Schätzchen kyseli meidän rytmistä... Ikävä (sun kannalta
) kääntää puukkoa lisää sun haavassa, mutta meillä edelleen loistava rytmi.
Tyttö menee viimeistään klo 21 maissa omaan sänkyyn yöunille, syö siinä 00-02 välillä ja nukkuu sinne 07-8.30 asti.
Ja päiväunetkin nämä meidän terroristit nukkuu ainakin osittain samaan aikaan.
Nyt vanhempi nukkuu, ja vauvan otin sisälle heräilemään. Saattaa tosin vielä nukkua jonku tunnin kunhan saa kakat väännettyä.
Ja mä sain kyllä kirjoitettua sinne vanhan ketjus sivulle 17 mut en päässy lukeen... :headwall: Et kattokaa sieltä mitä oon joillekin kommentoinu... :headwall: |O
Riikkuli: mun mielestä aika jännä ohje antaa vauvalle päärynää, eikö se tee helposti ilmaa? Ainakin tällänen käsitys mulla on...
olipas
liinulilla kiva lastenvalvoja.
huh huh :headwall:
petra: meillä nukutaan iltaisin joko vaunuissa sisällä tai liikkenteessä ollessa vaunuissa tai kaukalossa. Pidemmät unet aloitetaan siinä 15-16 välillä ja 19-20 välillä nukutaan max 45 min.
noi pidemmät nukkuu ulkona, lyhyemmät sisällä.
ihanaa,
riikkuli ja rillukka kaipaili. =) :hug: Viikonloppu ollu yhtä tohinaa etten oo koneelle ehtinyt ja fiilis meni kun sinne sivulle 17 ei päässyt.
Kiekura: Meille on ristiäisiin tulossa sellainen 20 henkilöä, siinä sitten osa lapsia.
Tosiaan, menoa ja meininkiä ollut.
Torstaina kävin TYKSissä hakemassa aloituspullot ja täyttämässä paperin, kun aloin sitä maitoa luovuttamaan (täi myymään...) Tänään haettiin ekat pullot, keskiviikkona seuraavaksi. Perjantaina kävin kampaajalla (ja ajan kanssa, oppilaitos kun on niin meni 3h, mut tuli kyllä kivakin.
) Lauantai meni jonnekin mitään tekemättä ja eilen olin vanhemmillani vauvan kanssa kylässä kun isäntä meni esikoisen kanssa muumi jääshowta katsomaan.
Tänään kävin ostoksilla, ja ostin itelleni synttärilahjaksi kengät, ajattelin säästää isännän siltä vaivalta et tarvii jotain keksiä.
Ja kuviollisia harsoja löysin vihdoin ja esikoinen on onnessaan uudesta unirätistä.
Ja vielä fleece palat kävin ostamassa, tänään ois tarkoitus käydä hurauttamassa niistä sivut kuntoon äidin ompelukoneella niin sitten on tytöille fleecepeitot.
Vähän hankala keskittyä nyt kommentoimiseen kun neiti tossa sitterissä kiikun kaakun nukkuuko vaiko eikö, silmät suurena heti kun tutti putoaa...
Esikoinenkin heräs vähän kesken unien ja nyt sohvalla pötköttelee ja katsoo muumeja.
Voimia kaikille joilla vauva valvottaa, mies on hankala tai painitte masennuksen kanssa. :hug: :hug: Toivon kaikille pikaista helpotusta oloon.
Tämä meidän neiti on "kummallinen"
Jos ulkona nukkuessa menee pipo silmille ja on tuttikin pudonnut, katastrofi on kamala. Mutta yöllä, jos vaipassa on suurin sallittu määrä (eli mitä vaipat vetää, 9kg
) ja vähän enemmänkin tavaraa (oli siis meidän lakanassa jalkapallon kokoinen märkä läiskä ) niin neiti nukkuu ja suuttuu kun herää kun aletaan vaatteita vaihtaa.
Eipä väliä jos on pöksyt läpimärät, mut auta armias jos menee pipo silmille.
Meillä onkin sitten
ristiäiset ens sunnuntaina, jospa tänään kaupasta jo ostais valmiiksi jotain aineksia niin ei sitten tarvii kerralla kaikkea kantaa.
Siivottavaa täällä ei kovin paljon onneks ole, vähän siirrellään suurempia tavaroita parempaan järjestykseen ja sitten perussiivo, saa riittää.
Ja sisko lupasi tulla lauantaina ja sunnuntaina sitten tekemään tarjottavia, äiti lupautui olemaan kahvipannun vahti, niin eiköhän ne juhlat siitä saada järjestettyä.
Nimi saatiin jo päätettyä, mutta pidetään se vielä salaisuutena, tulen sen sitten kertomaan kun se on virallistettu.
Shamandalie ja tyttö 1kk 2vk :heart: