Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia*****, Tampere
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
Kerhot - Kaksplus
 
Se on sitten jo heinäkuu!

Eilen oli mun pikkuveljen rippijuhlat :heart: Mulla on kyllä maailman ihanin pikkuveli!!! Ihanat juhlat oli ja tarjottavat kans :p :D

Pojilla on alkanut kesäloma, laskettiin, että lomapäiviä kertyy heillä 50! :rolleyes: Kiitos siitä kuuluu mun tädille ja poikien mummolle. Mun täti, eli Rasmuksen kummitäti, on poikien kanssa tällä viikolla muutamana päivänä ja ensi viikosta alkaen mummo on poikien kanssa loppu heinäkuun. Kaikenlaisia suunnitelmia heillä on, mm. lähtevät Tukholmaan, sitten Viroon ja oliko joku mökki tms. reissukin... Sit alkaa meillä loma (elokuussa).

katbe, mullakin on marraskuussa synttärit, ei kylläkään silloin 11.pvä, mut 16. :) Me ei varmaan ainakaan heti lähdetä mihinkään häämatkalle, ollaan suunniteltu, että lähdettäis 2014 Brasiliaan, kun siellä on jalkapallon MM-kisat silloin. Mua ne kisat nyt ei kiinnosta, mutta maa kylläkin. Miehellä on siellä sukua (on puoliksi brasilialainen), eikä me olla poikien kanssa siellä vielä käytykään. Se vois niinku olla meidän häämatka :D Vaikka lapset lähteekin kyllä mukaan.

Kaiza, mäkin ymmärrän, mitä sä tarkoitat... Kaikenkaikkiaan ketju on hiljentynyt niin kauhean paljon, ettei senkään takia ole enää samanlaista. Kun tänne tulee kirjoittamaan niin sit kirjoitetaan ihan jotain yleisiä kuulumisia vaan. Aika paljon on muuten Rasmuksella nyt haalentuneet noi näpyt/arvet, onneksi. Opiskeluista sen verran, että mulla on nyt joku "vaihe", että opiskelut ei kiinnostais yhtään!! En tiedä, johtuuko siitä, että joudun pitämään puolenvuoden tauon, vai mistä. Ei kiinnostais, eikä jaksais yhtään!! Ahdistaa, kun se on niin työlästä ja kun lomia ei juurikaan ole. Se päällimmäisenä nyt just harmittaa ja masentaa. Mä oon niin loman tarpeessa :ashamed: 2 viikkoa ei tunnu missään.

Metku, kiitos! :)

Mulla olis iltavuoro tänään, eikä suoraan sanottuna kovinkaan paljoa kiinnostais ;) Ja ens viikonloppukin töitä. Kaikenkaikkiaan koko heinäkuun työvuorolista oli aika syvältä :mad: Kiitos vaan esimiehelle, joka työvuorolistat teki ja jäi sitten lomalle... Argh :headwall:
 
Hei kaikille :wave:
Mukavaa että olette kirjoitelleet vilkkaasti =)

Minä en osaa oikein enää kirjoittaa tänne luontevasti, johtunee pitkälti siitä että Peppi ei mene syksyllä eskariin vaan aloittaa sen vasta kun suurin osa teidän lapsista menee jo kouluun.
Se väkisinkin vaikuttaa asioihin joista puhutaan jne.
Voi ehkä kuulostaa jonkun mielestä typerältä, mutta sellaset on kummiski fiilikset.

Olen viimeksi lomaillut huikeat 4 päivää vuosi sitten ja alkaa jo olla pinna piukealla työasioiden suhteen...
Tosin työsuhteeni loppuu elokuun 31.8. päivä että voi olla pitkäkin "loma" edessä syksyllä..

Ollaan käyty kertaalleen puuhamaassa lasten kanssa, mummi on käyttänyt heitä uimassa jne.
Korkeasaareen suunnataan jossakin vaiheessa ja myös tykkimäen reissu on vielä edessä.
Puuhamaahankin saatetaan vielä mennä, on se niin kiva paikka =)

Miehen kanssa vietettiin viikonloppu Tampereella, oli tosi kivaa ja helpotti vähän viimeaikaista kireyttä väliltämme :kiss:


Mukavaa kesän aikaa kaikille :flower:
 
heipat!

Vähän tippunut kärryiltä, mutta josko kuitenkin sais jotain kirjotettua..

Itekseni olen nyt kotosalla.. Miehellä alkoi kesäloma ( ja itse lähdin töihin.. ) lähtivät nyt sitten edeltä mummolaan ja ajelen pe perästä.

Peppi: Mukavan mittainen loma teidän pojille tulee :)
meillä Jenna ja Tatu ovat "lomailleet" huhtikuun alusta kun jäin väliaikaisesti kotiin. Elokuun alusta alkaa sitten taas arki.
Vähän jännittää miten lähtee menemään kun Jenna menee alakertaan pienten puolelle ja Tatu yläkertaan eskareitten ryhmään.

