***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

Katinkapas on ollut nopea! onnea kovasti!
Täälä ei mitään uutta, kakarat tappelee, mulla on hermo kireellä, ukko keksii miljoona hommaa mitkä sen o tehtävä just nyt kun mun pitäs siivota, perkele hukutaan hiekkaan, ihan sama. |O
 

Heipparallaa :wave:

Kattinkalle ja koko perheelle onnittelut myös tätä kautta!! :heart: :heart:

Meillä oli torstaina tapetin irroitus-sessiot... Onneksi miehen vanhemmat ja mun äiti tulivat mun kaveriksi! Olis nimittäin jossain vaiheessa voinut iskeä melkoisen epätoivon mulle, jos itsekseni siihen puuhaan olisin alkanut... :eek: Ja HUOMENNA alkaa remontti, JIIHAA!!!! :D

Muutenpa meille ei kummempia. Mies on ollut koko vkl Joensuussa Karjalan messuilla ja minä poikasten kanssa kotosalla. Odottelen tässä, että poikaset menee päikkäreille, pääsen sitten itsekin! Olen viikon ajan nukkunut yöt tosi huonosti, vaikka pojat hyvin nukkuvatkin (täydet yöt!!!!). Mut kuulunee taudin kuvaan...

Werneri ottaa haparoivia ensiaskeleitaan :heart: Itse asiassa on harjoitellut jo aika kauan, mutta pelkää ilmeisesti Jullen hurjaa vauhtia!

Nyt täytynee lopetella ja mennä katsomaan, mitä poikaset huoneessaan tekevät, ovat luvattoman hiljaa :whistle:

Aurinkoista sunnuntaita!

T. Gerbsukka
 
Kiitos Onnittelijoille. Kopsaan juttuni teille tuolta odottajien heinäkuisista tuplamammoista, joissa olen käynyt kirjoittelemassa. Tuovat just lasten osastolta kirppu nti. B:tä tänne joten en viitsi kirjottaa kokonaan uutta juttua. Otto on tosi ylpeä pikkusiskosta (pienempää ei oo vielä nähnyt) On pitänyt A:ta sylissä ja laulanut sille tuiki, tuiki tähtøstä. Sai myøs ajella vauvan kärryä käytävällä.

Tänään, 11:40
Kattinka
Eilen la meni vedet aamulla kello 4. Kävin vessassa ja yritin vielä nukkua, mut ei nukuttanut. Lähdin taksilla ja jätin miehen ja esikon nukkumaan ja aattelin et mies ehtii sit esikon herättyä viedä pojan kaverille hoitoon ja tulla perässä. Eka supistus tuli sit taksissa ja sanoin ensitøikseni kätilølle et anestesia lääkäri ja epiduraali valmiiksi, mut ei uskonut kun olin vasta 5 cm auki. Kello 6 oli sit molemmat tytøt maailmassa 6 min. välein tulivat. Epiduraalia ei siis ehditty antaa eikä henkiløkuntaakaan ollt muita kuin kätilø, just herätetty lääkäri ja lastenhoitaja, joka just ja just ehti paikalle. Tytøt olivat kuin yø ja päivä (tosin kivuliaan synnytyksen jälkeen en halunnut niitä edes vatsan päälle vaan pyysin viemään pois ) toinen tumma ja toinen vaalea. A 2.3 ja B 1.9 kg ja pituutta molemmilla 43 cm, eli pikkuisia, mutta tosi virkeitä molemmat. Pian synnytyksen jälkeen alkoivat sitten todelliset kivut, johon auttoi vain suonensisäinen morffiini. Hematoosiksi (jonkinlainen kudoksen sisäinen veren pakkauma) lääkäri sen diagnotisoi lopulta. Eilinen päivä meni vuoroin huutaessa ja morffiinihøyryissä, mutta illasta alkoi elämä voittaa ja nyt tuntuu jo tosi hyvältä. Isompi A on vierihoidossa ja B:täkin käytetään täällä rinnalla ahkerasti. B on ahnas imijä, mutta A ei oikein viitsis imeä.

Nyt tuli kätilø passittamaan suihkuun.

T: Kattinka
 
tätäkin kautta. Hui, hurjan kuuloinen tapahtuma! Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa! Ihana Otto, laulellut jo pienille. A ei silloin aikanaan juuri Vilistä kiinnostunut, sairaalassa olis vaan halunnut painella kutsunappeja... :whistle: Tomikin ihan liikuttui kun illalla kerroin sille pienistä tyttövauvoista! :eek: :D En tiedä olisko liikuttunut yhtä paljon muutamaa kofia aikasemmin.. :kieh:

Olin eilen tapaamassa kaveriani, jolla on nelikuinen vauva. Ihana pieni nukketyttö, pitsihamosessa ja pääkallopipossa.. :D

Oi, Vili herää. Joskus myöhemmin taas jotain.. Jos vaikka sattuis hiljainen hetki töissä.. :whistle:
 
Katinkalle oikein isot Onnittelut pikku rinsessoista! :hug: :flower:

katinkan synnytys kuulosti hurjalle. onneksi kaikki loppujen lopuksi hyvin. :) ehtikö mies mukaan synnytykseen sit lopulta? jaksuja kovasti :hug:

meille kuuluu kovasti väsymystä, oikeestaan valvonu vaihdelleen tällä viikolla joka yönä jonkin verran. sit kävin hakee tänään vielä seuraavat työvuorot heinäkuun alkuun asti niin ei paljon naurattanut, kun oli kaikki aamuvuorot 7-16 siis useimmiten meillä loppuu 15 tai jo aiemminkin. luuleevat mua varmaan tosi duracelliksi, mut nyt erehtyvät pahemman kerran. huomenna töissä täytyy hiukan kysäistä toisenlaisista järjestelyistä. en nimittäin aio tehdä viedä lapsia hoitoon puol 7 ja hakee niitä joskus 16 aikaan tai siis mies ennättää sit hakee ne tuohon aikaan. musta on ihan hullua kökkiä iltapäivä työpaikalla kun ei oikeesti jaksa enää mitään tehdä. sorry purkaukseni, mut nyt tökki ja pahasti. :headwall:

polttarit oli ihan jees. puolilta öin olin viime yönä kotona ja ihan autolla siis liikenteessä. musta on tullu tosi vanha kun ei mua kiinnosta juoda. :whistle:

nyt mie meen saunaan ja nukkuu, jos edes muutaman tunnin sais nukkuu ennen kuin mikkis aloittaa sen vehtaamisen...kauniiita unia kaikille ja jaksuja. :hug:
 
Voi, onnea kovasti pikkuprinsessojen äidille ja isälle ja isoveljelle :heart: :heart: :heart: Ihanaa, että kuitenkin lopputulos hyvä, vaikka hurjaa menoa riittikin synnytyksessä! Hyvänpainoiset neidit ja hienoa, että voivat hyvin ja syöminen sujuu! Tosi kiva, että saat neiti B:täkin sinne viereen, vaikka muuten onkin tarkkailussa.

Nyt ei ehdi muuta, aurinkoa ja hyvää mieltä kaikille!
 
myöhäiset heipat!

Ihanaa kuulla Kattinka että Otto noin tykkää siskoistaan jo nyt :heart: =)
Ja hienoa kun prinsessoilla kaikki hyvin. Onko olo pysynyt parempana??

Jellona: no ei oikeen nappais minuakaan jos tommoset työvuorot iskettäs.. minä mainitsin jo kun oon tehny niin hemmetin monta viikonloppua peräkkäin.. nyt on sitten juhannus ja sitä seuraava vkl kokonaan vapaita =)
alko jo tympimään kun taitaa olla viides viikonloppi kiinni.. ja en la on vielä kans.

Tatua käytin tk:lla kun ei tuo tauti ota helpottaakseen.. on kiukkuinen, väsynyt ( nukkui 2 tuntia päikkäreitä mitä ei ole tehnyt pitkään aikaan :attn: ja heräsi sitten kun menin tarkistamaan onko varmasti hengissä) ruoka ei maistu, nokka valuu ja lisöksi rykiä paukuttanut monta päivää :/
viime yönä alkoi kahden aikaan rykimisen ja sen jälkeen mulla meni loppu yö kuullostellessa..

mitään ei kuitenkaan löytynyt.. siis tulehdusta.. sitkeä virus vain. huomenna menen myöhemmin töihin ettei tartte poikaa viedä hoitoon..saa kotona olla.
eli näillä näymin ois vaan ti ja pe hoitopäiviä =)

jep mut nyt nukkumaan.. jos sitä unta nyt saa kun mies yövuorossa..

jee ja saatiin vettä B) ilma kyllä viileni kamalasti muit ei pidä valittaa kun tarvii sitä vettäki välillä..
 
Huomenta!

Nyt on sit molemmat tytøt imetetty (ei kyl oo viel maito noussu) ja lähetetty verensokerin mittaukseen ja lisäruokintaan. Mä en viitsi noita lisäruokintoja ja vaipanvaihtoja suoritella kun henkiløkunnalla on näkøjään aikaa ja minä kerkiän sit kotonakin. Sit ei varmaan ehdikkään teidän seuraan ihan jokapäivä enää.

Olo alkaa olla ihan hyvä tosin vatsa on ilmasta turvoksissa ja kipeä. Nti b oli koko eilisen päivän täällä "lomalla".

Noista nimistä lillukka ja Peppi jokin aika sitten keskusteli. Ilmeisesti etunimet on Ilona ja Emeline. Mua ei toi Emeline ihan hirveesti nappaa, mutta mies tykkää siitä ja nti b on kyl ihan Emelian näkønen. A näyttää Justiinalta, muta en taida lasta nimellä rankaista. Toisia nimiä ei oo vielä päätetty, mutta haluttas käyttää molempien äitien nimiä jotenkin mukana. Täytyy miettiä miten saadaan sointumaan.

HM Kyl me tarjotaan Tompalle pari Koffia lisää, jos tuo teijät tänne, kun et näkøjään muuten saa tultua.

Gerbsu Koita nyt ottaa sitä omaa aikaa, että jaksat.

Kiitos Peppi kun kävit päivittelemässa tietojamme tänne.

Tatulle Viruksen karkoitusta.

Eipä käy kateeksi nuo Jellonan ja Danjuskan tyøvuorot.

Eipä tässäkummempia.Taidan vielä koittaa nukkua hieman.

T: Kattinka
 
kylläpä eilen säikäytti kunnolla, neiti kaatu olkkarissa, olin ihan varma että Vkaato sohvan sen päälle kun se kaivo sohvan takaa jotai, no ei kun neito oli kantanu koiran kamman salaa sisään ja kaatunu sen päälle, tuossa se törrötti polvilumpion alapuolella 15piikkiä uponneena sentin verran :x koitin ite nykästä sen irti, ei mitään vaikutausta, paitsi että tyttö huus ku syötävä, onneks make oli vaan suihkussa, ei vaikka puusavotassa tai jossai etempänä, oi joutunu ampparin kutsuu. tosin sen verran typerä olin et en saanu sanottuu mikä on hätänä pyysin vaan auttamaan kun ei irtoo, ei siis tullu pihalle et mikä ei irtoo,elämäni ekqa kerta kun noin lukkoon menin tuomosessa tilanteessa :ashamed:
no, ei tarvinnu ees sairaalaan lähtee, mut taitaa lääkärissä/SH:lla käynti olla silti edessä, mun mielenrauhan vuoksi.

sitten viel illalla kun mänin kattoo kui neiti voi, mulla juikkas selkään ja veti jalat alta, on meinaan asteen verran kipee selkä, eipä tarvinnu nukkuu yöllä.. eikä tartvii tänään tehä mitään kun ei oikein kykene..

Vettäki sataa ku esterin peräpäästä, olis ollu just hyvä keli siivota, mut hitollakos tässä siivoo, kun ei tuosta neitistäkään oo siihen :saint:
 
Katinkalle ja perheelle paljon onnea! :heart:

Käpy olisin mäkin varmaan mennyt lukkoon vastaassa tilanteessa.

