Joutuuko punapäät helpommin kissatappeluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja red head babe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

red head babe

Vieras
http://1.bp.blogspot.com/-zY3Z-5VV6ik/UYL9FH18DHI/AAAAAAAAAQs/naa5vnM_vU8/s1600/large+(1).jpg

Mitä ajattelet..

Jos on tuon väriset/tuollaiset pitkät hiukset ja muutenkin upea/näyttävä nainen, erillaisuuden tavoittelija, miesten pitämä, niin joutuuko hän helpommin hakatuksi kuin muut naiset?

Jos pyörii piireissä joissa on vielä "pahoja miehiä" ja he ovat hänen heikkoutensa. Piiri pitää sisällään myös ämmiä, jotka on todella bitchejä ja entisiä huumeenkäyttäjiä. Joku näistä miehistä saattaa olla kyseisen naisen ex ja jos hän pitää tätä punapäätä viehättävänä/ihastuu häneen ja heillä rupeaa olemaan juttua, exällä on vielä tunteita tätä miestä kohtaan ja hän kokee ehkä vähän kateutta tätä toista punapää naista kohtaan.

Onko se todellinen syy hakata ketään? pidätkö sitä pahoinpitelyä myös epätodennäköisenä vai todennäköisenä? pidätkö enemmän todennäköisenä sitä että kyseinen nainen saattaa muutamalla sanalla mainita kavereilleen ilkeästi kyseisestä henkilöstä, mutta ei tule tai kukaan hänen kavereistaan ei tule tämän naisen kimppuun sen takia?

Ärsyttääkö tälläiset hyvin seksuaaliset ja näyttävät naiset paljon muuta naisväkeä?

Onko se pätevä syy käyttää ketään kohtaan väkivaltaa?

Mitä mieltä sinä olet väkivallasta tai ajattelet siitä?

Minä olen ehdottomasti vastaan ja ajattelen että asioiden pitää selvitä puhumalla, niin kauan kun kukaan ei ole kuollut ja jos joku kävisi minuun kiinni sen takia että olen tyyliltäni tälläinen kun olen tai ihastunut jonkun exään ja sen exän kaveri en varsinaisesti edes ole, eli hyvän päivän tuttu vaan, muutama sana joskus vaihdettu ja fb:ssä kavereita ollaan, niin en minä sietäisi pahoinpitelyä siltä, enkä keltään, koska näytän tältä tai olen ihastunut kyseiseen mieheen jonka kanssa hän joskus on ollut, enkä ole syy edes heidän eroonsa koska en tuntenut koko miestä vielä silloin kun ero tapahtui !

Enkä siedä myöskään pahoinpitelyjä perjantai iltana baarin takana sen takia että olen vain ulkonäöltäni huomiota herättävä.

Pitäisikö?

Tekisin ehdottomasti kyseisistä keisseistä poliisiasian!

Olen alkanut pelätä tätä elämää, koska olen tyyliltäni tuollainen ja ihan kauniskin ja tahtoisin olla. Minua vietävästi ahdistaa vaan toisten ihmisten vahvuus, väkivaltaisuus ja voimakkuus. Tahtoisin myös rakastaa vapaasti ketä haluan, pelkäämättä että minua satutetaan. Olen luonteeltani myös tosi herkkä, enkä yhtään sellaista väkivaltaista tyyppiä, silti suorasanainen tyyppi mutta myös tempperamenttinen, mutta se näkyy vaan sanallisessa muodossa. Hakata tuskin osaisin ketään, enkä edes haluaisi..

Sopiiko tollanen punapää tyyli ees herkälle tytölle?

Anteeksi. Tämä oli varmaan tosi outo vuodatus, mutta haluan herättää tästä aiheesta keskustelua miltä minun päässäni nyt tuntuu!

No oma itsesuojeluvaisto estäisi pyörimästä porukoissa, joissa on huumeidenkäyttäjiä ja naistenhakkaajia. Miksi edes lähteä kokeilemaan, jos jo etukäteen tietää että turpiin tulee? Ns. normaaleissa piireissä näyttävyys tai kauneus ei lisää riskiä saada kuonoonsa.

No kun emmä tiedä tuleeko turpiin ja ei ole nyt tullutkaan, kun en oo tehny ees mitään mikä ois oikeuttanu lyömään.

Mut oikeuttaako sellanen tulemaan kimppuun/onko hyvä syy jos sä oot ihan perus nätti ja näyttävä punapää, kiinostunut vanhemmasta miehestä ja jollain niillä vanhemmilla naisilla jotka sä jotenkin tiedät/tunnet on ollu parisuhde tämän miehen kanssa tai kiinostusta ainakin häntä kohtaan ja se mies ei sitten kiinostukkaan enää heistä vaan minusta?

Luonteeltani myös oon aika sellanen suorasananen ja herkkyydestäni huolimatta vahva ja seksuaalinen eli saatan ärsyttää välillä monia.

