moi!
Eilen jäi kesken kirjotus ku piti syöttää poika
Heti ku olin kehunu miten helppo mukula meillä on niin johan teki tempun ja heräsikin neljältä aamuyöllä ja siitä sitten valvottiin puoli seittemään ja sen jälkeen lyhyissä pätkissä nukuttiin molemmat yhteentoista että väsymystä pukkaa nyt täälläkin..
veeruska-81 Mitä laitoit googleen hakusanaksi kun googlasit niitä vauvan uni-juttuja ? Kiinnostaisi itseänikin tietää enemmän, ku tuntuu että tääkin yöllä tuhisee ja ähisee ja sitten heti oon laittamassa tuttipulloa suuhun.
Porsche Maidontuotannosta.. Itse pumppaan päivittäin ja juotan pullosta pojalle osittain omaa ja toisinaan korvikemaitoa.. Jos tosiaan tuntuu et maidon tuotanto vähenee niin kannattaa pumpata, mutta kuulemma aina imetyksen jälkeen, jos tarkoituksena siis lisätä maitoa.. Syöttö kertoja tulisi olla väh.8/vrk..
Syöttämisen jälkeen kannattaisi pumpata rinnat niin tyhjiksi kuin mahdollista, koska mitä tyhjemmäksi rinnat saa niin sitä enemmän ne alkaa tuottaa maitoa, eli jos vauva imee rinnat vain puolityhjiksi niin rinnat alkavat tuottaa vähemmän maitoa kun sitä kerran ei niin paljon tarvitakkaan. Eli siis kysynnän ja tarjonnan laki..
Tulipas nyt epäselvästi, mutta käyppäs lukemassa täältä: www.imetystukilista.net tai www.maitolaituri.imetys.fi Ainakin itse käyn lueskelemassa hyviä vikkejä tuolta maitolaiturista
Eilen tapahtui jotain ihmeellistä! Sain ihmeen kaupalla vängättyä pojan kantoliinaan, jee! Kerettiin jo ostamaan kantoreppu kun en tajunnu sitten millään että miten ne sidonnat kantoliinaan tehdään ja kuinka olisi tarkoitus vauva niihin pujottaa, mutta eilen koin ahaa-elämyksen! Oltiin yritetty laitta muksun jalat aivan vääristä kohdista.
Onkos täällä muuten muita liinailijoita?
Nytkin poika on nukkunut tyytyväisenä jo kaksituntia liinassa ja itselläni on molemmat kädet vapaana!
Suunnaton helpotus arkeen, kun tää on oikea sylivauva ja jatkuvasti pitäis olla kantamassa, niin nyt pysytyn siivoamaan ja pyykkäämään yms.. ja vauva kulkee mukana tosi hyvin, suosittelen kokeilemaan!
jeps, mutta nyt meen taas tältäerää!