joulutekstareita

Seuraa ikävä ilmoitus. Korvatunturilla oli eilen pirtujuhlat. Tonttuja tämän takia sammuneina, ja Petteri-poro kateissa. Oli kuulemma lähtenyt jonkun hirven matkaan. Pukki päässyt juuri putkasta ja lähtee liikkeelle heti kun on ajokunnossa. Pukki voi siis olla vähän myöhässä. Kaikesta huolimatta HYVÄÄ JOULUA!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Yhtä lahjaa en paketoinut, en sitä käärössä antaa voinut. Lahjan tämän kauneimman sydämestäni lähetän: iloa, riemua, rauhaa syvää. Toivon sulle joulua hyvää!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Laittakaa te lisää. :) :xmas:
 
Joo
Mä oon varma että noita keksii joku operaattorin kehitystiimi, ja sitten samat tekstarit paukkuu aattona viiteentoista kertaan kännykään, kun kaikki on saanu sen saman ja tosi hassun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä oon varma että noita keksii joku operaattorin kehitystiimi, ja sitten samat tekstarit paukkuu aattona viiteentoista kertaan kännykään, kun kaikki on saanu sen saman ja tosi hassun.
Peesi. Mulla on aina just tää että ekan kerran kun sen viestin saa niin se on vielä ihan kiva, mutta sit kun niitä on saanut sen 20 niin.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mä oon varma että noita keksii joku operaattorin kehitystiimi, ja sitten samat tekstarit paukkuu aattona viiteentoista kertaan kännykään, kun kaikki on saanu sen saman ja tosi hassun.
Peesi. Mulla on aina just tää että ekan kerran kun sen viestin saa niin se on vielä ihan kiva, mutta sit kun niitä on saanut sen 20 niin.....
no mutta yritetään löytää sellasia mitä ei olla ikinä nähty :) tai omiakin saa laittaa. :)
 
Tumma taivas jouluyönä, tähdet tuikkii valovyönä. Ilmassa on ripaus taikaa, rauhallista joulun aikaa.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei Siiri! Haluaisin vain toivottaa sinulle oikein hyvää Pääsiäistä ja Joulua ja Uutta Vuotta 1987 täältä Altzheimerkodista. Halauksia! tv. tätisi Heikki.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yksi pieni pyrstötähti täältä meidän luota lähti. Lensi yli taivaitten, teidän talon ylle. Siihen jäi se loistamaan, loisteessansa toivottaa: Joulumieltä rauhaisaa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Näin aidan takana tänäänkin, vilkkuvat kirkkaat silmät ja nenänkin. Ensin pelästyin, sitten hymyilin. Tontun saattaa nähdä missä vaan, lähetin sen sinuakin katsomaan. Jos kuulet pakkasessa kuiskauksen, saat samalla minulta halauksen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuuntele... tiukuja voit jo kuulla, joulu on porraspuulla. Sytytä kynttilä, hiljenny tovi, avaa joululle ovi!
 

Yhteistyössä