Meillä ollaan nyt sitten päivä-että yökuivia :D Juhuu. Eipä tarte enää käydä lastenruoka-/tarvikehyllyköllä ostamassa mitään muuta kuin puhdistuspyyhkeitä.

Täällä tulee ihan hemmetisti ja eilen ukoosti illalla pikaasen ja tuli vettä. Tyttö haluis lähteä leikkipuistoon syömään, mutta ei kyllä yhtään nappais lähteä tonne tuuleen. :ashamed:
 
Mä oon ihan poikki :ashamed: Omaa tyhmyyttä :headwall: Et ei tartte taas seuraavaan puoleen vuoteen ainakaan valvoa :D

Oon niin väsynyt, etten kummemmin jaksa kommentoidakaan :ashamed:

Katinkalle haleja oikein paljon :hug: Mikä sun oma vointi on nyt? Aivan ihana isoveli-Otto :'( :heart:

Smirge, mä en kuullu eilen ukkosta, enkä nähnyt sadetta, mut en kyllä tainnut ikkunasta kauheesti katella, eikä kovin paljoa ulkoiltukaan :whistle: Kuten ei tänä aamunakaan ainakaan. Mä en vaan jaksa ja pitäis siivota, mut sekään ei huvita :|

Koivunkäpy, oli kyllä hurjan kuuloinen toi Annan tapaus :/

Harmi Jellonan työvuoroja :(

Jospa jaksaisin noista poitsuista taas vähän kertoa ;) Joonatan puhuu ihan hirveesti ja on alkanut nyt koko ajan enemmän kyselemään. Selvästi huomaa, että ajattelee asioita ja mietittyään osaa hienosti ajatuksensa kertoa. Perhesalaisuuksia kertoilee, pojat oli siis mun äitillä yöhoidossa la-su ja oli mummulle selittänyt, kuinka isin rahat on ihan loppu, ei oo yhtään rahaa ja oli ite päätellyt, että pitää mennä kaupasta ostaa sitä rahaa :LOL: Kovasti on raha-asiat muutenkin pojalla nyt "in", aina sais olla rahaa antamassa, niitä sit kuljettaa joko käsissä tai taskuissa mukana ja selittää, kuinka mennään kauppaan ostamaan maitoa, leipää, ruokaa, piparikeksiä ja karkkia :whistle: Kahden viimeisen kohdalla on aika muikea virnistys, kun pokkana koittaa selittää kauppalistaansa :D Rasmukselle kovasti kertoo "sääntöjä", mitä ei saa tehdä (esim. purra, Rasmus on aika kova poika puremaan :/ ).

Puistotädille ja hoitoonkin Joonatan lähtee oikein reippaasti, mummojen luo, kummitädinkin kanssa jää ja oikein odottaa, koska joku tulee sitä hoitamaan, mut aina muistaa itekin, että äiti ja isi tulee sit asioilta takaisin :heart: Kun sit kysyy, et oliko ikävä niin tuhahtaa vaan, että ei (semmosella itsestään-selvällä-äänellä ;) ).

Rasmuksella ei kovin montaa sanaa vielä tule, tässä muutamia: anna (edelleen), mummu, pappa, joskus oon kuullut, että sanoo äiti, mut ei sitä kuitenkaan mitenkään toistele.. Ja kulkee aina sormi pystyssä ja sanoo: yy, yy, yy, kun jotain haluaa (eli yksi, Joonatan kun edelleen selittää, että yksi vitamiini, ei enempää). Tuttipullo ja tutti on edelleen aika tärkeitä, mut öisin ei maitoa saa. Ja päivisin, jos meinaa ihan liiallisuuksiin mennä niin sekoitan maidon sekaan vettä -hyvin kelpaa :x R kuvittelee olevansa ihan hirveen iso ja edelleen pitäis kaikki sama saada ja tehdä, mitä Joonatankin tekee ja loukkaantuminen on taattua ja sen kyllä kuuleekin, jos jotain samaa ei sit saa tehdä. Kovasti on pahanteossa (puree, nipistelee, tönii) ja nauraa räkättää päälle, mitä enemmän sitä kieltää :whistle: Osaa kyllä suukotella ja halia, lähettää vieraillekin (esim. kaupassa kaupantädille) lentosuukkoja, kun pois lähdetään :heart: Rasmus jää vähän huonommin hoitoon ja esim. hoitoon viedessä takertuu muhun/Samiin ja alahuuli alkaa väpättämään, mut ihan hetkessä rauhoittuu, kun me ollaan pois lähdetty. Edelleen kiipeilee kaikkialle ja kerran päivässä kyllä vähintään jotain sattuukin, tippuu tuolilta/pöydältä jne. :ashamed: Mä saan aina olla sydänkurkussa, kun kopsahdus kuuluu :eek: Kauhea vahtiminen olis, mut ei pysty kuitenkaan ihan koko aikaa perässä kulkea.

Johan tuli taas sepustukset :whistle:
 
päiviä naiset!

KATINKALLE onnittelut pikku prinsessoista :heart: ja oli aika hurjan kulonen synnytys :eek:

KÄPY kyllähän tuollaisesta menee shokkiin. Mites A voi nyt?

me oltiin viikonloppuna kaverin kotibileissä, oli rentouttavaa. pojat oli mummin ja ukin luona.
olivat viihtyneet hyvin ja veetilläkin yö meni aika ok, oli heränny kun nenä oli tukossa, muuten olis nukkunu koko yön.

päivätissittömyys on menny ihan hyvin ja kohta pitäs lopettaa yösyötötkin.
ongelmana on se että poika ei suostu juomaan pullosta tai mukista mitään valkoista :/

jaahas veeti huuteleepitää mennä.....
 
Täälä edistytään päiväpäivältä joka suhteessa. Tytøt imevät molemmat hyvin ja nti B repäisi äidin innoittamana kätiløn avustuksella "vahingossa" nenämahaletkun pois kun se ei ole ollut käytøssa ainakaan 1,5 vurokauteen. Virallisesti on keskolan kirjoissa, mutta käytännøssä ei ole siellä käynytkään siten eilisaamun. Eivät vaan uskalla virallisesti uloskirjoittaa sieltä pois noin pientä vauvaa.

Itse sain 2 pussia verta eilen kun hb vaan laski lisäraudasta huolimatta. Se piristi kovasti, vaikken ees tajunnu olleeni väsynyt.

Koivunkävyn Annalle :hug: .

Kyllä sulla Peppi on ihanat pojat. Joonaksen jutut on niin pikuvanhoja.

Tigru Muistan et Otollakin meni pitkään ennekuin suostui juomaan maitoa mukista. tarjosin vaan uudestaan ja uudestaan ja alkoi pikkuhiljaa maistua.
Aatella et Veetikin on noin iso ja tuntuu kuin se ois ollu iahn vastttain kun kerroit bussipysäkillä H_M:n luo ku oltiin menossa et olit aamulla testannu plussan.

Mulla on hotmailissa miehen lähettämä yhteismeili muutamalla kuvalla (tosin vaan Ilonasta ja Otosta), jonka aattelin lähettää nyt eteenpäin teille, jotka mulla on mesessä. Jos joku muu haluaa niin laittakaa sähkøpostios. YV:nä.

T: Imetyshuuruinen onnellinne Kattinka+ haaveileva Ilona ja päättäväinen Emeline, jolla on jalat tiukasti maan päällä
 
oi syötävä miten söpöjä kuvia :heart: :'( onneks on ukon sähköpostiin lupa mennä ni ei tarvinnu mennä herättää sitä :LOL:

Ite kävin tarkastuksessa, kaikki on tällähetkellä ok, toivottavasti ei tuu enää mitää.
 
Heippa!

ei meinaa enää ollenkaan ehtiä tänne kirjoittelee, kun töitä on kivasti. noo syksyllä pääsee lomautuksille, kun tän kaupungin talous on niin kuralla...
työvuorot sain onneksi järjestettyä, teen yhden lisäpäivän töitä ja saan ne aamuvuorot sillä tavalla sitten lyhyemmiksi. :) juhannus on melkein vapaa, sunnuntaina vaan aamuvuoro, torstaina jo lopetan yövuorot silloin. ihan mukavaa. :D

Meillä on jo melkein päästy eroon tästä yskä taudista. Nyt on enää mies köhässä, toivottavasti selviää loppuviikoksi paremmaksi, kun lähtee kertausharjoituksiin to-ti. pojat menevätkin viikonlopuksi mummolaan.

Miikka on oppinut aikas hyvin pyörällä ajon. hiukan pitää ohjausapua vielä antaa, mut muuten tajuu jo polkea pyörällä. =)

Lauantaiset polttarit meni ihan mukavasti. miehellä oli seuranaan siskonsa ja kävivät hyppimässä trampoliinilla meidän lähiliikuntapaikalla. :)

kaikille :hug: , olette kovasti mielessä, yritän joskus ehtiä kunnolla kirjoittelee. :wave:
 
Moikka!

onpas täällä hiljaista nyt vaihteeksi. mie oon töissä ja täällä hiljaista, kohta pääsen poiskin. lähden Aksun kanssa 5-vee neuvolaan, vaikka täyttääkin vasta heinäkuun lopussa.

Illalla olisi Aleksin urheilu leikkikoulu, toivotaan että toi vesisade hiukan hellittäisi niin pääsisi sinne. kaupassa pitäis käydä sekä Mikkiksen kesähoitopaikkaan tutustumassa. :)

meillä voidaan hyvin. ja vaihteeksi taas nukutaankin hyvin. ei siis mitään kummallista.

mitähän kaikkien muiden elämään??? :wave: :wave:

nyt täytyy mennä...
 
moikka!

jos sitä kerkeis nyt käydä tänne kirjottamassa.. on ollut aikas kiirusta.

Nyt toin vasta äsken pojan nukkumaan ja odotan että pääsisin ite iltahommille. reilu vartti sitten tösitä tulin ja mies lähti vuorostaan..

Oon suhteellisen poikki kun viime yönä en saanut unta, tatu heräs jo puoli seiskalta ja koko aamu pv oltiin menossa ja illaksi menin sitten töihin.
Tatu oli vapaalla ja pääsikin tutun luo traktori ja navetta hommiin :D olivat isännän kanssa olleet rehun hakureissulla kun mies oli hakemaan mennyt. =)

Meillä Tatun sitkee virus alkaa helpottamaan ja yöt jälleen nukutaan. yleensä kerran kuuluu että pissittää ja sen jälkeen jatkaa uniaan. Ja huomaa että paljon paremmalla tuulellakin on. aamulla ihana herätä kun tulee kaikkia ihme juttuja höpöttelemään viekkuun. Ja energiaakin on alkanut taas tulla.. eilen tutnu että ei seinät talossa pysy pystyssä :whistle:

Kattinka:
Ihania kuvia :heart: Mites siellä päivä mennyt??

Jellona: Mitä meinaat tehdä viikonloppuna kun pojat mummolassa?

Mikäs Kävyn olo? entä miten Anna voi??

Huomenna onkin sitten vp.. ajattelin olla tekemättä yhtikäs mitään.. ehkä ;)
iltapäivällä kun mies heräilee niin käyn ostaa mekon siskon rippijuhliin ja miehen veljen häihin.. voinkin käyttää samaa mekkoa kun on ihan eri porukka molemmissa :LOL:

Teinkin Tatun kans tänään huomisen ostokset niin ei tartte huomenna työpaikalla edes näyttäytyä ;) ajattelin uusia pottuja keittää kun Tatu tykkää niistä ihan tajuttomasti! Ja niitä pitää keittää niin plajon että jää tyrkkimäpotuja iltapalaksi :D ;)

mut nyt poika tuntuu nukkuvan joten lähden ite iltahommille.

tulkaahan kuulumisia kirjottaa! :attn:
 
Moikka!

töistä taas hetkisen pienen...

