Jouni Hynynen on..

  • Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
Ällöteollisuus
SORRY, mutta mun mielestä suomen EPÄSEKSIKKÄIN mies.

En antaisi jos ja kun multa haluais ! Järkyttävä karvanaama, oranssi parta on kauheinta mitä tiedän, ilman partaa olis ehkä vähemmän ällötys !

Ja jos se luulee että kun joka lauseeseen lisää sanan vittu, niin se on miehekästä ja aijämäistä, niin erehtyy ! Lapsellista ja homomaista kielenkäyttöä !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ällöteollisuus:
SORRY, mutta mun mielestä suomen EPÄSEKSIKKÄIN mies.

En antaisi jos ja kun multa haluais ! Järkyttävä karvanaama, oranssi parta on kauheinta mitä tiedän, ilman partaa olis ehkä vähemmän ällötys !

Ja jos se luulee että kun joka lauseeseen lisää sanan vittu, niin se on miehekästä ja aijämäistä, niin erehtyy ! Lapsellista ja homomaista kielenkäyttöä !
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ällöteollisuus:
SORRY, mutta mun mielestä suomen EPÄSEKSIKKÄIN mies.

En antaisi jos ja kun multa haluais ! Järkyttävä karvanaama, oranssi parta on kauheinta mitä tiedän, ilman partaa olis ehkä vähemmän ällötys !

Ja jos se luulee että kun joka lauseeseen lisää sanan vittu, niin se on miehekästä ja aijämäistä, niin erehtyy ! Lapsellista ja homomaista kielenkäyttöä !
Ihan ku mun ajatukset! SEn lisäksi kuulostaa tosi juntilta sovinistilta... korjatkaa jos olen väärässä!
 
minusta se on jotenki tosi...hmm,miten sen sanois etten saa akkalaumaa kimppuun :D ööh,"raukka" :ashamed: siis siinä ohjelmassaki pelkäs kaikkee mahollista,mitään ei osannu tai halunnu edes yrittää ja se kielenkäyttö on hirveetä. vaikka itekin kiroilen jonkinverran,mutta menee siitä vitustakin maku kun se on jokatoinen sana.
 
Ämmä
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
minusta se on jotenki tosi...hmm,miten sen sanois etten saa akkalaumaa kimppuun :D ööh,"raukka" :ashamed: siis siinä ohjelmassaki pelkäs kaikkee mahollista,mitään ei osannu tai halunnu edes yrittää ja se kielenkäyttö on hirveetä. vaikka itekin kiroilen jonkinverran,mutta menee siitä vitustakin maku kun se on jokatoinen sana.

Aivan , ei ollut yhtään miehekäs vaan tosi tumpelo käsistään ja sitä ällötti ja pelotti kaikki tehtävät. Sillä vittu-sanalla se yrittää paikata hiekkouttaan ja nostaa miehisyyttään, vaikka se on kyllä ihan päin vastoin .

Makunsa kullakin, otan osaa !
 
ka
makunsa kullakin.. hynysen emännällä käyny hyvä tuuri.. jos muistaa olla laittamatta snoopy kalsarit.. heh ja ajatella että kehtaa parrakas isäntä olla emäntänsä kaverina plantagenissakin..:)

ja voi hyvä isä.. en mie panemaan menis toisen miestä vaikka mie kuolaankin aina ettiä hynysen kolumneja.. niissä on asiaa..
 

Yhteistyössä