Nyt se arki sit alkoi. Äsken vein pojat hoitoon, itse vielä odottelen, että kirjasto aukeaisi niin pääsis sinne tekemään sitä koulujuttua. Rasmus jäi aika kovasti itkien ja koko aamun hoki, ettei halua päiväkotiin, päiväkodissa on tyhmää jne. :ashamed: Joonatan jäi tosi reippaasti, sen lempitäti (osa-aika eläkkeellä oleva ihana hoitaja) oli siellä, hänelle meni kertomaan, kuinka on nyt 4v. jne. :heart:
Mä saatan vähän ylireagoida joissain noissa päiväkotiasioissa, on siellä hyviäkin juttuja ja ihania hoitajia, se "hirviökin" on lopettanut silloin joskus viime kesänä
Joidenkin kanssa olen eri mieltä asioista ja eräs mieshoitaja on mun mielestä liian tiukka monissakin asioissa (kuten syömisessä, semmosta mun mielestä natsitoimintaa, tyyliin: sinä syöt, kun minä aikuinen niin määrään, lautanen tyhjäksi! :| ), mut tää kyseinen tyyppikään ei ole kummankaan omahoitaja, joten ei syö/vahdi niinkään Rasmuksen syömisiä esimerkiksi. Nyt pitäis olla aika kiva tilanne tuolla päiväkodissa, yksi vakituisista palaa äitiyslomalta ja yksi sijainen, joka on nyt ainakin kesään asti, on löytynyt, eli enää ei pitäisi henkilökunnan vaihtua alati. Kaikilla on hyvät työkokemukset, pitkältä ajalta. Mulla on odotukset korkealla siis :ashamed: Ja mä oon kyllä aina semmonen, että keskustelen kaikista asioista, mitkä huolettaa niin henkilökunnan kanssa. Ja tuntuu, että ne asiat otetaan silleen vakavasti ja niiden eteen tehdään jotain.
Täällä ei niin vaan hoitopaikkaa vaihdeta, ei todellakaan. Eikä varsinkaan sellaiseen hoitopaikkaan, joka olis mieleinen. Ja ihan mihin vaan en poikia edes halua laittaa huonojen kokemusten perusteella (oon ite ollut työharjoitteluissa ja kokemuksia on muiden lasten kautta, pikkuveljen jne. ).
Joonatan oikeastaan jo aamusta asti oli innoissaan päiväkotiin lähdössä :heart: Toivoi, että yksi tyttö olis hoidossa kans ja muutenkin jutteli, että on ihan kiva mennä. Autossa sit sanoi, että kyllä mulla tulee teitä ikävä, mut ei sen kummemmin siitä puhunut.
Ehkä tää tästä...
Uneton: kiitos :hug: :hug: Mukavalta kuulosti teidän viikonloppu
Juholle pikaista paranemista, harmi toi panadol-asia
taapero, tuuhan kertomaan Juliuksen mittoja kun ootte neuvolassa käyneet
siru, no mä mietinkin, et noin se varmasti on
Miksköhän se on eri paikoissa eri tavalla järjestetty? Mun mielestä on ollu kyllä kiva käydä aina samalla neuvolantädillä, odotuksen jälkeen vauvan kanssa, tietää jo meidät ja miten odotus on mennyt jne. Kiva, että on mukava th teillä =) Jaksamisia aikaisiin aamuihin :hug:
jellona, voi sua
Siis toi hiirijuttu, heh
Katotko muuten koskaan csi:tä? Csi miamissa sen Horation poika on mun mielestä ihan teidän Aleksin näköinen! Siis Aleksi voisi näyttää ihan siltä sitten isompana/nuorena =) Eilen just tuli ja pisti taas niin silmään
Jaksamisia ens yöhön, tuu sit taas kirjoittamaan :wave: Tässä vielä siitä pojasta kuvia: http://screenrant.com/wp-content/uploads/csi_miami_horatios_family.jpg Ja tässä toinen: http://www.straitstimes.com/STI/STIMEDIA/image/20090712/sg-kyle.jpg
Kauheeta muuten jotenkin toi Tony Halmeen kuolema
Vaikken nyt mikään fani ollutkaan, mutta silti :ashamed:
Nyt pitää ruveta tekemään lähtöä, kirjasto aukeaa klo 10! :wave: