S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuota mökille menoa mekin harkitaan,mutta liuta lapsia pienessä mökissä vähillä mukavuuksilla vähän arveluttaa jos koko ajan tulee vettä niinkuin nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mökille mennään, koska mulla on vapaata. Satakoot vaikka paskaa. Grillataan kaatosateessa toppis päällä, viiään ne helvetin katiskat järveen ja paistetaan kytyset miniahvenet ja se yks pitkäleukanen hauki lasten riemuksi. Ongitaan, huidotaan sääskia, selvitetään siimoja, mietitään, miks tuo saa kalaa ja minä en, kannetaan vettä ja todetaan, että se se taaskaan riittänyt. Uidaan, vaikka vasta suli jäät, mutta kun on juhannus, niin pitäähän se uida....![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mökille mennään, koska mulla on vapaata. Satakoot vaikka paskaa. Grillataan kaatosateessa toppis päällä, viiään ne helvetin katiskat järveen ja paistetaan kytyset miniahvenet ja se yks pitkäleukanen hauki lasten riemuksi. Ongitaan, huidotaan sääskia, selvitetään siimoja, mietitään, miks tuo saa kalaa ja minä en, kannetaan vettä ja todetaan, että se se taaskaan riittänyt. Uidaan, vaikka vasta suli jäät, mutta kun on juhannus, niin pitäähän se uida....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mökille mennään, koska mulla on vapaata. Satakoot vaikka paskaa. Grillataan kaatosateessa toppis päällä, viiään ne helvetin katiskat järveen ja paistetaan kytyset miniahvenet ja se yks pitkäleukanen hauki lasten riemuksi. Ongitaan, huidotaan sääskia, selvitetään siimoja, mietitään, miks tuo saa kalaa ja minä en, kannetaan vettä ja todetaan, että se se taaskaan riittänyt. Uidaan, vaikka vasta suli jäät, mutta kun on juhannus, niin pitäähän se uida....![]()
Sulla on asennetta - ihailen! Mä taidan olla vähän hienohelma,vaikka mökkeilystä tykkäänkin auringonpaisteella ja ilman niitä itikoita! Ja kaikkialla kuivuvia märkiä vaatteita ja kinastelevia tenavia ja... Mutta tätähän tää kotiäidin arkikin on kaikessa ihanuudessaan!
Alkuperäinen kirjoittaja :(:meidän piti mennä saareen mut lupailee vettä
ei kiva.