***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

Tiistaita =)

Veera nukkui taas hyvin, jee :D

Pätkiskakku on valmiina... Peppiä ja poikia täällä odotellaan :wave:

Unettomalle onnea lottovoitosta :hug: Mites aiot käyttää voittorahat? :D

Löysin eilen tytöille alushousuja, prinsessasellaisia :) Sitten ostin miehelle t-paitoja sekä itselleni pari toppia ja Valtterille löydettiin se mp3. Saara oli hassu kun se koko illan järjesteli alkkareitaan, laittoi niitä reppuunsa ja otti pois -valehtelematta teki sitä varmaan pari tuntia :whistle:

Palailen myöhemmin kertomaan onko pätkiskakusta mitään jäljellä kun me Pepin kanssa ollaan "maisteltu" sitä :whistle: :p
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & pesue

täälläkin meni yö suht kivasti, kerrankin..
Pitäs alkaa siivoomaan jos vaikka sattus niitä vieraita tulemaan :whistle:
Pää lyö tyhjää..
Täällä lentää uraaninhaistelukone, pörränny koht tunnin, tekis mieli ampua se alas :ashamed:

sekä Tigrun että Gerberan koko perheille!! :flower: =) :heart:

Ja kiitos Peppi avusta, hiukan hävetti kun tajusin että niinän se on, uusi kuukausi ja uudet kujeet :ashamed: Yritin epätoivoisesti selata heinäkuuta taaksepäin löytääkseni vauvauutiset.. :D Sama pää kesät talvet :headwall: Raskaus etenee hyvin, alkaa olla aika raskasta kun on hiukan lämmin (varjossa on 30 astetta), mutta hyvä on vointi. Näytän paljon rujommalta kuin miltä tuntuu, jonkin verran turvotusta on ja sillee. Olo siis kumminkin ihan hyvä.

Voi että kyllä pian ois itsekin kiva päästä nyyttiä hakemaan! Tänäänhän pyörähti käyntiin vko 39, joten vielä ei ihan ees oo aika..mutta hinku on sitäkin kovempi! Pieniä vaatteita oon pessyt täällä innoissani, ne näyttää muuten ihan järkyttävän pieniltä Amandan valtavien "lakanoitten (paidat yms.)vierellä. Mä kun luulin että Amanda on vielä aika pieni..

Onpas muuten mahtava keli jälleen! Oltiin aamupäivä hiekkarannalla ja A nuukahti juuri tonne omaan sänkyyn. Taidan itsekin mennä hiukan nokostelemaan ennenkuin iltapäivän sirkus pyörähtää käyntiin.. B)

Jemma ja nyyti 38+0

:heart: :heart:

Heippa!

Äiti on hoitamassa kummipoikaansa, oltiin poikien kanssa eilen siellä käymässä. Mies oli järkänny yllärin, mentiin kahdestaan illalla leffaan :) :heart:

Tänään käytiin tosiaan Tanskun luona, oli oikein ihanaa! Ja niin suloiset kikkarapää tytöt :heart: Pätkiskakku oli oikein suussasulavaa :p Ja seura oli mitä mukavinta :hug: Automatkoilla pojilla tuli pikkusen kuuma, meillä kun ei ole ilmastointia, Joonatan ei onneksi nukahtanut nyt tulomatkalla, mitä vähän pelkäsin. Nyt nukkuu molemmat poitsut :)

Kiitos vielä Tanskulle, oli tosiaan tosi mukavaa nähdä!

Kiitos eilisistä nimpparionnitteluista Uneton, Lillukka ja Kuusikon äiti :)

Uneton: Miten Peppi voi, joko on parantumaan päin? Onnea lottovoitosta :D Lähdettekö koko perhe Ruotsin risteilylle?

Kaiza: Ihana oli teistä taas kuulla :hug: Joonatan vasta tapailee sanoja, neuvolakorttiin merkittiin, että sanoo selvästi vasta n. 5 sanaa. Että ei ole Matte ainoa!

Lillukka: Varmaan on joo Rasmuksella vatsa vielä herkkä, sitä varmasti ähiseekin. Oli Jontullakin, mun muistaakseni ei kyllä näin pahasti/joka yö, mut voi olla, että aika tekee tehtävänsä tässäkin asiassa :whistle: :D

Jellona: Kuulostipas hauskalta teidän tivolireissu, mäkin haluaisin mennä! Harmi sitä sun päänsärkyä :whistle:

Koivunkäpy: Kiva, et ootte saanut nukuttua!

jemma: Voin uskoa, että on raskasta ison mahan kanssa näillä helteillä :/ Jaksamisia! Ja pian sinäkin pääset nyytinhakuun :hug:

Nyt ruokaa ottamaan :wave: Mä niin nautin näistä hetkistä, kun saa rauhassa syödä :whistle: Nyt tietenkin, kun näin sanoin niin Rasmus herää just... :eek:

Moro taas :wave:

Peppi, kiitos vaan käynnistä -oli tosiaan ihana nähdä :hug: Vähän vauvakuumetta meinasi kyllä pukata kun pidin Rasmusta sylissä -on se niiiiiin ihanan pieni :D En tiedä kuulitteko rappuun asti kun Veera sai kunnon raivarit mun laittaessa oven kiinni teidän perässä. Se muksautti päänsä ihan täysillä oveen, kuului kivan iso kolahdus... :whistle: Sitten se alkoi itkeä kakkaansa ja onneksi kakka tulikin heti -onkohan pätkiskakulla vaikutusta suolen toimintaan :LOL: Äh, kakkua jäi ihan liikaa, mun olis pitänyt antaa sitä teille mukaan!!! Hyvä ettei Jonttu nukahtanut autoon =) Heh, olipa muuten hyvä yritys jättää nakin jämät Veeralle, onneksi huomasin rasian ajoissa... :whistle: :D Niin, ja tyhmä minä kun en muistanut eilen sun nimppareita, anteeksi :ashamed: ONNEA näin myöhässä :flower:

Jemma, jaksuja sinulle ison mahan ja helteiden kanssa :hug: Hui, kohta kuullaan sinultakin vauvauutisia, ihanaa :) Yritähän nyt pukertaa se pikkuneiti perjantaihin mennessä ulos niin että ehdin kuulla uutiset ennen nettipimentoa!!!

Voih, eilen naapuri kävi sanomassa että meidän verkkokellariin on murtauduttu :( Käytiin illalla katsomassa mutta meidän mielestä mitään ei oltu viety eikä mitään oltu sotkettukaan, outoja "varkaita"... :eek: Verkko oli kuitenkin katkaistu ja väännetty auki joten kyllä siellä on käyty. Ehkä mun ikivanha cd-soitin oli viety, en muista ollaanko heitetty se jo pois vai oliko se kellarissa... Toisenkin asukkaan kellariin oli menty, en tiedä onko häneltä varastettu mitään. Tosi tylsä juttu joka tapauksessa :(

Laitan aamutreffeiltä kuvia yhteisöön kunhan löydän sen samputin kamerajohdon... Olipas muuten vaikeaa ottaa kolmesta vipeltäjästä yhteiskuvaa, aina jonkun takaraivo oli kameraan päin :D

Se on moro :wave:

Tansku: Ai eiks se pätkiskakku ollutkaan vähän niinku mun nimppareiden kunniaksi tehty ;) :whistle: :LOL: *vitsivitsi*. Joo, kuulin rapussa sen pamauksen, en tienny, että se tuli siitä, et Veera löi päänsä :eek: Teijän pitää siis useammin tehdä pätkiskakkua, jos sillä on vaikutusta Veeran kakkaamisiin :whistle: :LOL: Hyvä, että tuli kuitenkin nopeasti, kakka siis :) Onneksi et antanu kakkua mukaan, mä olisin vedellyt sen tietenkin hetkessä alas, eikä salilla käyminen olis mihinkään riittänyt :D Kiitos Valtterille, kun juoksi tuomaan sen rasian meille!!

Mua vähän väsyttäis, mut nyt pojat on nukkuneet jo niin kauan, etten tiedä viittinkö kiusata itteäni menemällä makoilemaan -kuitenkin heräävät just, kun olen saanut hyvän asennon ja sit harmittaa :kieh:

Joonatan pärjäs eilisen hyvin vain puolentunnin unilla! Heräsi siis kesken unien, eikä enää nukahtanut. Mummo ei ollut saanut poikaa nukahtamaan, oli siis hereillä vielä kun me tultiin leffasta, nukahti vasta kympin jälkeen! Olin ihan varma, että yöstä tulee kovin levoton ja me lähdetään kaikki ihan zombien näköisinä Tanskun luo...

Kivaa, kaverikin pääsee pitkästä aikaa spinnigiin tänään! Oon käynyt nyt pidemmän aikaa yksin, mut tänään mennään kahdestaan. Kivempi se on niin :)

Meenpä tästä nyt höpöttelemästä :wave:

jipii, Smirge raahaa perheensä huomenna tänne!
Kerran kesään järkevää seuraa :LOL:
Eli tänään pitäs ehtiä siivota loppuun ja käydä kaupassa ja omella neitin mekko, enää onneks puuttuu vaan helmasta se satiininauha, ei oo monen minuutin operaatio..

Jokohan uistasin tähän lykätä...
Jemma, kuis sun ranteet on nyt voinu?

KAUANKO TEIDÄN LAPSILLA KESTI ROKOTUKSEEN LITTYVÄ KUUME JA MISSÄ LUKEMISSA KUUME OLI?!

Sori tuo isolla kirjoittelu, mutta kaipaisin vähän vertauskohdetta :whistle:

Peppi85 Tänään on ollut parempi päivä Pepillä, mutta on vieläkin lämpöä ja ruokahalu kateissa.
Vaikka tuo on jo ennestäänkin tosi hoikka, niin nyt on poskistakin vauvapyöreys hävinnyt kuumeilun myötä :/

Huikealla voittosummalla ostanen iltatorilta herneitä ;) :p

Niin ja viel Peppi85 me lähdetään tuttavapariskunnan kanssa, ilman lapsia.

Joo, eipä tässä ny muuta.

hellettä ja muutenkin! nimittäin Onni tuli TAAS kipeäksi, johan se muutaman päivän terve olikin sen oksutaudin jäljiltä. Tällä kertaa tuli nuha, hieman yskii ja kuumetta 38-39. Eri tauti siis on kyseessä mut varmaan helpommin nyt sairastui kun äskettäin piti rajun oksutaudin, niin vastustuskyky ei parhain liene. Itselläkin on hieman kurkkuun koskenut ja miehellä samoin. Heräsi aamulla klo 5.15! Nukkui sit aamupäivällä pari tuntia ja nyt vetelee sikeitä - ei nyt millään yksillä päikyillä kipeenä voi pärjätä jos noin aikaisin herää. Viime viikolla heräsi sairaalassa myös klo 5.15!

Unetonmeillä ei rokkoon liittyen tullut kuumetta, joten en osaa kyssäriisi vastata. Montako päivää Peppi nyt onkaan ollut kipeä? Kovasti paranemisia sinnekin!

Mehän ollaan täällä mummolassa, huomenna olis tarkoitus mennä kesäteatteriin miehen kaa, mut katotaan nyt tuota Onnin vointia et jätetäänkö teatteri väliin. Eilen käytiin kansallispuistossa puoli päivää kävelemässä, äst taisin jo eilen asiasta kirjoittaa mut hieman sekopää kun eipä meiudän perheessä kauheasti ole nyt saanut levollisia öitä nukkua ja toisaalta olen parit päikyt päätä sekoittamaan viikon aikaan nukkunut, et lahopää olen.

Jemmasta kiva kuulla, tsemppiä synnytykseen sullekin! MIllä viikolla esikoinen syntyi?

Tansku ja Peppi pätkiskakkua, njam :p *hiukka kade*.

Mies kävi uistelemassa kaksi lohta lohilammelta ja savustaa niitä parhaillaan jotenkas kohta täälläkin herkutellaan...

Morot!

Iltoja!

Salilta tultu rehkimästä, tai siis spinningistä :D Meinaspa pikkusen hikeä tupata, on ulkonakin niin kuuma!

Mun isä naisystävänsä kanssa kävivät tänään, toi pojille taas tuliaisia :)

Smirgelle terveisiä! Siis Koivunkäpy voi välittää :D

Uneton: Joonatanille ei ainakaan vielä ole noussut kuumetta rokotteesta, aikaa sen laittamisesta on nyt 8pvä. Niitä näppylöitä tuli viime viikolla, muuta ei vielä. Voi Peppiä, voin kuvitella, että on hoikkanen, kun melkos samankokoisia kirppuja muutenkin Jontun kanssa ovat. Voi vitsit, pääsette kahdestaan lähtemään *ja taas kateellisena* :ashamed: :)

Lillukka: Voi Onnia, paranemisia pikaisesti ja pidempiä yöunia toivottelen :hug: Jaksamisia! Toivottavasti pääsette teatteriin kuitenkin.

Koivunkäpy: Tosi ihana oli mekko :heart:

Voi Tansku, mun tekis ihan hirmuisesti mieli sitä pätkiskakkua :ashamed: :whistle:

Mitä kuuluu Metkuille? Hannamari? Gerbera, oliko arvot poitsulla nousseet? Joko Tigru on päässyt kotiin? Käyköhän Ametisti täällä enää ollenkaan? Onko se Kristiina nyt lähtenyt opisekeleemaan tänne Helsinkiin, oletko jo kesälomalla? :wave: Mitenhän Epelin odotus sujuu? Miten menee Lumikarpalolla, tytöllä ja Joelilla? :attn: Mites Pirre? Entä Petra? Äiteen häistä olis mahtava kuulla!! Jonna, onko sulla jo tietokonetta, mitä sulle ja tytöille kuuluu? Siru, mitäs teille, joko synttärihulinoista selvitty? :D

Ja muutkin harvemmin kirjoittelevat, kuulumisia odotellaan :attn:

Vois laittaa Jontun kohta nukkumaan. Hyvät yöt kaikille!

Minä koneella ihan pikapikapikaiseen!

Peppi & Jellona, juu kerkes mies synnytykseen mukaan. Oli jo tuolloin kesälomalla ja alakerran täti tuli tähän meille siksi aikaa, että miehen vanhemmat kerkesi ajelemaan tänne päin. Jullehan oli jo nukkumassa, joten sikäli ajoitus oli myös hyvä.

Werneri on joutunut käymään verikokeissa eilen ja tänään ja huomenna on uudestaan kontrolli. Arvot on noususuunnassa, joten pelko on, että takaisin sairaalaan joudutaan :'( On kyllä virkeä ja syö hyvin, mutta onhan sillä vähän kellertävä iho ja silmän valkuaiset.
Paljon ollaan oltu ulkona ja huomenna lähdetään heti labrassa käynnin jälkeen käymään mummoloissa. Käydään ihan pikaiseltaan, jo ihan senkin takia, että jos joudutaankin osastolle ja toisekseen Aleksi lähtee kaverinsa mökille loppuviikoksi.

Julius on erittäin ihana isoveikka :heart: Tykkää pikkuveikasta ihan hirmuisesti, ainakin vielä :D Koko ajan on pusimassa ja halimassa :heart: Suuttui terkkarin tädille, kun se otti Wernerin syliin :D Tädin mielestä Werneri on oikein jäntevä, virkeä pikkumies.

Juu, pikkupoitsut on nukkumassa, joten menen itsekin perässä.

Palailen taas linjoille, kun aika antaa periksi!

T. Gerbsukka poikasineen

Gerbsulle ja Tigrulle sylintaydelta vauva onnea ,:flower: :heart: vaikka Tigrua onnittelin tekstarilla, mutta ei kai sita onnea voi liikaa olla. Ihana lukea Gerbera vauvan tuoksuisia kuulumisia ja tsemppia, etta biliarvot laskis ja saisitte olla kotona. Meilla taitaa Otto olla ihan vaan pikkusen kade Atelle ja Jullelle hienosta tittelista.

Tansku ja Peppi: Kylla mullekkin ois teidan seura kelvannu.

Uneton: Minka rokotuksen Peppi on saanut? Ei taalla oo rokotettu ku sit viimeks 9 kuisena. Ei ka meilla oo ees 1,5 v. neuvolaa.

Pottailijat: Meilla ei Otto malta sekuntia kauempaa potalla viivahtaa. Ei taida olla vaipattomuudesta meilla lahivuosina viela toivettakaan. Tai siis on paljonkin ilman vaippoja ja hakee ratin itse kun on pissannut lattialle, mutta turha yrittaakkaan pottaan.

Eilen kaytiin Ikeasta hakemassa ison pojan sanky. Olipa poika ylpea kun sai menna isoon sankyyn nukkumaan. Jaui natisti sinne myøs paivaunille. En kasannu kuitenkaan viela pinnista pois kun saattaa viela muuttaa mieltaan ja alkaa juoksentelemaan kun oitas nukkua.

Ite oon ollu paljo tøissa ja alan olla enempi ku leipaantyny siihen paikkaan. No Elokuussa on sit loma ja kotomaa kutsuu. =) B) Elekaa kuluttako niita helteita loppuun vaan saastakaa meillekkin.

Sit pitaa viela hehkuttaa, etta musta tulee helmikuussa tati. Pikkuveli ja sen vaimo saivay kokea ihmeen, vaikka olivat varautuneet ajatukseen, ettei heille koskaan muita kun sisarusten lapsia suoda. Niisat tulee maailman parhaat vanhemmat (heti meijan joulukinkkujen jalkeen).

Mun vatsa ilmottelee kaipaavansa taytetta, joten jaakaapille.

T: Kattinka

kettu, painoin väärää nappia, tää uus systeemi on styvältä |O

Tiivistelmä:

Katinka: se on mpr mitä tääl on tökitty kinkkuihin, eli vihuri,-tuhkarokko ja sikotauti on siinä. Meijän possu ei saa sitä viel siks et eka pitää selvittää muna-allergia, ettei tule ylläriä, sit jos on munalle allerginen ni tulee erilainen (kalliimpi ) rokote.
Ootteko ajelemassa tästä ohi millonkaan?

Nyt pois, kerkee ukon viekkuun sänkyyn ennen ku se sammuu..

Masentavaa oon imuroinutänä useempaan otteeseen, eikä näy missään, pennut juoksee pialla nääs paljain jaloin..

Iltoja!

Ihana oli kattinkasta kuulla. niin ja elokuussa on parhaat lomakelit täällä kun meidän mies on vasta silloin lomalla ja minäkin ehkä sen pienen tynkä loman pystyn pitää silloin. Onnea veljesi perheelle, kun saavat kauan kaivatun pienokaisen. =) :hug:
Niin ja täällä saa MPR-rokotteen vaihdellen 1v4kk- jotain kait (korjatkaa muut jos oon väärässä ton ajankohdan suhteen). Mikkis sai sen vasta 1v5kk, kun oli silloin edellisellä neuvolassa hiukan kipee niin ei otettu.
nyt siitä ei ole mitään oireita tullut. Uneton :wave:

Gerbera, toivotaan edelleen ettei arvot nousisi enempää. Kiva kun mies ehti mukaan. Hyvää yötä teille kaikille. :hug:

unettomalle, oikein ihanaa risteilyä. :heart:

Minä nukuin tänään yllättävänkin pitkään siihen nähden mitä joskus muulloin. huomenna jääkin unet vähiin, kun pitää joutaa jo ennen puolta päivää asioille ja sit kummitytön kanssa hälle ratsastusaapppaita ostaa synttärilahjaksi. Mennään sit hakee pojat hoidosta ja käydään synttäri jätskeillä. illalla minä pääsenkin pitkästä aikaa 3 kaverin kanssa syömään ihan rauhassa. toivottavasti en nukahda kesken kaiken. :)

Mikkis oli tänään taas illasta toooosi väsynyt, kun ei jostain syystä nuku hoidossa kuin vajaan 2h päikkäreitä aina. Laitoinkin sen jo puol 8 nukkuu. huomenna on vielä aikainen aamuherätys sit onkin monta vapaapäivää. Aleksi sit nukkuu Mikkiksenkin edestä hoidossa, vaikkei välttämättä niin hirveesti tarttis nukkuakaan, kun illalla nukahtaminen on sit hankalaa. =)

pepin ja tanskun tapaamisesta oli mukava lukea. 'oi jospa oisin päässyt mukaan.' :D

Onnille, kovasti paranemisia toivottelen. :hug:
lillukka, Toivottavasti pääsette kesäteatterissa käymään miehen kanssa. :)

Oikein hyviä unia kaikille!! B) :wave:

Kattinkasta oli mukava kuulla :hug: Nähdäänhän sitten, kun olette Suomessa? :) Ihanaa, että veljesi vaimoineen saavatkin pikkuisen :heart:

Gerbera: Voihan harmi, kun arvot ovat poitsulla koholla :( En voi kuvitella sitä harmituksen määrää, joka tulee, kun sairaalaan takaisin joutuu :( Toivottavasti pääsisitte pian pois tai ette joutuisi ollenkaan! Jaksamisia :hug:

Jellona: Kiva oli teistäkin kuulla :hug: Ootteko koska tulossa tänne päin?

Mennään huomenna leikkauttaa hiuksia, olisinko ihan hullu, jos leikkaisin aika lyhyet hiukset? Mulla on aina nää samat, vanhat ja tylsät vaan :/ Mut sit toisaalta, en jaksa hiuksia kauheesti laitella ja mulla on aika ohuet hiukset.. Tällästä mallia kattelin:

Kertokaahan mielipiteitä :attn:

Tais Joonatankin vihdoin nukahtaa :eek: Ehkä... Johan siinä taas tunti menikin.

:attn: mua väsyttää ja yö on vasta alussa tai siis ärsyttää, kun täällä ei ole juurikaan mitään ihmeempää tekemistä...

tulinpahan sit kattelee josko joku olisi jotain viel kirjoitellut..

peppi, tullaan toivottavasti elokuussa. puolivälissä kuuta ehken. ilmoittelen kyllä heti kun saadaan asiat järjestykseen.
ja aikas kivalta näyttää toi malli. sun varalossasi ei kylläkään mikään hiusmalli hullummalta näyttäisi. olet sen verta kaunis. :D oikein hyviä unia. :hug:

Heippa!

Näin myöhään vielä täällä, olin iltavuorossa ja jäi "vauhti päälle", vaikkei meillä tänään kiire ollutkaan. Eilen oli sitten senkin edestä, hyvä, kun muutaman karkin ehti syömään aina jossain välissä :D

Koivunkäpy; tosi hieno mekko Annalla :) Ootpas taitava ompelija, WAU! Kade olen.

Peppi ja Tansku; ihanalta kuulosti teidän tapaaminen, yhtyy Jellonan sanoihin :D Ja Peppi Onnea eilisen nimipvän johdosta! Unohdin sit kummityttöänikin onnitella, on sun kaima :) Se kummityttö, joka asuukin siellä teilläpäin. Ihana tuo tukkamalli! Yhtyy tässäkin Jellonan sanoihin ;)

Kattinka Kiva lukea kaiman kuulumisia :) Meillä ihan sama homma ton pottailun kanssa, en ole kyllä taas pitkään aikaan Ottoa edes laittanu potalle, kun ei suostu istumaan siinä edes sitä sekuntia. Luotan siihen, että ennen kouluikää käy itsenäisesti vessassa ;)

Gerbera ihana kuulla, että synnytys meni noin hienosti! Kuulostat kyllä ammattimaiselta synnyttäjältä :D Mitä Wernerin bilirubiiniarvot on ollu? Auringonvalo on ennenvanhaan ollu hoitona keltaisuuteen, mut tietty nyt tähän paahteeseen ei voi suoraan laittaa pientä. Paljon ruokaa, neste laittaa bilirubiinia ulos kropasta, pissan mukana sitä menee. Toivottavasti ei pikkumies joudu takaisin osastolle :hug: Ihanan kuuloinen pikku-isoveli :heart:

Me käytiin Oton 1.5vee neuvolassa viime vkolla. Painoa oli 10260g ja pituutta 80cm. Pikkumies :heart: Omilla käyrillään kasvaa, mutta aika paljon alle sen oletuskäyrän, mikä tulee vanhempien pituuksista. Itse olen keskimittainen (mun pitkä pikkusisko aina nauraa tätä mun luonnehdintaa pituudestani ;) ) eli siis 166cm ja mies 183cm. Vielä ei mitään ennustetta kuitenkaan saatu Oton tulevasta pituudesta. 2vee neuvolassa sitten, kun eikö siihen ennustepituuteen vaikuta vanhempien pituuksien lisäksi lapsen pituus 2-vuotiaana, vai olenkos väärässä? Otto sai MPR-rokotuksen jo 1v2kk, eikä siitä tullu mitään vaivoja hälle.

Synttärihulinoista selvittiin kunnialla, tosi ihania lahjoja Lotta sai. Toivoi askartelujuttuja ja peipparille juttuja (onneks leikkii vielä nukeilla) ja noiden lisäksi sai vaatteita.

Tilattiin töistä kuukuppeja ja mulla oli nyt ekaa kertaa käytössä ja on kyllä loistava! Onkos kellään muulla moista? Suosittelen lämpimästi hankkimaan.

Nyt miehen viekkuun, se nukkuu jo, kun oli aamuvrossa tänään. Nyt alkoi loma sillä ja menee vasta 6.8. töihin. Mulla on 6 työvuoroa suunniteltuna hänen loman ajaksi. Hyvää yötä kaikille ja Jellonalle hyvää yötyötä!

Seksiviikkoa :D

Onpas tylsää, mä heräsin puoli kuusi kun mieskin heräsi (vaikka siis nukutaan edelleen eri huoneissa), en saanut enää unta :headwall: Ihan ihmeellistä, Veera on nukkunut nyt jo viikon tosi hyvin :eek: :D Niinhän se oli maaliskuussakin että tyttö nukkui jopa kaksi viikkoa yöt hyvin ja sitten alkoi taas yöhulinat... Toivottavasti tää olis kuitenkin pysyvää, on se niin kivaa nukkua :D

Jaahas, tänään olisi vuorossa poikien vaatteiden pesua, he lähtevät huomenna mun äidin kanssa mökille. Niin, ja pitäisi pakata heidän mökkikamat kolmeksi viikoksi. Mietin tuossa että onkohan meillä tarpeeksi laukkujakaan kun pitäis saada kuudelle hengelle kolmen viikon jutskat mukaan :whistle: No, sitten tarttee hakea kellarista iso matkalaukku :D Ai niin, pyysin eilen anoppia meille asumaan meidän loman ajaksi. Tosta kellarimurrosta tuli sellainen ikävä fiilis, kivempaa kun tietää jonkun vahtivan kämppää...

Kävin eilen rehkimässä salilla 1,5 tuntia :D Menin meinaa syömään vielä kaksi isoa palaa sitä pätkiskakkua :ashamed: :ashamed: Nyt sitä on enää onneksi yksi pieni pala jäljellä ja sen säästän mun äidille jolla on nimpparit tänään.

Peppi: joo, oli se kakku sun nimppareita varten tehty, en vaan tiennyt sitä :LOL: :whistle: :LOL: Saara selitti illalla isille että äiti oli pitänyt vauvaa sylissä ja sitten näytti nukella kuinka pidin Rasmusta :heart: Tosi nätti hiusmalli, sopisi sulle mainiosti! Ja sitten vaan kuvaa yhteisöön =)

Uneton: Veeralla oli kuumetta pari vuorokautta, en tiedä asteita kun oltiin silloin mökillä eikä mulla ollut mittaria mukana. Aika paljon sitä oli kun tyttö oli ihan tulikuuma. Jaksuja Pepille :hug:

Lillukan Onnille paranemista :hug: Toivottavasti tauti ei iske teihin muihin!

Koivunkäpy kertoo Smirgelle täältäkin terkkuja =)

Gerbera: voi Wertsua :( Toivottavasti arvot laskis pian normaaliin eikä teidän tarttis mennä sairaalaan. Jaksuja koko porukalle :hug:

Kattinkasta oli ihana kuulla -olisit vaan hilpaissut pikaseen pätkiskakkukahville eilen :D Olis ihanaa nähdä Kattinkaa ja Jellonaa elokuussa ;)

Jellona: kuukuppi on kuukautiskuppi :D Näin sellaisen ekan kerran miehen siskon polttareissa kun Hotlipsin edustaja esitteli sellaista. Muutama morsmaikun ystävistä käyttää kuukuppeja ja he ovat tosi tyytyväisiä. Mulla ei ole itsellä kokemusta niistä.

Jaahas, Saara heräsi, Veera vetelee vielä sikeitä -samoin pojat. Ajattelin katsoa Anna Philin jonka tallensin toissailtana mutta musta tuntuu että Saara on toista mieltä... Eli eiku Ice Age peliin :D

Mukavaa seksiviikkoa kaikille!
Tansku & pesue

Huomenta!

Yö meni yllättävän hyvin :eek: :) Rasmus nukkuu edelleen! Ei syönyt montaa tuntia kerralla. Oon nyt joka yö antanut korvikettakin, jospa se vaikuttaisi =) Joonatankin heräsi vasta 8 ja hyvällä tuulella, toivottavasti hyvä tuuli jatkuisikin :D

Jellona: Voih :ashamed: Kiitos ihan kauheesti, olipa ihanasti sanottu :ashamed: :hug: :hug: Tuli oikeesti tosi hyvä mieli. Mä kun en saa kauniita sanoja täällä kotona ikinä osakseni niin tulee kyllä hyvä mieli, jos joku joskus jotain kivaa sanoo jossain, itsetunto kun on vähän matalalla kahden synnytyksen ja monen kymmenen raskauskilon ja -arven jälkeen :ashamed:

Ja iso kiitos Sirullekin :hug: Mä en ole kuukuppeihin ollenkaan tutustunut, jotenkin tuntuu, että ei välttämättä olis mun juttu, mä kun inhoan tampoonejakin :x

Tansku: Voi, ihana Saara :heart:

Onpa ihan erilainen olo, kun on saanut nukkua suht hyvin :)

Siru: ei tuomonen vaadi taitoa niinkää vaan hermoa.. ;) tosin on tuossa pari semmosta kohtaa et ihteeni harmittaa, onneks ne ei näy mihkää.. Ja kiitos kehuista!

