Juhannus Ruotsissa, kellään tietoa?

Vieras
Kuollutta on. Me ollaan ajettu jussina Ruotsin läpi ja oli vaikeuksia löytää taukopaikkoja ja jotain syötävää ja juotavaa. Huoltoasemistakin oli osa kiinni niin, että se kahviopuoli ei ollut auki. Samoin mäkkärit aukesivat myöhään. Mukava oli toki ajaa, kun ei ollut yhtåään autoja tien päällä, mutta taukojen pito oli aikalailla hakemisessa, että löytyi paikka, mkä on auki.

Epäilen siis, että vaikea on löytää teilläkin auki olevia paikkoja.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Mikä toi Åhlens on? :whistle:

Joo tarvii jotain keksiä. Ainakin sinne gröna lundiin ja ehkä sitä vanhaa kaupunkia vois kierrellä.
Mahtaako siellä olla mikään kahvila auki?
Åhlens on tavaratalo. Skansenilla on juhannusjuhlat (www.skansen.se) ja paljon nähtävää & tehtävää. Sopivasti Gröna Lundin vieressä.
 
vieras
Skansen on Gröna Lundin vieressä, suosittelen sitäkin. Siellähän on jussina aina jotain erikoisohjelmaa. :) Åhlens on muuten Ruotsin Stockmann. Menettekö Siljalla vai Viikkarilla?
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Skansen on Gröna Lundin vieressä, suosittelen sitäkin. Siellähän on jussina aina jotain erikoisohjelmaa. :) Åhlens on muuten Ruotsin Stockmann. Menettekö Siljalla vai Viikkarilla?
Onko? Mä olen aina ajatellut että NK on Ruotsin Stockmann, siellähän käy Stockan korttikin. Tai ainakin joskus on käynyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Skansen on Gröna Lundin vieressä, suosittelen sitäkin. Siellähän on jussina aina jotain erikoisohjelmaa. :) Åhlens on muuten Ruotsin Stockmann. Menettekö Siljalla vai Viikkarilla?
Onko? Mä olen aina ajatellut että NK on Ruotsin Stockmann, siellähän käy Stockan korttikin. Tai ainakin joskus on käynyt.
Mä lasken aina, että ne on molemmat vastaavat Stockaa =)
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mennään siljalla. Okei ehkä vois sitten mennä sinne skanseniin, jos siinä vieressä
Tiesitkö että Siljan terminaalista menee bussi (useampi vuoro laivan saavuttua) suoraan Djurgårdenin sillan kupeeseen, josta on lyhyt kävelymatka Skansenille ja Gröna Lundiin? Lippuja saa laivan infosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mennään siljalla. Okei ehkä vois sitten mennä sinne skanseniin, jos siinä vieressä
Tiesitkö että Siljan terminaalista menee bussi (useampi vuoro laivan saavuttua) suoraan Djurgårdenin sillan kupeeseen, josta on lyhyt kävelymatka Skansenille ja Gröna Lundiin? Lippuja saa laivan infosta.
En, Nyt tiedän :D

Kiitoksia kovasti. Vinkkejä toki otetaan aina vastaan
 
qwer
Niin ja se bussi toki jatkaa siitä keskustaan, jos nyt satutte sitten haluamaan sinne. Mutta siis siinä Djurgårdenin sillan luona on pysäkki. Myös takaisinpäin laivalle.
 

Yhteistyössä