MM- ei se ollu tökerösti sanottu. Tottahan se on!
Onpa siellä mukavan näkönen punatukkanen tyttö!
Onko äidiltä vai isältä perityt geenit?
Vesseli-80, oikean tarkastuksenhan tekee lekuri, lääkäriltä saat myös todistuksen Kelalle, että rahan tulo ei katkea.
Kiiuska, meillä kääntyillään kyljeltä vatsalleen. Saa pelätä ettei tuo unissaan käänny ja tukehdu, joutuu asettamaan eteen kauheet barrikaadit siltä varalta että nukkuu itsekin niin sikeästi ettei huomaisi. Meillähän nukutaan edelleen niin että minä vauvan kanssa omassa sängyssä ja mies toisessa huoneessa.
Meillä nimittäin mies on kunnon yösekoilija, milloin se on sodassa milloin missäkin. Sen seuraaminen on yhtä teatteria.
Öisin välillä kuulen kun se täällä alakerrassa etsii vauvaa, kunnes havahtuu ja tajuaa vauvan olevan mun vieressä. :headwall:
Asrai, mä en ollenkaan tiennyt että sulla oli noin paha repeämä.
Just just, sektioon vaan sitten. :ashamed:
Meillä ei ole kertaakaan ollut vielä 4h pidempiä unia,
pisimmät unoset likka veti toissa yönä 23-03.21.
Yleensä se herääö 2-3 tunnin välein, tai ainakin alkaa vispaamaan käsillään ja ähisemään, tissi vaan suuhun, en ole edes kokeillut
nukahtaisiko uudestaan.
Jospa sitten jossain vaiheessa tekis vaihtarit ja ottais miehen takaisin viekkuun ja vauvan omaan huoneeseensa, viimestään kun menee kouluun.
Shamandalielle, piti siitä teestä vielä sanoa. Se yrtti tee on kuiteski hyvää yrttiteetä mitä niitä nyt on maistellut. Ei maistu sillätavalla yrttiselle... you know
Osta ihmeessä, jos et tykkää laitat sen pussin vaikka mulle postiin niin maksan sulle sen.
Niin ja Asraille onnea illan petipuuhiin, toivotaan että saat hyvät kyydit...
Vois sitä ehkä itekin innostuu, liian kauan tota miestä tullut kiusattua..