Lisätään nyt vielä että emmä oo oikeen hakeutumalla hakeutunu tälläsiin piireihin vaan mun luonne on sellanen et kaikenlaisten ystävä voi olla, et mulla on niitä kilttejä ja kunnollisia ystäviä, mut sit myös ollu näitä laitapuolenkulkijoita ystävinä ja valitettavasti oon rakastunu usein tuollasiin "pahis" tyyppisiin miehiin...

Siksi heittomerkeissä tuo pahis, koska monesti on myös sen kuoren alta löytynyt heistäkin jotain hyvää/mukavuutta ja olleet myös ihan komeita mun silmälle, kukapa sitä rakastuskaan sellaseen mielestään rumaan joka ei miellytä sitten yhtään siltä ulkonäköpuoleltakaan.

En siis ole tuomitseva, en välttämättä tuomitse jos ihmisellä on ollut joku huume/rikostaustakin. Pystyn olemaan monenlaisen ystävä ja oon omasta mielestäni ylpee siitä piirteestä, etten oo niin jumalattoman ylimielinen ja sellanen et mä en nyt pysty olemaan kun näiden korkeasti kouluttautuneiden ja ns. siistejen ihmisten kaveri.. :)

Vaikka en taitais minäkään sellaseen porukkaan päästä, mä olen ihan vain perus tahvelo. :D

[QUOTE="vieras";29060174]Kuinka kieroon on kasvanut ihminen, joka kysyy ihan tosissaan onko ulkonäkö hyväksyttävä syy tulla hakatuksi.[/QUOTE]

Varmaan todella kieroon kasvanut. :D

[QUOTE="Jenis";29060190]No just näin.[/QUOTE]

Älkää nyt pilkatko! kun minä vaan ihan rehellisin aikein haluan herättää tästä keskustelua. Kun mietin että ovatko nuo mun pelot todellisia, onko niissä mitään päätä/häntää vai pelkästään vaan mun omassa päässä...

No kun emmä tiedä tuleeko turpiin ja ei ole nyt tullutkaan, kun en oo tehny ees mitään mikä ois oikeuttanu lyömään.

Mut oikeuttaako sellanen tulemaan kimppuun/onko hyvä syy jos sä oot ihan perus nätti ja näyttävä punapää, kiinostunut vanhemmasta miehestä ja jollain niillä vanhemmilla naisilla jotka sä jotenkin tiedät/tunnet on ollu parisuhde tämän miehen kanssa tai kiinostusta ainakin häntä kohtaan ja se mies ei sitten kiinostukkaan enää heistä vaan minusta?

Luonteeltani myös oon aika sellanen suorasananen ja herkkyydestäni huolimatta vahva ja seksuaalinen eli saatan ärsyttää välillä monia.

"Oikeuttanut lyömään" - mikä sun mielestä oikeuttaa lyömään?

Älkää nyt pilkatko! kun minä vaan ihan rehellisin aikein haluan herättää tästä keskustelua. Kun mietin että ovatko nuo mun pelot todellisia, onko niissä mitään päätä/häntää vai pelkästään vaan mun omassa päässä...

Ei me pilkatakaan. Me ollaan ihan tosissaan. Jos ihminen miettii sitä onko ulkonäkö hyvä syy tulla hakatuksi, hänen moraalissaan on jotain pahasti vialla.

Eihän me voida tietää millaisista sosiaalitapauksista tässä on kyse - varmaan joku ex-narkkari saattaa vetää lättyyn vähän vähemmänkin näyttävän näköistä naista, mistä sen tietää. Vaikea ottaa kantaa, kun ei tuollaisessa tilanteessa voi kuvitella olevansa.

[QUOTE="Jenis";29060212]"Oikeuttanut lyömään" - mikä sun mielestä oikeuttaa lyömään?[/QUOTE]

Ei varmasti mikään. Paitsi ehkä joku sellanen tilanne, jossa toinen ihminen on tapettu eli asia jota ei voi enää sanallisesti selvittää.

Ehkä ois pitäny laittaa että kuinka todennäköstä on että saa tollasen takia jotain hulluja ämmiä kimppuunsa vai onko se pelko vaan mun omassa päässä..

[QUOTE="vieras";29060213]Ei me pilkatakaan. Me ollaan ihan tosissaan. Jos ihminen miettii sitä onko ulkonäkö hyvä syy tulla hakatuksi, hänen moraalissaan on jotain pahasti vialla.[/QUOTE]

No mä en oo missään väittäny et ulkonäkö ois hyvä syy hakata ketään.. vaan pohdiskellu näitä mun omia pelkotiloja

Ei varmasti mikään. Paitsi ehkä joku sellanen tilanne, jossa toinen ihminen on tapettu eli asia jota ei voi enää sanallisesti selvittää.

Ehkä ois pitäny laittaa että kuinka todennäköstä on että saa tollasen takia jotain hulluja ämmiä kimppuunsa vai onko se pelko vaan mun omassa päässä..

Jos ihminen on tapettu niin sitten soitetaan paikalle poliisit ja annetaan oikeusjärjestelmän selvittää asia. Ei silloinkaan ole oikeutta lyödä.