Tansku, minoon miettiny tuota kuukuppia, se on kuulemma tosi loistava jopa runsailla menkoilla et voi jopa mennä käymään kaupassa miettimättä eka missä siel on vessat..

Onkos muuten kukaa ajelemassa tästä ohi kesänmittaan? lillukka? jos kajaanissa käytte? joku muu?
Mä toki tarjoan kahvia jos vaikka ei yöks tahdokkaan jäädä, teetäkin löytyy jos joku ei kahvia juo ;)

Väsy on tajuton, yö oli nii syvältä, että aamuyöllä jo oikeesti pohdin vierailun perumista :ashamed: mut eihä sitä nyt passaa ku toiset ajaa 300km ihan vaan sen takia et pääseevät tänne :saint: Jos tämä tästä kun kahvia kittaa..

Peppi, kiva malli! ja erivärisenä ei ois nii pliisukaa..

Taas se helvetin kone pörrää täs |O *anteeksi sanavalinta mutta tämä uraani asia nostaa verenpaineet*

Tanskulle viel, vai seksiviikkoa, ehkäpä meillä on ens viikosta lähtien neljä seksiviikkoa kun ukko jää lomalle :LOL: :p :ashamed: hyi mua..

Pitäs kauppaan lähtä ku ukko on jopa oikeella autolla painunu töihin jotta mulla on auto missä on istuimet.. *harkitsee syvästi kakkosistuinten hommaamista* nyt sit harmittaa ku sen meijän vanhan istuimen annoin kaverille :LOL: ei tosi, hää sitä enemmän tarvis ku me..

Pepille lisään viel et tuo on huomaamaton toisin ku tamppooni :whistle: kuulemma.. mulla pari kaveria käyttää tuota, oikeesti oon päättäny et jos menkat jatkuu viel yhtä runsaina ku pillereitten aikaan ni sit ostan tuon..

Käsittämätöntä, että vaikka viimeiset kaksi yötä onkin menneet ihan suht hyvin, niin mä olen silti ihan älyttömän väsynyt ja tympääntynyt kaikkeen. Mikään ei jaksa innostaa ja Matten kiukuttelutkin on ihan liikaa. Mulla on vähän huono viikko... :| :ashamed:
Matten varahoitotäti oli eilen sanonut miehelle, että Matias on tosi mattimyöhäinen tuon pottailun suhteen, kun ei ollenkaan pissaa sinne, vaikka joskus istuisikin. Mua rupes oikein ärsyttämään se, vaikka en normaalisti ota tommosia kommentteja oikein tosissaan. Miten niin myöhäinen? Kuten täälläkin on jo puhuttu, niin eikö täältäkin löydy monia vasta alottelijoita? Matias kun ei yhtään tykkää istua potalla ja ampaisee heti pystyyn, kun siihen laittaa. Ei kyllä missään muaallakaan istu paikoillaan.
Peppi, uskoisin, että tuo hiusmalli sopisi sulle oikein hyvin. Sit ostat vaan semmosta kuivavahaa (vai mikä sen nimi oli?), esim. Osiksella on hyvää, niin sitä kun hipaiset hiukan hiuksiin, niin avot, ei muuta tarvii tehdä. Hyvä mun on kyllä sanoa, kun olen jo kaksi vuotta ollut ostamassa sitä, mut en oo vieläkään saanut aikaiseksi. :LOL:
Voi mäkin niin haluaisin nähdä teitä kaikkia. Mut en oo edes Niiskuneitiä ja Joonasta ehtinyt näkemään, niin miten teitä muita sitten... :whistle: :ashamed:
Kuukupista sen verran, että mäkin olen kuullut vain positiivista, mutta en ole vielä saanut tilattua. Haluaisin kyllä kokeilla. Kaikki uusi, mikä vaan millään tavalla voi vähentää jätteen määrää, on musta tosi jees. Vaikka vaatisikin vähän vaivaa. Mut jos mä oon oikein ymmärtänyt, niin tuo kuukuppo on kyllä tosi helppo.
Lähettäkää joku meillekkin sitä seksiä. :ashamed: Mielellään sitä pidempää versiota, kiitos. On vähän parisuhdetilanne taas jumissa. Tuntuu tältä: :headwall:
Mulla on ollu jo vähän pidempään semmoinen olo, että tarvitsisin jotain piristystä arkeen. Oon yrittäny järkkäillä meille nyt laivareissua tukholmaan ja ens viikolla tulee mun veli katsomaan Matiasta illalla, niin vien yllätyksenä miehen syömään. Hiukan vaan ärsyttää, kun kaikki on aina musta kiinni. Mies ei tee mitään mun hyväksi tai ihan vaan siksi, että mulle tulis hyvä mieli. Terkkuja vaan Pepille. Itse kuitenkin yritän kovasti, mut menee sekin välillä ihan kuuroille korville. Mihin se parisuhde katosi?
Nytkin viikonloppuna, kun ollaan menossa mökille, ajattelin, että jos oltais kutsuttu meidän yksi ja ainoa kaveripariskunta, jolla on lapsi, mukaan (tosin ne on mun kavereita). Että kerrankin olis Matiaksellakin seuraa. Mut kun ei, pitäis olla jotain tutumpia(?!) mukana tai sit mennään keskenään. Eli mun pitää taas miettiä kaikki ruoat, tehdä ne ja mies menee mökillä miten sattuu, tekemässä omia juttujaan tai juomassa olutta vieraiden kanssa... blaah, musta olis niin ihanaa, kun olis muitakin lapsiperheitä, ei tarvitsisi kaikkea aina selittää muille (että miksi pitää syödä nyt, tai miksi pitää jo nyt mennä saunaan)...
Anteeksi, taas mä vaan valitan, piti vaan johonkin tulla purkautumaan, on vähän yksinäinen olo, vaikka ihmisiä onkin ympärillä paljon.
No joo, pitää jatkaa töiden tekoa. Tää on vaan aika rasittavaa istua täällä, kun ei oikeasti ole töitä. Tunnen oloni turhaksi ja laiskaksi, vaikka työn saaminen on jostain ihan muusta kiinni kun musta. Kastelin jo koko toimiston kukatkin.
Samperin kesä&heinäkuu ilman lomaa.

Hyvää keskiviikkoa multakin.
-kaisa-

Multa on hävinnyt hymiöt johonkin :eek: Siis en saa niitä teksteihin, enkä näe niitä noissa kirjoitetuissa viesteissä! Mihin ne on menny?? Joonatan kyllä räpläili tätä konetta, oisko hävinny sit siinä? Vai onks muilla sama ongelma?

Rasmus nukkuu, Joonatankin toivottavasti, ainakin pian! Heitteli peittoa rattaista ja tuttia kans, sit karju, et ne piti mennä nostamaan, ärsyttävää.

En saa näköjään tekstejä tummennettuakaan! Hävinny koko se taulokko, missä ne hymiöt ja kaikki oli. Höh.

Koivunkäpy: En noin vaaleeta ajatellutkaan. Mulla ei noin vaaleita hiuksia ole. En kyl aio värjätä tummemmaks, sit näkyy juurikasvu ja pitäis vähän väliä olla värjäämässä.

Kaiza: Niin tutulta kuulostaa toi sun kirjoitus! On todella ärsyttävää, että kaikki tekeminen sun muu on aina itestä kiinni! Laitoin miehelle sähköpostia joku aika sit, siinä vähän avauduin ja kyllä se vähän tais auttaakin. Meillä ei mitenkään huippuhyvin ole mennyt, mutta nyt näyttää taas paremmalta... Paljon toivoisin parannusta ja varmasti, aivan varmasti, itestäkin löytyis parannettavaa... No, eiköhän tämä tästä... Eikä todellakaan Matte ole mattimyöhänen :eek: Ei missään tapauksessa. Just jostain luin, että se herkkyyskausi kuivaksi oppimisessa on 2v. Tietenkin aiemminkin voi oppia ja moni oppiikin, mut mä en ainakaan pidä mitään hirveetä kiirettä sen asian kanssa, on kyllä suureksi osaksi ihan mun laiskuudestani kiinni, mut kuitenkin.. Kiitos kuivavaha-vinkistä :) Jaksamisia tohon mies-asiaan, ootteko jutelleet asiasta? Mä aina teen niin, et jos joku asia ärsyttää/vaivaa mua niin kirjotan sähköpostilla sen miehelle :D Jos ei siis mikään kauheen "vakava" juttu ole. Meillä ainaki Sami on niin huono juttelemaan, että hermothan siinä menee :D Paremmin sekin osaa sit kirjoittamalla vastata, sopii sillekin paremmin, heh :D

Pitäis taas ja aina vaan siivota, mut kiinnostaa ihan kauheesti!!

Peppi, kyllä mulla näkyy hymiöt normaalisti, sunki tekstistä..

Ei oo villen päivä tänää, eka tuossa tippu penkiltä? lyöden korvan penki?reunaan, korva on nyt turvoksissa ja kirjava :/ ei sentää tarvinnu lääkäriin lähtee... ja sit reppana löys pihasta kesän ekan keltiäis pesän, tiätte niitä pieniä keltasia murkkuja jotka puree tajuttoman kovaa.. en muista millo ois viimeks tullu riisuttuu nii nopeesti poika.. no eipä oo enää pesää :kieh:

Yhteistyössä