Mitähän tosiaan koivunkävyn perheelle kuuluu? entä pepille? hannelenkin kuulumisia olisi mukava lukea sekä myös hannamarin. kaikilla on varmaan työ tai muita kiireitä.

ihanaa kun danjuska edes oli käyny kirjoittelee. hyvä että teillä taas nukutaan ja tauti on hellittämässä. =) mukavaa vapaapäivää huomiseksi.
minä aion huomenna siivota kodin oikein kunnolla kun olen lähettänyt pojat miehen enon mukana mummolaan. sit saatan mennä illalla saunoo siskoni luo. lauantaina olen aamuvuorossa töissä. töiden jälkeen käyn mummini luona, joka on pikkuhiljaa dementoitumassa/höperöitymässä enemmän ja enemmän. :ashamed: illalla menen ravintolaan syömään siskoni ja hänen tyttöjen kanssa. sunnuntaina on vapaapäivä töistä ja haenkin pojat iltapäivällä kotia. :)

tänään tulee illalla miehen eno meille yökylään ja ottaa sit iltapäivällä huomenna pojat mukaansa. ei tarvitse minun lähteä ajelee töiden jälkeen.

eilen käytiin siellä A:n 5-vee neuvolassa ja loistavasti suoriutu poika kaikista tehtävistä. neuvola täti jo hiukan kyseli että mitä mieltä me olemme jos kouluun menoa aikaistetaan vuodella. en vielä osannut juuri mitään vastata. katsotaan miten ensi vuosi alkaa sujumaan ja mitä päikkärin tädit ovat mieltä. luulen kuitenkin että Aksu menee ihan oikeana vuonna kouluun. :)

mitähän tanskuliinille kuuluu? :wave:

ja unettomastakin olisi mukava kuulla?

nyt täytyy hiukan jatkaa hommia, joten palailen taas.. :wave:
 
täällä ei niin mitään uutta. kelit on ollu syvältä.
tänään oli Annan fysioterapiakäynti, kaikki ok.

Anoppi touhottaa edelleen häistä, ei ois uskonu.

Danjuska huutele ku oot mesessä, ois asiaa siitä mistä sillo juteltiin viimeiks! soittelin sille kaverille nääs.
 
Heips!

Ja suuren suuret onnittelut Kattinkalle ja perheelle! Ihania kuvia oli! Kiitos.

Mulla meni pari päivää, kun aloin vaan itkemään, kun vauvauutisia luin, joten en uskaltanut tännekään tulla. Nyt on hormonit hetkeksi rauhoittuneet, joten tulin onnittelemaan ja kertomaan, että elossa ollaan. Tosin ekstraväsyneenä ja helposti kiihtyvänä, mutta niinhan sitä pitäiskin kait raskauden viimeisellä kolmanneksella. Huih, kun aika menee nopeasti ja vatsa kasvaa.
Kova menijä on masussa ja pitää tätä äitiä paljon yölläkin hereillä, siihen sitten kun lisää muut mahdolliset herätykset ja päiväsaikaan Matiaksen uhman, niin ei paljoa tarvita, että itkeä vollotan ihan täysillä. Onneksi Matte tajuaa silloin aina vähän hidastaa tahtia. Raukka on varmaan ihan sekaisin, kun äiti on tämmönen hormonihirviö.

Yöt Mattella menee nykyään suht hyvin, aika usein saadaan nukkua läpi yön. Huomenna haetaan Matiakselle uusi sänky, jonka tilasin muutama viikko sitten. Saa nähdä, miten saadaan kaikki mahtumaan meidän makkariin.

Mattella on tosiaan kova uhma ja kiukku, kaikki on yhtä ei oota, tai ei halua. Kauheasti myös juoksee karkuun ja karjuu julkisillakin paikoilla. On helpottavaa välillä käydä lukemassa, että joillain muillakin on samanlaista. Parhaiten oon huomannu, että auttaa, kun pysyy tiukkana ja menee samalle korkeudelle selittämään asioita. Se ei ole muuten tällä vatsalla kauhean helppoa enää... :)

Omaa napaa tuli nyt vaan, en viitsi täällä töissä kauheasti sepostella ja iltaisin oon niin väsy, ettei ajatus enää juokse. Mielessä olette kuitenkin kaikki. Voikaa hyvin ja mukavaa loppuviikkoa!

Halit.
Kaiza
 

Yhteistyössä