Aijaiajaijaijai. Huhhuh. Kauheeta.Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:
Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Anna tulla vaan niin mä kieriskelen tässä häpeässä vielä vähän lisää. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Aijaiajaijaijai. Huhhuh. Kauheeta.Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:
Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Paheksuinko tarpeeksi vai jatkanko vielä?
laitan paremmaksi ja sanon et oon kans raskaana ja tekis mieli vetää kännit tälläisen ilman kunniaksi... aah, miten ihan oliskaa istua terassilla kylmän siideri tuopin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:
Voi . Otan osaa :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Paska juhannus,haudattiin äiti aamulla,ei jaksa nyt oikein välittää yhtään mtn mistään :headwall: :'(
Osanottoni minultakin. Meidän muiden "murheet" kutistuu tuon rinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Paska juhannus,haudattiin äiti aamulla,ei jaksa nyt oikein välittää yhtään mtn mistään :headwall: :'(
Totta. Ei enää haittaa yhtään oma flunssa ja korvakipu.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Meidän muiden "murheet" kutistuu tuon rinnalla.
:hug: Osanottoni. :|Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Paska juhannus,haudattiin äiti aamulla,ei jaksa nyt oikein välittää yhtään mtn mistään :headwall: :'(
Miksi et voisi ottaa vaik puolikasta kuoharilasillista? ..ai niin mutta sithän sä pilaat lapsen,syntyy vielä ykspäisenä,hui.Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:
Eikun sitten lapsi syntyy alkoholistina, ts. saa syntymälahjakseen viinanhimon.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Miksi et voisi ottaa vaik puolikasta kuoharilasillista? ..ai niin mutta sithän sä pilaat lapsen,syntyy vielä ykspäisenä,hui.Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:
Nyt kolahti ja korkeelta. Miksi meninkin vuodattamaan omat mitättömät murheeni. Otan osaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Paska juhannus,haudattiin äiti aamulla,ei jaksa nyt oikein välittää yhtään mtn mistään :headwall: :'(