Chokomom: Jaksamisia sinulle, vaikkei se varmasti lohdutakkaan, tiedän tunteen
Oon tässä nyt pohdiskellut, koska tuo oma ruokavalio ei todellakaan ole monipuolinen niin kallistuuko sitä pelkästään monivitamiineihin vai mikähän lie olisi hyvä? Jotain kalcium tabletteja ainakin ja aiemmissa raskauksissa on joutunut syömään rautaa. Mutta siis mulle tuli ihan uutena tuttavuutena
foolihappo, tartteeko sitä nyt sitten ostaa erikseen vai riittäneekö tuo multivita. Hirveen hintasta muuten (20,50)!
Oireista sen verran, että esikoista odottaessa oli 24/7 pahoinvointi noin kuukauden ajan, toista odottaessa oli aamupahoinvointia sen kk verran mutta nyt ei ainakaan (vielä) oo pahoinvointia ilmaantunut, ei tartteis tulla kyllä ollenkaan. Enkä oikeestaan tiedä onko mulla mitään oireita, ennen plussaamista oli viikon verran sellasta menkkamaista kipuu, mahassa tuntu siltä että ois pitäny koko ajan juosta vessaan ja selkään jomotti, vilunväristyksiä tulee aamuin ja illoin, ruumiinlämpö korkeempi ku normaalisti ja aamusin ihan kaamee lenssu (vai siitepölyallergiaa?), ota nuista sitten selvää.
Naurattaa niin, kun mulla on normaalistikki tosi toimelias rakko niin mitä se on sitten vähän myöhemmin xD. Mies sanoi, ettei voida kotoa poistua loppuaikana mihinkään
LilyAlice sun ultrakuulumiset sai tän naisen melkein itkemään, ilosta
Mun on ehkä pakko tehdä ainakin vielä yksi testi ensi viikon alussa, ei tätä muuten kyllä usko todeksi..
Onko kenelläkään kokemuksia varhaisultrasta Helsingissä, mikä on hyvä? ja vähän hinta-laatusuhdettakin..