Tihis
post midsummer syndromeAlkuperäinen kirjoittaja feger:Kolme kirjainta P,M ja S :kieh:
post midsummer syndromeAlkuperäinen kirjoittaja feger:Kolme kirjainta P,M ja S :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:post midsummer syndromeAlkuperäinen kirjoittaja feger:Kolme kirjainta P,M ja S :kieh:
Oletko kokeillut pahoinvointirannekkeita?Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:En jaksa olla raskaana vaikka alkutekiöissä mennään. Miksi jotkut hehkuttaa raskauden ihanuutta ja mä olen kahdessa edellisessä sekä tässä saanut osakseni 24/7 pahoinvoinnin ja nyt vielä tajuttoman päänsäryn?!?
Muuten en jaksa valittaa. Jatkakaa.
...Paitsi mä en jaksa pestä pyykkiä ja mä vihaan hyttysiä ja polttomuurahaisia. :kieh:
En. Auttaako ne oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Oletko kokeillut pahoinvointirannekkeita?Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:En jaksa olla raskaana vaikka alkutekiöissä mennään. Miksi jotkut hehkuttaa raskauden ihanuutta ja mä olen kahdessa edellisessä sekä tässä saanut osakseni 24/7 pahoinvoinnin ja nyt vielä tajuttoman päänsäryn?!?
Muuten en jaksa valittaa. Jatkakaa.
...Paitsi mä en jaksa pestä pyykkiä ja mä vihaan hyttysiä ja polttomuurahaisia. :kieh: