Joustaako päiväkoti tässä tapauksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenköhän on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitenköhän on

Vieras
Itselläni vapaapäivä keskiviikkona ja olin myös tarhaan ilmoittanut, että poika silloin kotona.
Viime viikolla kävin mammografiassa ja ultrassa ja jotain epäilyttävää löytyi, lääkäriaika nyt samaisena päivänä kun olin ilmoittanut että poika vapaalla tarhasta. Vastaanotolla menee suunnilleen tunti, pelottaa että tulee huojoja uutisia.....joten suostuvatkohan mukisematta ottamaan pojan tarhaa tässä tapauksessa? En välttämättä viitsis raahata vastaanotolle kuitenkaan mukaan, vaikkakin ehkä jonkin aikaa viihtyis peli ja karkkipussin kanssa paikoillaan. Kyseessä 5v villihkö poika.

[QUOTE="mä";26261177]Joustaa mutta vapaa on pidetävä jonain toisena päivänä jos ns. hyvityspäivä.[/QUOTE]

joo, mä vuorotyössä ja aika usein tulee sellaisia kuukausia, jolloin poika enemmän kotona kuin tarhassa. Tällä viikollakin piti mennä vasta perjantaina hoitoon.
Ehkäpä mä sit uskallan kysyä, kerran oli joku vastaavanlainen tilanne kun piti saada yllättäen hoitoon, niin oli kyllä päiväkodin johtajalla naama hiukan norsunvitulla, mutta suostui sit kuitenkin joustamaan.

saako kysy mitä äidiltäsi löytyi? Mä jo näen untakin, että mulla rintasyöpä.

Häneltä ultrattiin vielä tarkemmin tuolla lääkärissä, ja sitten laitettiin neulanäytteisiin ja syöpä sieltä valitettavasti löytyi. Toinen rinta leikattiin vajaa 2kk sitten pois, ja nyt on alkanut sytostaattihoidot. Syöpä ei ole levinnyt minnekään ja ennuste on hyvä, sytot annetaan ns. varmuuden vuoksi. Mutta suurin osa kai noista löydöksistä on jotain hyvänlaatuisia juttuja. Äiti kävi ihan vaan tavallisessa seulontamammografiassa, ei ollut mitään oireita.

No meillä maksetaan joka kk täysi hoitomaksu, niin ihan tasan tarkkaan voisin viedä hoitoon vaikka olisin vapaaksi sen ilmoittanut. meillä riittää päiväkodissa kun ilmoittaa vaikka ed.pnä.

Meillä ainakin on onnistunut, tietty ilmoittaa heti kun tietää hoitoa tarvivansa. Kun lapsilla on täyspäiväpaikat ei ole tarvinut pitää mitään korvaavia vapaita jos joku suunniteltu vapaapäivä onkin peruuntunut.

Yhteistyössä