Äh, kirjotus sit hävis |O
En aamulla ehtinyt tänne kirjoitella, kun kutsuin mun mummun, serkun ja heidän tyttönsä meille kylään, piti heti alkaa vähän siivoilemaan ja tekemään sämpylöitä yms.
Yö meni samaan tyyliin, kuin edellisetkin, HUONOSTI |O Joonatan heräsi ennen seitsemää -kiukkuisena :kieh:
Kiukku sitten unohtui, kun tuli vieraita, Joonatan pääsi esiintymään, piti showta pystyssä
Eikä ujostellut ollenkaan, vaikka yleensä jonkinaikaa ujosteleekin, mut yleensä me ollaan kyllä oltu vierailulla jossain, meillä harvemmin vieraita käy. Ehkä se ei kotona, tutussa paikassa, niin vierasta
Hassua, kun molemmat pojat alkoivan mallikelpoisesti päiväunille, ilman nukuttamisia kumpainenkin nukahti, no, Rasmukselle kävin tuttia antamassa, mut ei muuta
Ihanaa, kun Joonatan nukahtaa nykyään päiväunillekin ilman nukutusta!! Helpottaa ihan hirveesti kyllä!!! =)
Gerbera: Ihan itsekseni pääsin eilen shoppailemaan ja syömään, oli kyllä ihanaa
Joko oot menny??
Lillukan Onnille ihan hirmuisesti paranemisia!! Mitenhän poika voi? Joutuiko tiputukseen? Toivottavasti paranisia oikein pian ja pääsisi kotiinkin äkkiä :hug:
Jellona: No en tehnyt löytöjä, vaikka ihan hyviä aleja olikin. Ei toi vaatteiden sovittaminen vieläkään kivaa ole, vaikka jonkun verran olenkin lahtunut, mutten kyllä tarpeeksi!! :/
Pirre: Myöhästyneet onnittelut :flower:
Pepille nimpparionnea!! :hug: :heart:
Koivunkäpy: Kuka tää kummitäti sit on? Ettekö oo usein nähneet tms.?
Tansku: Ei taida tiistaille olla ohjelmaa! Voitais tullakin
Joonatan menee nukkumaan siinä 12-13 välillä ja nukkuu 2-3h (riippuen miten yö on mennyt, jos hyvin niin nukkuu 1,5h...). Mun täytyy vähän miettiä ja suunnitella et kumpi olis parempi, aamu vai sit se iltapäivä, aamu olis toisaalta kyllä kivempi...
Hyvin muistat, mä en voi "raakaa" maitoa juoda, mut muuten pystyn kyllä syömään kaikkea, missä sitä laktoosiakin on, et ei silleen tarvi hylaa välttämättä olla, kermoissa ja kermaviileissä yms. otan kans vähälaaktoosisia, mut eipä nekään pakollisia ole =) Kanaa ja kalaa syön. Mut ei meidän takia tarvi kauheita vaivoja nähdä :ashamed: Tosin, pätkiskakku kuulostais herrrrkulliselta
:ashamed:
Tigru: Useinhan sanotaan, että pahoinvointi loppuraskaudessa tietäis et synnytys olis ihan lähellä, mulla sitä kyllä tais kestää monta viikkoa :snotty:
Koivunkäpy: Mä en oo ollenkaan tutustunu noihin kerhoihin, toimiiks ne hyvin jne.?
Tää kirjoittaminen on kestäny taas ikuisuuden. Taidan nyt vihdoin tän lähettää
Mies tulikin jo kotiin. Pojat nukkuu edelleen, ihana rauha