Ja jos liikkuu epämääräisissä piireissä, joissa lyöminen on sallittua, silloin on todennäköistä, että jostain syystä saa turpaan. Jos taas liikkuu normaaleissa piireissä, on epätodennäköistä, että saa turpaan mistään syystä.

[QUOTE="Jenis";29060224]Eihän me voida tietää millaisista sosiaalitapauksista tässä on kyse - varmaan joku ex-narkkari saattaa vetää lättyyn vähän vähemmänkin näyttävän näköistä naista, mistä sen tietää. Vaikea ottaa kantaa, kun ei tuollaisessa tilanteessa voi kuvitella olevansa.[/QUOTE]

Joo, no mun kuvitelmat varmaan johtuu siitäkin että oon entinen koulukiusattu. Se on sitten jättäny itsetuntoon ja mielenterveyteen jonkinlaiset jäljet et pelkään ihan ihme asioita esim. hiustenvärjyytä. Pelkään, et jos musta tulee jotenkin liian näyttävä ja kaunis ja ns. väärällä tavalla eli en oo pelkästään oma ihteni, kun mua ehkä eniten ois toi vaalee sävy, niin ei voi vaan vapautuneesti sit kokeilla kaikkia värejä ynnä muuta sellasta ilman et pelkää tulevansa taas kiusatuks tai kukaan ei tykkää musta nyt jos oon oma ihteni, seksuaalinen ja sellanen ja tällästä.. Pelkää taas tulevansa halveksituksi ja ei pidetyksi. Ja tiedän, minkä olen itsekin tässä oppinut kun olen aikuistunut että aikuisuuteen kuuluu myös se että ei pidä välittää toisten mielipiteistä, etenkään jos ne on negatiivisiä ja loukkaavia vaan mennä sitä omaa polkuu, mut oishan se kiva jos joku aidosti joskus minustakin tykkäis ja pitäis ja oisin hyväksytty just sellasena millanen oon...

Hirmu raskasta miettii tollasta et ärsyyntyyköhän porukka muhun. Haluaakohan ne hakata mut. jne.

Tiedän et on monelle varmasti ehkä vieraskin ajatusmaailma, mutta tältä musta tuntuu ja koitin tuossa mahdollisimman hyvin sen selittää.

[QUOTE="vieras";29060239]Jos ihminen on tapettu niin sitten soitetaan paikalle poliisit ja annetaan oikeusjärjestelmän selvittää asia. Ei silloinkaan ole oikeutta lyödä.

Ja jos liikkuu epämääräisissä piireissä, joissa lyöminen on sallittua, silloin on todennäköistä, että jostain syystä saa turpaan. Jos taas liikkuu normaaleissa piireissä, on epätodennäköistä, että saa turpaan mistään syystä.[/QUOTE]

Mikä sit luokitellaan normaaliks/mikä epänormaaliks?

Onks ihminen automaattisesti epänormaali jos sillä on ollu joskus huume/rikostausta...?

Mikä sit luokitellaan normaaliks/mikä epänormaaliks?

Onks ihminen automaattisesti epänormaali jos sillä on ollu joskus huume/rikostausta...?

Ei, mutta sellaiset piirit, joissa tehdään rikoksia, käytetään huumeita, juodaan liikaa alkoholia, riehutaan, huudetaan, hajotetaan paikkoja jne. eivät ole normaaleja. Ihminen, joka on ennen noita asioita tehnyt voi nykyään olla täysin normaali. Normaalit piirit on sellaisia, joissa käyttäydytään lakien ja yhteiskunnan normien mukaisesti ja kenenkään ei tarvitse pelätä.

Tavan hoto siinä missä muutkin, vau ei punanen tukka ter susta sen haluttavanpaa. Ap on idiootti! Vauuuuu mikä nainen punanen tukka, kuva ja kaikkee. -,- jis ihmisillä on noi käsitykset -> värjään fledani.

[QUOTE="vieras";29060285]Ei, mutta sellaiset piirit, joissa tehdään rikoksia, käytetään huumeita, juodaan liikaa alkoholia, riehutaan, huudetaan, hajotetaan paikkoja jne. eivät ole normaaleja. Ihminen, joka on ennen noita asioita tehnyt voi nykyään olla täysin normaali. Normaalit piirit on sellaisia, joissa käyttäydytään lakien ja yhteiskunnan normien mukaisesti ja kenenkään ei tarvitse pelätä.[/QUOTE]

No en mäkään nyt aina mikään lakipilkun nussija ole. Voidaan siitä vähän joustaa ;)

No en mäkään nyt aina mikään lakipilkun nussija ole. Voidaan siitä vähän joustaa ;)

Kuulostaa siltä, että sovitkin oikein hyvin tällaisiin epämääräisiin piireihin. Mä näenkin sun elämän jo silmieni edessä: joko sä jäät loppuiäksesi sinne vanhempiesi nurkkiin pyörimään tai sitten sä muutat sinne Ouluun, alat pyörimään alamaailman joukoissa, otat narkkarimiehen, joka hakkaa sua kun hei suahan kiinnosti pahat miehet, alat itsekin tekemään rikoksia, joudut vankilaan. Ihana elämä sulla edessä.

Yhteistyössä