M
mitenköhän on
Vieras
Itselläni vapaapäivä keskiviikkona ja olin myös tarhaan ilmoittanut, että poika silloin kotona.
Viime viikolla kävin mammografiassa ja ultrassa ja jotain epäilyttävää löytyi, lääkäriaika nyt samaisena päivänä kun olin ilmoittanut että poika vapaalla tarhasta. Vastaanotolla menee suunnilleen tunti, pelottaa että tulee huojoja uutisia.....joten suostuvatkohan mukisematta ottamaan pojan tarhaa tässä tapauksessa? En välttämättä viitsis raahata vastaanotolle kuitenkaan mukaan, vaikkakin ehkä jonkin aikaa viihtyis peli ja karkkipussin kanssa paikoillaan. Kyseessä 5v villihkö poika.
Viime viikolla kävin mammografiassa ja ultrassa ja jotain epäilyttävää löytyi, lääkäriaika nyt samaisena päivänä kun olin ilmoittanut että poika vapaalla tarhasta. Vastaanotolla menee suunnilleen tunti, pelottaa että tulee huojoja uutisia.....joten suostuvatkohan mukisematta ottamaan pojan tarhaa tässä tapauksessa? En välttämättä viitsis raahata vastaanotolle kuitenkaan mukaan, vaikkakin ehkä jonkin aikaa viihtyis peli ja karkkipussin kanssa paikoillaan. Kyseessä 5v villihkö poika.