutta itse aloitukseen, en mäkään ymmärrä tuota juhannuksen hehkutusta..monelle tosin syy juoda monta päivää putkeen, taas.Meillä juhannus menee ihan kotona/ulkoillessa, oli viikolla sen verran kiirettä ja hommaa töissä, että ihan kiva, et saa olla vaan.
 
"vieras"
Vihaan raskaana olevaa ja turvonnutta kroppaani, joten en suostu edes ajattelemaan moista.
Onko tarkoitus hankkia kuitenkin pienellä ikäerolla toinenkin yhteinen lapsi? Montako lasta teillä asuu sitten koko ajan kanssanne?

Meillä on juuri syntynyt vauva, perheen 4. lapsi. Ikä on jo minulla 30 ++, joten pitäisi pian päättää onko lapset tässä. Ja jos ei, niin kauaa ei voi odottaa. Siksi kiinostaa toisten isojen perheiden lapsiluvut ja suunnitelmat....
 
[QUOTE="vieras";28637006]Onko tarkoitus hankkia kuitenkin pienellä ikäerolla toinenkin yhteinen lapsi? Montako lasta teillä asuu sitten koko ajan kanssanne?

Meillä on juuri syntynyt vauva, perheen 4. lapsi. Ikä on jo minulla 30 ++, joten pitäisi pian päättää onko lapset tässä. Ja jos ei, niin kauaa ei voi odottaa. Siksi kiinostaa toisten isojen perheiden lapsiluvut ja suunnitelmat....[/QUOTE]

Raskaana on pakko olla, jos lapsen haluaa. Vakkariin asuu vauvan synnyttyä kolme lasta meillä, nuo muut kolme ovat loma-ajat ja viikonloppuja meillä. Datasta riippuu lapsiluku loppujen lopulta, itse haluaisin käyttää kaikki alkiot.
 

Yhteistyössä