Moikka kaikille!
Rasmukselle suurensuuret onnittelut :heart: Kyllä aika menee nopsaan, ei tuntuis olevan jo 2 vuotta, kun Peppi odotit
Varmaan oli rankka synnytys, onneksi tosiaan kaikki päättyi hyvin ja ihana lopputulos :heart: Suloinen kuva synttärisankarista
Hauskoja juhlia teille! Synttäreistä tuli mieleen, että meillä on Lotta jo alkanut suunnitella kesäkuun lopulla olevia synttärijuhliaan
Vieraslistaa ja juhlien pitopaikkaa on mietitty. Luokkansa tytöistä haluaa kutsua kaikkia+sitten on vielä pitkä lista hyviä kavereita, ketkä on ihan must kutsua
Poikia ei halua luokaltaan kutsua, vaikka hänet on kutsuttu parinkin pojan synttäreille, samoja poikia jotka harva se ilta on meidän oven takana pyytämässä Lottaa ulos
Danjuska kiva, että sulla olo parantunut. Loppusuora jo onneksi käynnissä, ei enää mee kauan, että pikkuinen syntyy :heart:
Smirgelaine Meillä lapset syö 5 ruokaa, viikonloppuisin saatetaan mennä neljällä, jos nukutaan myöhään. Esim. tänään mies ja lapset heräs 10:ltä vasta, itse nousin klo 12
menen yövuoroon tänään siis. Lottahan arkena syö päivällä ruoan koulussa, Otto usein edellispäivästä jäänyttä tai esim. pinaattilättyjä, mitkä on hänen suurta herkkua. Toivottavasti se juttu onnistuu!
Tinttamooseksen elämässä tapahtuukin paljon kaikkea =) Varmaan ihana se koiranpentu :heart: Onnea uuteen yritykseen!
Ulkoilupuvuista ollut puhetta, meillä Otolla Remun toppapuku, alla ohut paita+collegehousut/farkut, tai sitten ohuempi puku ja kurahaalari lämpiminä päivinä. Täälläkin ollut aika lämpimiä ilmoja, mutta tässä rannikolla tuuli kylmentää helposti montakin astetta. Itse Otto haluaisi nykyään valita kaikki vaatteensa, haluaisi käyttää vain farkkuja ja tiettyjä paitoja, ulkona Batman-takkia ja henkselihousuja ja nyt uutta Spiderman-pipoa... Tarhaan haluaa AINA laittaa farkut, kuulemma sit tarhatätit sanoo, että "Onpa sul upeet vaatteet"
Tarhatätit ei tunnustanu mitään
Otto myös saattaa käydä vaihtamassa vaatteita omatoimisesti, etenkin jos vähänkin likaantuvat. En ainakaan muista, että Lotta olis ollut tuollainen vaatefriikki tuon ikäisenä, vaikka kyllä sekin halus vaatteita valita. Ai niin, joku päivä Otto kertoi tarhapäivän jälkeen, että tarhakaverilla oli ollut hieno paita, millaisen hänkin haluaisi
Peppi olitkin kysellyt, että milloin mun pitäis aloittaa täyspäiväiset työt. Näillä näkymin kesäkuun alussa, oon toukokuun loppuun hakenut tuota 90h/3vkon työaikaa... katotaan nyt sitten. Mikäpä siinä muuten, mutta kun molemmat ollaan vuorotöissä (siis jos mieskin töissä), niin joudun tosi paljon toivomaan työvuoroja, ja nyt on ruvennut kuulumaan töissä, ettei se ole oikein tasapuolista... Naisvaltaiset alat :kieh: Ei toki se olekaan, mutta ei kai meidän lapset loppuikäänsä ole pieniä...
Jos en tykkäisi työstäni NIIN paljon, niin miettisin kyllä jotain päivätyötä. Yksityisestikään tällä alalla ei oikein voi alkaa töitä tekemään. No, koitan olla välittämättä ja elää vaan omaa elämääni ja toivoa, että muutkin tekis niin
Nyt meen, ihania kevätpäiviä (toivottavasti) kaikille!