Moi!
Kiitos taas
Danjuska :hug: Kyllä mä täällä kotona oon taas suht hyvin jaksanut tehdä ja touhuta, onneks, sit en kestäis, jos tää asunto olis ku kaatopaikka
Vaikka kyllä se taas yks päivä siltä vaikutti, mut sit mun äiti otti Jontun niille leikkimään tai menivät ulos, mä jäin Rasmuksen kanssa kotiin, sain pestyä monta koneellista pyykkiä, laitettua tavarat paikoilleen, imuroida ja pestä lattiat, pelkästään siitä jo tuli parempi mieli =) Mut nyt meillä on auto katsastamatta, se olis listalla ensimmäisenä mitä pitäis tehdä :ashamed: Tai kai siitä pitäis ensin renkaat vaihtaa (mulla kun puhkes kesken matkan, siis ajoin katukivetykseen, niin puhkes sit engas ja Sami sano, että jos oikein ikävä tyyppi sattuu katsastuksessa olemaan niin vaatii et mennään näyttää ku ollaan renkaat vaihdettu, siis nyt ne on eriparia :kieh: ) ja taitaa siinä muutakin laittamista olla, kun nyt on ruvennut käsijarruvalo palamaan/välkkymään, vaikka käsijarru ei olekaan päällä. Mä vaan en noita hommia osaa tehdä tai tiedä et kuka osais/vois. Korjaamolle en viittis viedä, kun ne kuitenkin löytää miljoona muutakin pikkuvikaa, eikä sit laskusta selvitä
No joo... Sit tuli yks kiva lasku, mikä oli kyllä omaa tyhmyyttäni, kun en ollut kelaan ilmoittanut tuntien ja näin ollen palkannousua :ashamed: :ashamed: No joo, en viitti enää jatkaa, kun tulee vaan taas stressiä näistä asioista
Ihania ilmoja tosiaan ollu!!
Tintta, mä kyllä ymmärrän sua! Siis tossa Oskarin hoitoon viemisessä jne. Nää on vaikeita asioita :| Mut jos vaan tosiaan pystyt niin jää ihmeessä kotiin tai mene vaan osa-aikaisesti töihin =) Jellonalta tulikin jo hyviä vinkkejä synttärisyömisiin. Jotain vastaavaa olisin mäkin ehdottanut.
Koivunkävyn porukalle vielä paranemista :hug:
jellona, anteeks, huomasin kyllä silloin sun kysymyksen, mut jostain syystä silloin unohdin siihen vastata! Samilla ei nyt olekaan tänä syksynä noita sunnuntaivuoroja, mitä aiemmin oli. Mä oon siitä iloinen, heh
Oi, ihanaa kahden keskeistä aikaa teillä tiedossa :heart: Mäkin tahdon! Meillä oli kyllä suunnitelmissa et oltais Samin kanssa kahdestaan lähdetty joku viikonloppu yhdeksi yöksi vaikka Tallinnaan siihen kylpylähotelliin, missä oltiin kesällä poikienkin kanssa. No, täytyy kattoa, ehkä sitä jossain välissä...
Me oltiin tänään vihdoin Samin kanssa toisinpäin tuolla pk:ssa, siis niissä ryhmissä, mä olin Jontun kanssa isojen puolella ja Sami oli Rasmuksen kanssa pienten puolella. Rasmus oli kuulemma paljon rohkeampi ollut isin kanssa, kun se on tupannut jostain syystä olemaan aika paljon mun sylissä tai ainakin välittömässä lähesyydessä! Oli kuulemma ollut kuin toinen poika
Vauhti oli ollut päällä
Joonatan oli sit aika paljon nyt mun kanssa, eikä alkuun uskaltanut kuin kattoa mun sylistä muiden touhuja. Aamupiirissä teki kyllä jutut ja jumpat mun kanssa, mut ei olis varmaan suostunut ihan siiihen piiriin mennä... Jumppatuokiossa yritin alkuun saada sitä muiden mukaan leikkeihin, mut ei suostunut. Loppujen lopuksi sain sit suostuteltua niin, että mä pidin vähintäänkin kädestä kiinni... Ja sit rohkeni enemmänkin, eikä mun tarvinnut koko aikaa olla vieressä. Mut rupesin miettimään, et miten menee sit juttuihin mukaan, kun me ei olla paikalla :/ Siellä menee meno aika villiksi aika usein, monta 4-5 vuotiasta poikaa saa nopeesti kunnon vauhdin päälle... No, eiköhän tää tästä. Kyllä mä osasin arvatakin, et tää tulee olemaan mulle vaikeeta. Vaikka oon yrittänyt olla ajattelematta asiaa, tai miettinyt vaan positiivisia asioita, mut väkisin kai kaikkia muitakin ajatuksia sit kuitenkin tulee :|
No, nyt meen taas valittamasta :ashamed: :wave: