JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA

Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
Joulutähdet 2005
 
Kipakka pakkanen ja paljon lunta :xmas:


Joulusta on toivuttu ja hiljalleen arki alkaa palata normaaliin rytmiin, onneksi :whistle: =)

Peppi täyttää 4 päivän päästä 4, oi voi :heart: :heart:

Onnea kaikille hiljattain täyttäville ja kaikille :flower: :flower:

Lapset sai lahjaksi paljon leluja, vaatetta ja dvd-juttuja.
Rakkaimmat on esikolla hevosjutut, keskimmäisellä petshopit ja kuopus diggailee tuomas veturia B) Nukkevauvan hoito in myös kova sana :heart:

Peppi85 aivan ihania kuvia herroista :heart: Näyttävät aika paljon vanhemmilta kuin ovat =) Mitäs niille uusille vauvoille kuuluu? (rotille)

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille :wave: :wave:

Mulle edelliset 9 vuotta oli kaikkista merkityksellisimmät elämässäni, paljon hyvää tapahtui; sain ihanat lapset, menin naimisiin jne :heart: :heart:
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!

Meillä meni eilinen ihan kivasti.Käytii raketteja ampumassa mut Juho nukahti kesken kaiken niin mun piti laittaa hänet sit nukkumaan ja tulla tuo vauva syöttämään.

Mutta nyt on mentävä syömään ennen kuin Julius herää.. :wave:
 
Hauskaa Uutta Vuotta kaikille :flower: :heart:

Täällä vuosi vaihtui kovassa pakkasessa, mikä jatkuu edelleen. Ihan rauhallisissa merkeissä meni uuden vuoden juhlinta, niinkuin jo moooonta vuotta =) Kaveriperhe oli meillä kylässä, syötiin ja lapset kävi miesten kanssa lähettämässä raketteja. Meidän pikku kummipoika vietti aikaa meidän naisten kanssa sisällä =) Mulla sattui siis vapaa uusivuosikin, joulunkin sain olla vapailla tapaninpäivään asti, sitten oli hyväkin jo mennä töihin. Joulu ja loppuvuosi muutenkin oli rauhallista aikaa meillä töissä, niinkuin usein ennenkin =)

Koivunkävyn Juho oli saanut hienon nimen, onnea :flower:

Onnea myös kaikille uusille 4-vuotiaille ja lähipäivinä täyttäville :heart:

Otto on kovasti leikkinyt uusilla leluillaan, Cars-autoja tuli vielä joulupukilta lisää, niitä on nyt hyvä joukko. Cars-aiheista tavaraa tuli muutenkin paljon, ilmeisesti joulupukille oli mennyt viesti suosikista. Joulupukkia Otto kävi kättelemässä reippaasti, vaikka jännittikin ja vastaili pukin esittämiin kysymyksiin. Lahjat avattuaan tuumasi, että eipä haitannut, vaikka olikin välillä ollut tuhma; paljon lahjoja tuli kuitenkin :LOL: Me oltiin joulun vietossa mun vanhempien luona, sinne tuli kaikki mun sisarukset ja miehen veli, sekä meidän mummu :heart: Tosi ihanaa, kun oli paljon väkeä :heart:

Jospas lähtisi saunomaan, kävin äsken lenkillä pakkasessa. Toppahousuista ei vaan mene enää vetskari kiinni, onneksi säädettävä vyö menee vielä ja tänään ystäväni lupasi tuoda täksi talveksi lainaan omat toppahousunsa, jotka ei nyt mene hänelle, kun vähän aikaa sitten synnytti. Ihana kyllä tämä maha, yritän nyt nauttia tästä täysin rinnoin ( :LOL: ), kun tämä varmaan on viimeinen vauvamaha mun elämässä. Tietysti koskaan ei voi vannoa :D ;)
Vointi on ollut oikein hyvä, närästystä vähän on, mutta piimä auttaa siihen. Yövuoroja en ajatellu enää tehdä kahta putkeen, tällä viikolla oli alkuviikosta 2 yötä ja vähän tuskaa oli toisessa yössä, kun en ollut niin hyvin nukkunut siinä välissä. Yhden yön kyllä jaksaa valvoa. Helmikuussa mun pitäis mennä polille tekemään heidän talvilomia, joten silloin olis sitten päivätyö, eikä niin fyysisesti raskasta. Lomaakin on onneksi tammikuussa 4 pvää, mistä tulee viikon loma ja helmikuussa viikko, mistä tulee varmaan kans vapaiden kans pidempi loma. Maaliskuun 17. alkaakin sitten piiiitkä loma :D Oikeasti ei siihen enää ole pitkä aika, jotenkin hirveän nopeasti menee tämä raskaus, koko ajan niin paljon touhua. Niiskuneiti tulehan säkin kertomaan sun voinnista ja raskauskuulumista ja kuulumisista muutenkin :)

Ihanaa vuoden 2010 jatkoa kaikille!! Kiitos aktiivisille kirjoittajille, että pino on pysynyt pystyssä näin pitkään :hug:
 
Käpy mä luulen että ne yityöt, joita tein sekä stressi laukesivat ja saivat mut aivan yliväsyneeseen tilaan ja sitten en saanut nukuttua kunnolla moneen yöhön. Mulla oli tosi karmee työpari nyt tossa syksyllä ja sen tekemisiä piti vahtia. Mutta nyt onneksi sen työsopimusta ei enää jatkettu, joten mulla o ihan omarauha siellä nyt keväällä. :D

Mä oon yrittänyt välttää tota: "joulupukki ei tuo lahjoja tuhmille lapsille", kun kuten tiedetään se ei pidä paikkaansa. Mutta jostain sitten poju oli sen kuullut, vissiin tarhasta. Pari kamalaa ja turhaa itkuakin sen takia poika vetisteli.
Sami ei meillä ei ihan usko joulupukkiin, viime vuoden episodin takia. Viiem vuonna mielikuvitus laukkasi pojulla liian kovaa ja luuli stten joulupäivänä jonkun kilahduksen kuultuaan että tonttu tulee hakemaan hänet. Poika huusi aivan hysteerisenä lastenhuoneessa. Mä luulin että Sami näkee pieniä vihreitä miehä vähintään. Silloin sitten selittämään pojalle että se jolupukkijuttu on satuleikki jota leikitään joulun aikaan.

Meillä kummatkin lapset sinnitteli hereillä uuden vuoden aattona keskiyöhön asti. Onneksi raketteja oli vähemmän kuin normaalisti ja lopettivat aika pian puolen yön jälkeen paukuttelun, jniin lapset simahtivat saman tien kun päänsä tyynyyn kaliistivat.

Mutta vielä 4 päivää lomaa ja sitten pitää palata taas mopin ääreen.
:wave:
 
Oikein hyvää alkanutta vuotta jokaiselle! =)

Tänään palattiin kotiin reissusta ja voin sanoa että on ihanaa olla kotona! Vaikkakin hirmu ikävä tulee ja haikea jättää tutut maisemat ja rakkaat ihmiset.

Joulu meillä meni niin että aatonaatto ja aatto aamupv oltiin anoppilassa ja sitten ajeltiin päiväruualle minun porukoille.
Pukki kävi molemmissa paikoissa ja Lapset ei pelänneet.. Tatu vähän ujosteli, mutta ei muuta. jenna kipusi pukin lahjetta pitkin ylös :)

Tatu sai lahjaksi mm. kirjan, tukkirekan ym. leluja, jonkun verran vaatteita, semmoisen sana pelin, leimasimia ja kyniä jne.. Ja lahjoja tosiaan tuli ( ihan liikaakin ) vaikka äidillekkin sanoin että ei sitten kovin ostele. Tavaraa kuitenkin on. Vaatteita pääasiassa toivottiinkin.
Jenna sai kans vaatteita ja muutamia leluja.

uusi vuosi oltiin kans minun porukoilla. raketteja ammuttiin muutamia parrinkin otteeseen.. kuuden jälestä pienimmät ja sitten yhdeksän jälkeen osa. Tatu sai valvoa myös ja meni sitten klo 23 nukkumaan. Aikuiset käytiin sitten puolilta öin vielä muutama raketti ampumassa.
Hekuteltiin nakeilla, lihapullilla, salaateilla jne :p ja nyt alkaa sitten totaalinen ruokaremontti ;)
Päivät meni tosi nopsaan.. paljon ulkoiltiin, hoidettiin poneja ja Tatu ratsasteli ilman satulaa hangessa :) mäkeä tuli alskettua ihan urakalla jne..
Myös sukulaisia tuli nähtyä pitkästä aikaa ihan kunnolla. yleensä kun ollaan käymässä niin ei millään ennätä joka paikkaan.
Harmitaa hieman että ei jääty miehen porukoille vielä tänään yöksi, olisivat varmasti tykänneet, mutta kovin teki jo mieli kotiin.

Meillä herätään edelleen 2-20krt/yö.. yleensä vähintään 5.. |O välissä saattaa olla yksi hyvä yö joka antaa hiukan toivoa mutta yhtä tyhjän kanssa :whistle:
Tatulta räyhä vaihe vähän hellittänyt.. tilalle tullut kielen näyttäminen.. aina kun jostain kiletää niin näyttää kieltä ja älisee |O
Muuten herranen on ollut tosi ihana ja kiltti :heart:

4v mitoista ollut puhetta. tatu oli muistaakseni 106cm ja 18,5kg..

MM: joko teillä ollaan oksutaudista toivuttu?

Smirgelaine: Voi sami reppana kun viime jouluna noin säikähtänyt!

Siru:
Ihana Otto :LOL: eihän se haittaa tosiaan :D ;)

nyt suihkuun ja viettämään rauhallista koti-iltaa =) Lapset unilla ja toivottavasti jennakin jonkun tunnin nukkuis ennen kun ekan kerran herää.
 
Hyvää uutta vuotta 2010 täältäkin kaikille! :wave:

Pakko oli tulla Sirun pyynnöstä kuulumisia kirjoittelemaan, kun en ole pitkään aikaan käynyt, kiitoksia vaan :D
Hyvin täällä edelleen voidaan, närästystä täälläkin ja pitkiä lenkkejä ei kyllä enää pysty tekemään, kun jo alkaa pistelemään. Lisäksi jalat ja selkä väsyy tosi helposti.
Mun maha on mielestäni vielä aika pieni, kun kuitenkin kolmas lapsi on jo kyseessä, mutta kaipa vauva kuitenkin kasvaa ihan hyvin... Laitankin tähän masukuvan, jonka otin juuri äsken. Nyt siis viikkoja kasassa 23+4 (ultrien mukaan tosin melkein viikon vähemmän)

Meille muuten lupailtiin kolmatta poikaa ;) Ei sitten tullut meidän perheeseen pientä prinsessaa, kun kyllä tämä aika varmasti viimeinen raskaus on :)

Paljon onnea kaikille 4-vuotiaille, jo juhlineille ja vielä juhliville!!! :flower:

Nyt valitettavasti jää kommentointi, pitää viedä Joonas nukkumaan, kun on nukahtanut tuonne nojatuoliin...palaan joku päivä paremmalla ajalla!
 
mulla ois muuten pari erilaista tukivyötä jos sattuu jotakuta kiinnostamaan, ei tarviis huutikseen laittaa, toinen on ollut päällä kahdesti, yhteensä alle tunnin siis ollut käytössä.

Täällä ei kummempia, odotan että tulee maanantai ja arki.. :snotty:
 
Uutta vuotta ystävät ihanat!

Onkin vierähtänyt minunkin kirjoittelusta aikaa..ei kotona juuri tule istuttua koneella kovin pitkiä aikoja. iltaisin kaadun sänkyyn samaan aikaan kun lapsetkin.

joulu meni meillä rauhallisesti oman perheen kesken. Pukki kävi ja toi sopivan määrän lahjoja pojille n. 10 molemmille. kirjoja ja leluja pääasiassa. hyvin oli viesti mennyt perille että ei tarvita paljoa lahjoja. :)
joulupäivänä mentiin meidän kaveriperheen luo iltaa ja yötä viettää. oli todella mukavaa. kaikki 4 poikaa leikkivät keskenään sovussa, saunottiin ja syötiin. illalla pelailtiin sitten tuttu juttu peliä ja sai nauraa ihan kippurassa. :D

tän viikon tiistaina aksulla tuli joku ihme oksutauti. poikien oli tarkoitus mennä mummolaan kahdeksi yöksi, mut piti sitten se perua. minä jäin kotiin poikien kanssa. uudenvuodenaatto vietettiin rauhallisesti oman perheen kesken. Miikan kanssa kävin katsoo illalla lasten ilotulitus. sen jälkeen tuli kaveriperhe ampuu raketteja poikien kanssa. silloin oli jo aleksikin ihan ok kunnossa. :) mulla oli uudenvuodenpäivänä aamuvuoro ja nyt viikonloppu ollu vapaa. eilen vietettiin Miikan 4-vuotis synttäreitä. porukkaa kävi paljon ja Miikka sai mieleisiä lahjoja. :heart: yksi joululahja minkä Miikka sai, suosittelen teillekin..sellainen castle logix peli. sopii 3vee->ylöspäin. siinä rakennetaan sellaisista erilaisista palikoista erinäköisiä kuvioita mitkä ovat kirjassa. kehittävä ja innostava isommallekin kaverille. Sitten sellainen Duel labyritntti peli, muunnelma muuttuvasta labyrintista. Peli jossa Aleksi on tosi hyvä. pelin suositus ikä on 8->, mut käy nuoremmillekin jos taitoa löytyy.

tänään meillä olis sit kaveriperheen pojan 2vee synttärit tuossa iltapäivällä. muuten vietelläänkin varmaan sisäpäivää, kun tuo pakkanen paukkuu tuolla pihalla.

Onnittelut kaikille synttäreitä viettäneille. :flower: :hug:

ihania joulukuulumisia oli kaikilla. nyt jää vaan kommentointi hieman, kun miikka tarvii seuraa. palailen taas. ihanaa vuoden emsimmäistä viikkoa kaikille. :wave:
 
Heippa hei.

Paljon onnea Jellonan Miikalle!! :heart: :hug: :flower: Onnittelut myös Ametistin tytölle (käyköhän Ametisti täällä enää ollenkaan?) ja Oskarille, sekä Eetulle, jotka ovat tämän vuoden puolella 4v. täyttäneet :)

Meillä oli la ne Samin 30v. juhlat ja tosi kivaa oli :) Vaikka viimehetken peruutuksia tulikin niin porukkaa oli sit loppujen lopuksi ihan kivasti paikalla, ne tärkeimmät :heart: Kyllä meitä silti siellä parikymmentä oli. Vietettiin niitä siis yhdessä Helsingin ravintolassa.

Unettomalle kiitokset tammikuun pinosta :) Mun mielestä varsinkin Joonatan on noissa tarhakuvissa vanhemman, tai ison pojan, näköinen, Rasmus saa olla vielä mun vauva :whistle: :heart: Rotille kuuluu hyvää :D Kovasti touhuavat ja ihania ovat :heart: Sami eilen kauhisteli, että miten tuosta vanhimmasta onkin tullut jo niin iso, kuulemma häntäkin jo niin paksu et melkein hirvittää :LOL: Ihan erilaisia persoonia ovat ;) Seurallisimmat ja kesyt ovat Annie (toisiksi vanhin) ja Bianca, nuorin :) Viihtyvät parhaiten sylissä ja meidän seurassa. Annie on kova pummi, iltaisin, jos oon jotain tossa sohvalla mussuttanut niin koittaa tulla varastamaan ne multa, jopa kädestä asti :whistle: Häkin hoidossa on aika kova homma, nyt, kun tyttöjä on jo niin monta niin pitäis 5 päivän välein pestä ja kun se on noin hirveen iso niin ei olekaan ihan yksinkertainen juttu, Samin kanssa se yhdessä kyllä hoidetaan ja se on oikeastaan aika mukavaa ajanvietettä ja puuhaa :D

siru, ihana kuulla kuulumisia, masun ja teidän muidenkin toki :D Joonatanilla on nyt in myös toi Salama McQueen, vaikka kauan meillä on toi Cars leffa ollutkin ja parit lelutkin, mut nyt siitä tykkää erityisesti =) Ihanalta kuulosti teidän joulu :heart:

smirge, voi Samia. Mä kyllä paketoin muutamia lahjoja, kummeille, jne. lasten nähden ja ajattelin, että jos pojat enemmän kyselevät niin sanon, että kyllä ihmiset antaa toisilleenkin jouluisin lahjoja, et kaikki ei ole joulupukilta. Mut eivätpä kyselleet :D

Danjuska, kivalle kuulosti teidänkin joulu ja uusi vuosi :) Huoh, jaksamisia öihin :hug:

Niiskuneiti, kiva, kun säkin kävit vähän kirjoittamassa! On tosiaan aika pienen näköinen maha, mut mukavampi varmaan vaan, ei ole vielä ehkä niin pahasti tiellä tai muuten häiritse =) Joko ootte nimeä miettineet? :D Mä kun oon jo, jos joskus kolmas saatais ja keksin kyllä paljon helpommin pojalle nimen, kuin tytölle, vaikka 2 poikaa jo on :D

jellona, kiva, kun säkin kävit kirjoittamassa :hug:

Nyt pitäis vähän jatkaa siivoiluja, mun isä yms. tulevat varmaan iltapäivällä Jontun synttäreitä viettämään :) 6.1. tulevat sit muut.
 
Onnea jellonan pojalle :flower: :flower: :flower:

Meillä tämä äidin "vauva" sai eilen ihan totaaliset raivarit, aiheena syöminen ---> häntä olisi siis pitänyt syöttää. No yli tunnin taistelu käytiin (jossa isi menetti hermot jo alkuunsa :( ) ja siinä sitten tulikin vaikka sun mitä samalla :/ :whistle:

Täytyy sanoa, että kun 3 ekaa vuotta oli niin helppoja niin nyt tuo loppukesästä alkanut uhma/taistelu vie minut välillä ihan neuvottomaksi ja tunnen suurta voimattomuutta :'(
Mutta kaipa se jossakin vaiheessa helpottaa, eihän keskimmäiselläkään kestänyt kuin useamman vuoden se tiukka vaihe :whistle: :whistle: :whistle:

Peppi saa viikonloppuna kummin juhlistamaan synttäreitä ja mummilta saikin jo lahjan etukäteen viikonloppuna.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille :wave:
 
Peppi: On tosiaan ihan kiva, ettei masu vielä menoa haittaa ja normaalit toppavaatteet mahtuvat vielä päälle. Ulkovaatteissa ei tosiaan oikein edes vielä huomaa, että raskaana olen, vieraat ainakaan. Niin ja nimi on ollut jo aika kauan päätettynä, oon sen tainnut täällä joskus mainitakin ;) Toivottavasti vauva sitten vaan on nimensä näköinen :D

Mukavaa viikkoa täältäkin kaikille! :)

Niin ja Miikalle paljon onnea!!! :flower:
 
Miikka kiittää kovasti kaikkia onnittelijoita. :heart: ja äippä kans. :hug:

meillä rentouttava vapaapäivä ollunna. lumitöitä tehden ja mäkeä käytiin myös laksemassa. vatsatauti ei näytä muihin tulleen kuin aleksiin. minulla oli eilen illalla kyllä tosi paha olo, mut ei se juuri kummemmaksi muuttunut.

omaa (.) sen verran että syksyinen tuulimuna on vaivannut tänne asti elämää. nyt alan olee normaali kropastanikin. niin että lääkkeellistä tyhjennystä en suosittele henk.koht kenellekkään. hermot vaan menee. tietty jollekkin saattaa sopia, mut mulle ei. :ashamed:

tänä iltana olis tarkoitus mennä syömään ravintolaan miikan synttäreiden kunniaksi. Miikka saa ite valita minne mennään syömään. :)

ja me hommataan sukset miikalle synttärilahjaksi, kun niitä tarvitsee ja kaikkea muuta on niin hirveesti.

ensi viikolla on miikan 4vee neuvola sit saadaan uusia mittoja. :)

ootte tärkeitä :hug:
 
Minä olen unohtanut Joonaksen 4v-mitat laittaa, jos ne jotakuta sattuu kiinnostamaan :) 30.12 oli neuvola ja mitat oli 20,2kg ja 106,9cm. Lähes saman verran oli painoa ja pituutta tullut, kuin viimeksikin. Puheterapiaan suositteli neuvolantäti varaamaan ajan, kun R puuttuu vielä kokonaan ja L, S ja V tulee heikosti. Tänään varasin ajan ja 19.1 olis eka aika.

Nyt vispipuuro vatkaamaan :)
 
Onnea taas kaikille 4 vuotta täyttäneille :flower:

Tässä tulee ohessa vielä tuorein kuva Juliuksesta




Kysyisin vielä että voisko tää olla taas jotai allergiaa,kun Juholle on tullu ihoon taas tämmösii jälkiä..






 
käpy niin moni sanoo,mutta epäilen sitä suuresti kun niin lääkärikin väitti sillon noin kun menin näyttämään samanlaisii jälkii mutta sitte hällä todettiinkin allergia ja epäilen että on saanut jotain sopimatonta taas kun yötkin on niin levottomia ja nuo tuli sen jälkeen kun sai hiukan piparia.
 
moikat

Jellona:
:hug: Hyvä että alkaa viimein helpottaa!
Itsellähän kesti kans kamalan pitkään toipua lääkkeellisestä tyhjennyksestä.. ja siihen kun itellä meinas vielä henkinenkin kantti pettää :ashamed:

Taaperot: Meillä kans Jennalla samanlaista ihottumaa.. itse uskoisin että atooppista, mutta jokin epämiellyttävä tunne on että ois allergiaa.. ja kun ei oikein arsvaamalla parane kunnolla.. Meillä onkin perjantaina lääkärille aika. kahtoo mitä sanoo. Toisaalta olen varautunut että voi olla allergiaa kun olihan Tatullakin, mutta olis niiin paljon helpompaa jos ois vain atooppista. Ja kun en ole yhditänyt mihinkään ruoka-aineeseen mitä tyttö saa.
Ja olen pannut merkille, että jennalla se on lähinnä vain vasemmanpuoleista.. vasemmassa puoliskossa alaselkää, vasemmalla puolen rinnassa ja otsassa..

Meillä meni yllättävän ihanasti viime yö :) muutaman kerran heräili ja otin sitten viereen. Siinä nukuttiinkin aina 6.30 asti, jollon vasta oli maitoa vailla :D ja noustiinkin typyn kanssa sitten ylös.

Mukavan rentoja päivä ollut nyt kun mies lähtee vasta torstaina töihin =)
 
Danjuska Meillä on nuo samat jäljet ollu taas jo jonkin aikaa,mutta tossa 4 päivää sitten rupesivat punottamaan enemmän ja myös kutisemaan kun annettiin pieni palanen keksiä mitä oltii jouluksi leivottu..tie sitte mikä aiheuttaa sitte tota kutinaa taas kun pojalla on kyllä todettu,maito ja sitrushedelmä allergia.

Tänää kun soitin kysyäkseni että oliko seuraava aika tuon Juhon kanssa lasten ja nuortenpolille 2 vai 3 vuotiaana niin sieltä vaa vastattii että ei me tiietä kun me ollaa nyt kiinni..mun oli aivan pakko kysyy että miten te sitte voitte puhelimeen vastata jos te kiinni ootte..sit se löi vaa luurin korvaan.
 
Paljon, paljon onnea Peppi 4v.!! :flower: :hug: :heart:

Unettomalle jaksamisia uhman kanssa, siis Pepin uhman :D :hug: Toivottavasti pian helpottaa.

Niiskuneiti, muistanko mä ihan väärin vai olitko sä puhunut Julius-nimestä? Voi olla, että muistelen tosiaan ihan väärin...

Voi Jellona, tosi ikävää :( :hug: Onneksi on ruvennut jo helpottamaan :hug:

taapero, mä nyt en allergioista tiedä mitään, mutta toivottavasti selviää pian, mikä noi näpyt on aiheuttanut. Jopa oli polilla toiminta :eek: |O Hoh.

Danjuska, mites teidän tää yö meni?

Mä näin semmosta unta viime yönä, että Sami oli saanut opiskelupaikan Tampereelta (poliisikoulusta :D ) ja oli sinne muuttamassa, mä siinä unessa mietin, etten oo valmis täältä muuttamaan kaikkien läheisten ihmisten luota mihinkään, Sami ei ottanut kantaa asiaan ollenkaan, ilmoitti vaan, että hän on joka tapauksessa lähdössä :ashamed: Käytiin sitä koulua katsomassakin. Se oli jotenkin tosi ahdistava uni. Heh.

Lunta on tullut vaan lisää, aika hyvä lumimyräkkä oli eilen illalla :whistle:
 
Onnea Unettoman Pepille!!! :flower:

Peppi: Julius tosiaan tästä vauvasta on ainakin tällä hetkellä tulossa, hyvin muistit :D Ja taitaapi tulla täysin nimikaima taaperon vauvan kanssa eli Julius Viljami on ollut jo kauan suunnitelmissa ;)

Jellonalle :hug:

taaperotx5: Toivottavasti tosiaan pian selviäisi, että mistä tuollaiset jäljet oikein johtuvat :whistle: :hug:

Nyt poikia vaatettamaan, kun ovat vieläkin yöpuvuissa, nukuttiin taas kymmeneen asti :D

Mukavaa talvista päivää kaikille! :wave:
 
Heipuli hei!

Meilläkin alkaa pian arki (jee ).

Tiedättekös mitä, ensi vuonna tähän aikaan meidän täytyy alkaa täyttää tähtösten eskarihakemuksia ;)

Taaperoitten Juholle pikaista toipumista. Samilla tahtoo olla atooppinen iho. Syksyllä kädet oli ihan hirveässä kunnossa. Nyt kuivuu jalat ja maha. Ja kasvukivutkin vaivaa toista.
 
Uneton laitoin sulle viestiä :wave:

Mukavaa loppiaista kaikille! Meille ei kummempia kuulu , mies töissä ja me kökötetään kotona. Viimeiset joulukoristeet pitäisi vielä ottaa pois. Kuusen otin jo muutama päivä sitten.

Huomenna alkaa arki meillä. Rytmit ovat kyllä ihan sekaisin meidän perheessä . Verakin nukkuu melkein aina 8.30 tai jopa 9. Yleensä herää 7 aikaan oli vapaata tai ei . Minä heräsin tai olin kyllä hereillä , mutta nousin vasta 10 aikaan :ashamed:

Laihdutuskuurin aloitin taas kerran :ashamed: Jouluna tuli taas mässäiltyä ihan liikaa. Liityin Kiloklubiin ja hyvä sivu näyttäis olevan , on vieläpä ilmainenkin =) Toivottavasti vuoden päästä olisin saavuttanut tavoitteeni b d

Olen unohtanut varata Veralle 4 v. neuvolan. Huomenna pitää laittaa muistutus kännykkään.Neuvolassa on vaan tunnin verran puhelin aikaa ja aina ei ole ollut ketään paikalla kun olen yrittänyt soittaa. Lisäksi Vera on ollut kipeenä pitkin joulukuuta , niin en ole viitsinyt mennä muita tartuttamaan ... johan oli selitystä kerrakseen...

 

Yhteistyössä