Kiva
suzyco kun tulit kuitenkin moikkaamaan. :wave: Ja voimia sullekin.
:hug:
rillukka: Jos on kunnon satsit housuissa niin pesen, muuten pierut jotka tulleet varren kanssa pyyhin kosteuspyyhekeillä. Lattialla kun oleskellaan, niin tämä laiska äiti kerää ennen lattialle menoa viereen vaipan, kosteuspyyhkeet, kuivan bodyn, paperia ja rätin, niin saadaan siinä sitten vaihdettua kuivat vaipat ja vaatteet tarvittaessa ja sit on rätti et saadaan syötyäkin siinä. Ja itelle sitten iso kuppi kahvia viereen niin ei tarvii ihan heti välttämättä nousta. :ashamed: Niin, ja kännykkä on kans vieressä kun muuten se sitten sois jos ei muistais sitä siihen hollille ottaa.
MM-: Olet oikeessa tuon kanssa et kannattaa neuvolassa puhua, mikäli vaan on asiallinen th... Itse olen nyt järkännyt asiat niin, että pääsen yksin vauvan kanssa maanantaina neuvolaan; isäntä lomalla niin ois mukaan halunnut tietty, mut en voi sanoa et meen nyt yksin ku haluan puhua sellasista mitä en sun kanssa nyt jaksa puida. :ashamed: (
Peppi: nää on sit niit hys juttuja
) Vaikka en nyt koe itseäni masentuneeksi, mut apaattiseksi ja väsyneeksi. Miehelle en viiti näitä nyt valitella, sillä kun on töissä nyt vähän harkkaa... :kieh: Harmittaa ne häntä niin en sitten viiti taakkaa lisätä kun voin neuvolassakin nyt pian jo jutella...
Suurin syy mulla nyt ollu tuo vellihomma, en tiä miks se näin koville ottaa kun kerran selkeesti vauva on pirteempi ja nukkuu paaaljon paremmin... Ihan niin kuin se täysimetys äitiyttä mittais...
apa: Totta, et jos vaan syliä riittää niin mikäs vauvan sylissä on ollessa. Ja pienihän vielä on 2kk ikänen, et saakin sylivauva tosiaan olla.
Ja toivotaan nyt ettei tein tytöllä mitään vakavaa olisi... :hug: Ja toivottavast teillä ois jo tärpännyt.
Riikkuli ja muut turun tapaamisen tulijat: Oisko se sitten klo 12?
Peppi: Onnea pojalle uudesta taidosta.
Meillä mennään mahalta selälle, mut ei ihan toisin päin...
Täällä on sämpylät leivottu, tosin ne vaan levis muttei kohonnut. |O Nyt pitääkin mennä pyörittämään pullat uuniin.
Tulee tosi kotihengetär olo, kun vaivaa pulla taikinaa ja välillä siemailee olutta...
Pitää maanantaiks saada jääkaappiin reilusti maitoa kun meen laittaan kynnet ja sit jos pakkastakin sais täydennettyä...
Mut nyt leipomaan. :wave: