joutseno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen kyllä joutsenossa asunut, nyt muualla. en ole valitettavasti siellä käynyt. siellä päin käydessä tulee käytyä mini-manissa, ihan kivasti löytynyt pienelle pojalle jotakin. itselleni ole löytänyt joskus sieltä k-kaupasta piranasta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Itse asun Joutsenossa ja Nalle kirppiksellä tulee käytyä ehkä kerran viikkoon, välillä harvemmin. Hyviä löytöjä olen siellä tehnyt.:)

hei ,oletko myynyt siellä ,miten kauppa käy? ja mitä ostavat? ostat.

Itse en ole sieltä loosia vuokrannut, mutta kaverilla kävi hyvin kauppa. Lastenvaatteita ainakin sai hyvin kaupaksi ja joitain astioita. Itse olen löytänyt lapsille vaatetta ja itselleni myös, jopa miehellekin jotain löytynyt. Paras löytö tähän mennessä on varmaan ollut suksipaketti jonka viime talvena kirpulta ostin.:) Kiva paikka on ja omistaja oikein mukava.:)

Käyty ja löytyi tytölle prinsessa peli ja pojille lelut.:) Yksi toppi jäi itseä mietityttämään, itsekseen pitäisi käydä jos vaatetta meinaisi enempi katsella. Jos toppi on vielä ensi kerralla siellä, kokeilen.

Mä kävin kans, uudenveroinen toppatakki oli ,mut hihat oli lyhyet muuten olisin ostanut. kyl harmitti . ja katselin katakauniisti kirjaa , kiva ja arvokas kirja mut ,kun ei ole mitään aihetta kattauksiin., synt.päivät ja häät oli jo kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Mun täytyy kans käydä. En olekkaan pitkään aikaan käynny katsomas mitä on. Millainen se toinen kirppis on, onko kokemuksia?

Tarkoitatko Honkalahden kirppistä Saimaantien loppupäässä? Silloin kun se oli ainut kirppis mikä täällä oli tuli siellä käytyä ja kerran 2 viikkoa pidin siellä tavaraakin. Mutta nyt kun noita kirppiksiä vertaa, niin Nalle kirppis vie voiton kyllä siisteydellään. En tiedä mikä menekki tänä päivänä toisella kirppiksellä on, viimeksi syksyllä siellä kävin.

Mukavasti oli uutta tavaraa tänään tullut. Löysin viimein pitkän etsinnän jälkeen pojalle suorat housut ja hinta oli todella alhainen kuntoon verrattuna, itselleni kirjan ja lapsille satukirjan. Meni yht. 2,25e. Kannattaa käydä.:)

Ajattelin viedä kalusteita ,sinne alakertaan ,tuolia ,lipastoa ,kukkapylvään.sängyn. Mitenköhän niitä menee ,oletteko yleensä ostelleet kirppikseltä kalusteita jos niin mitä?

Veitkö kalusteet myyntiin, menikö kaupaksi? Itse en ole ostellut kalusteita sieltä, mutta kaveri löysi hoitopöydän viime vuonna sieltä. Kyllä joitain tuoleja tms tuntuu menevän mitä kerran kyselin omistajalta.

Yhteistyössä