Me käytiin viikonloppuna reissu Wasalandiassa. Kivaa oli ja ainakin minun mielestä ihan tarpeeksi vekottimia Tatun/Jennan ikäisille. Tatun lemppäri oli tukkijoki :D vai koskenlaskuko se oli tuolla nimeltään.
Puuhamaakin saattais olla kiva niin kun Uneton mainitsikin.. Mut ei varmaan enää keretä pahemmin reissailla tälle kesää.

Tatu saa huomenna mummolaan rummut.. olivat porukalla hommanneet jotkut käytetyt halvalla. Tatuhan on aina ollut kovin kiinnostunut rumpujen soitosta ( ja sen näkösiä on minun kattilatkin ja kansista puuttuu rivat ) Usein alkaa takomaan käsillä rytmiä kun musiikkia kuunnellaan. Muskarissa ei ole ikinä käynyt mutta kun intoa tuntuu riittävän, niin olis ihana jos löytäis jostain jonkun opettamaan. Ainakaan äidiltään ei musikaalisuutt ole perinyt ;)

Uimakoulusta sai alkeismerkin ja voi kun äiti oli ylpeänä lapsestaan :D :heart: Poikaa vaan vähän harmitti kun ei pidempään kestänyt.
Mutta täytyy myöntää että ihan hyvin etenee vedessä. Meressä käytettiin lapset Vaasassa aamu-uinnilla ja Tatu sukelteli tohkeissaan matalassa rannassa.

Ja tässä yksi pv mietin, että jestas..! Meillä ei ole sairastettu sitten kevät-talven.. jennalla oli silloin se sitkeä korvatulehdus kierre.. sen jälkeen ei ole ollut mitään.. ei edes kevät flunssaa. Mietinkin, että miten on mahdollista.. Itsekkin saanut kutakuinkin terve olla.

niinpä niin... kello näyttää vaan tikittävän eteenpäin. jos lähtis unta houkuttelemaan. jaksais aamulla siivota auton ja vähän jo juhlavaatteita ehtiä. La on serkun häät ( tai siis juhlat. menivät jo alkuvuodesta naimisiin)
 
Olipas nopea toimitus hobbyhallilla, la tilasin ja ti oli pyörä pihassa :D kyllä on poika fillaroinu antaumuksella.
Eilen käytiin mummolasta mulle pyörä niin pääsee vaikka koko perhe polkemaan jos haluaa.

Me lähdetään sunnuntaina reissuun eli mennään lahden kupeelle ja sitten siitä käydään tykkimäellä jne. viimeistään to tullaan kotiin.

Mulla on sama että pudonnut kelkasta mitä kellekkin kuuluu, mutta eipä siitä voi syyttää kuin itseään kun en ole naamakirjaan liittynyt enkä liity.

Mä hain töihin, saas nähdä pääseekö. Toisaalta harmittaa kun J on niin pieni, mutta pakko ajatella sitäkin ettei 5 henkinen perhe elä kotihoidontuella (joo toki isäntä tienaa vaan kun laskut ja lainat on maksettava) ja omaan työpaikkaan en takaisin.
 
Moikkelis.

pidetäänhän nyt hiukan ketjua pystyssä...mulla menossa töissä viimeiset 8h kohta ennen vapaata ja viikonloppua sekä sen jälkeen alkaa LOMA!!! =):cool: ihan parhautta.

Me käytiin tänään Miehen ja Miikan kanssa tivoli seiterässä. aivan extempore. piti eka mennä visulahteen ajelee autoilla sun muuta, mut Mikkis muistutti tivolista matkalla niin auton nokka käänty sitten sitä kohti. :) Hienosti jaksoi Miikka siellä olla. Kävi yksin muutamissa laitteissa ja Sitten miehen kanssa sellaisissa mihin ei itsekseen päässyt.

Miikka on ollut nyt juhannuksen jälkeiset viikot toisessa päiväkodissa mitä normaalisti. hyvin on kuitenkin siellä mennyt. Mies oli sanonut sinne ettei päikkäreitä mielellään nukkuisi, vaan lepäisi. on nyt tehnytkin niin ja hienosti onnistunut. illatkaan ei veny ihan mahdottoman pitkiksi. koska niinä päivinä joina nukkuu päivällä niin yöunille käyminen venyy yli 10. eikä siinä muuten mitään, mutta me vanhemmat mennään aikaisin aamuisin töihin joten haluaisi itse ajoissa nukkuu.

Aleksi on ollut tiistaista asti miehen veljen luona ja on siellä sunnuntaihin asti. Miikka meneekin nyt papan luo la-su. Tampereen reissu siirrettiin muutaman viikon päähän kun niin sateista lupaili. Me miehen kanssa lähdetään ajelee moottoripyörällä porvoo-loviisa-kotka-imatra- lappeenranta- punkaharju akselille. :)

Uneton Meidän Mikkiskin menee vasta vuoden päästä eskariin. olen siitä jopa iloinen ettei vielä. Eikä meillä vielä osata hirveesti ihme taitoja. pikkuhiljaa opetellaan isoveljen seurassa. Joten kirjoittele vaan. :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille. kirjoitelkaa ystävät ihanaiset. :hug:
 
kirjoitin eilen mutta se hävisi koska sereri jumittui. Mutta nyt uusi yritys.

Kävyn poppoolle hyvää reissua.

Peppi, vaikkei just nyt opiskelut innosta, niin kyllä ne joskus kuitenkin loppuu (kunnes keksit jotain uutta opiskeltavaa ;) ). Itse menen kouluun syyskuussa, opiskelen siivoustyön ohjaajaksi.

Sami menee syksyllä uimakouluun. Se on kiva koska äiti pääsee sillä aikaa uimaan :D . Appareita me ei vielä ole otettu pyörästä pois, koska Sami oppi vasta reilu viikko sitten jarruttamaan kunnolla.

Sami on jo kerennyt olla 4 viikkoa kesälomalla ja hällä on vielä 3 viikkoa jäljellä, kuin myös itselläni. Ensin meinasin ottaa 5 viikkoa lomaa kesäksi, mutta totesin että on mukavempi olla joulun ja loppiaisen välipäivät lomalla, joten tyydyin sitten 4 viikon kesälomaan.

Hyvää kesää kaikille!
 
Heippahei!

Mitäs kaikille kuuluu? Ootteko jo kaikki kesälomalla?! :) Meillä pojilla alkanut loma ihan kivasti, ensimmäisen viikon olivat muutaman päivän mun tädillä, toisella viikolla lähtivät Ruotsiin mummon yms. kanssa, olivat reissussa ma-pe. Ikävä kyllä tuli puolin ja toisin tona aikana. Innoissaan matkaan kyllä lähtivät ja onhan se nyt kivempi olla reissussa, ku päiväkodissa :D Tulivat viime pe kotiin ja olivat kyllä kumpikin alkuun ihan kiinni mussa, suukottelivat ja halivat vähän väliä. Joonatan kyllä osoitti mieltäänkin aika paljon.. Rasmus ei, ihme kyllä! Lähtevät taas torstaina maailmalle... Viroon tällä kertaa. Nyt tuleekin sitten reilu viikon ero :O Me mennään perästä heti, kun lomat alkaa meilläkin :)

Mummo tosiaan lupasi poikien kanssa kesällä olla, ettei tarvinnut päivystävään päiväkotiin viedä, mutta sillä ehdolla, että pojat sitten kulkevat heidän reissuissa mukana. Meillä kun ei S:n kanssa kovin paljoa tota lomaa ole, mulla kokonaan palkatonkin vielä :headwall:

Uneton, kyllä me sit vuoden päästä jutellaan taas aika samoja asioita, kun Pepillä alkaa eskari ja suurimmalla osalla muista joulutähdistä koulu. Onhan se eskarikin esiKOULU :) Nyt joudut kyllä kuunnella jonkin verran meidän eskariasioita, mutta puhutaanhan me kuitenkin vähän muustakin, eikös juu? :)

Koivunkäpy, mitä kuuluu? Miten kävi sen työasian? Minne hait, jos saa udella?

Smirge, niinhän se taitaa olla... Olis vaan riittänyt hyvin tää 2 vuoden opiskelu :D Mut vielä puole edessä, se tässä ahdistaa. Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Just yks pvä sua mietinkin.

Lomaa odotan ihan hirmuisesti. Vähän ristiriitaiset ajatukset tosin, kun haluaisin, että aika menis äkkiä, mut se tarkoittaa sit sitä, että heinäkuu on ohi ja pian alkaa syksy ja eskarit ja uudet hoitopaikat yms. :/ Huh huh. Töissä on ollut aika rankkaa ja ikäviä työvuoroja, joista jo mainitsinkin. Ens vkl:kin on töitä. Onneks on iiiihanat työkaverit mulla seurana viikonlopussa :heart: Ja muutenkin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan, vaikka töissä välillä rankkaa onkin.

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan!
 
Peppi, selvii parin viikon päästä työasi. valtion leipiin hajin, toivottavasti tärppää :D

Meillä J alkaa sanoo sanoja pikkuhiljaa viimein.

eilen saatiin romanttista kahdenkeskistä aikaa 4,5h, oliki eka kerta sitten häitten kun oltiin kahelleen jossai muualla kuin saikulla -.-oltiin kotona jopa ennen tenavia, ootellessa niitä mää tehokkaasti pesin sitä ja tätä XD
 

Yhteistyössä