Käsittämätöntä, että vaikka viimeiset kaksi yötä onkin menneet ihan suht hyvin, niin mä olen silti ihan älyttömän väsynyt ja tympääntynyt kaikkeen. Mikään ei jaksa innostaa ja Matten kiukuttelutkin on ihan liikaa. Mulla on vähän huono viikko... :| :ashamed:
Matten varahoitotäti oli eilen sanonut miehelle, että Matias on tosi mattimyöhäinen tuon pottailun suhteen, kun ei ollenkaan pissaa sinne, vaikka joskus istuisikin. Mua rupes oikein ärsyttämään se, vaikka en normaalisti ota tommosia kommentteja oikein tosissaan. Miten niin myöhäinen? Kuten täälläkin on jo puhuttu, niin eikö täältäkin löydy monia vasta alottelijoita? Matias kun ei yhtään tykkää istua potalla ja ampaisee heti pystyyn, kun siihen laittaa. Ei kyllä missään muaallakaan istu paikoillaan.
Peppi, uskoisin, että tuo hiusmalli sopisi sulle oikein hyvin. Sit ostat vaan semmosta kuivavahaa (vai mikä sen nimi oli?), esim. Osiksella on hyvää, niin sitä kun hipaiset hiukan hiuksiin, niin avot, ei muuta tarvii tehdä. Hyvä mun on kyllä sanoa, kun olen jo kaksi vuotta ollut ostamassa sitä, mut en oo vieläkään saanut aikaiseksi.
Voi mäkin niin haluaisin nähdä teitä kaikkia. Mut en oo edes Niiskuneitiä ja Joonasta ehtinyt näkemään, niin miten teitä muita sitten...
:ashamed:
Kuukupista sen verran, että mäkin olen kuullut vain positiivista, mutta en ole vielä saanut tilattua. Haluaisin kyllä kokeilla. Kaikki uusi, mikä vaan millään tavalla voi vähentää jätteen määrää, on musta tosi jees. Vaikka vaatisikin vähän vaivaa. Mut jos mä oon oikein ymmärtänyt, niin tuo kuukuppo on kyllä tosi helppo.
Lähettäkää joku meillekkin sitä seksiä. :ashamed: Mielellään sitä pidempää versiota, kiitos. On vähän parisuhdetilanne taas jumissa. Tuntuu tältä: :headwall:
Mulla on ollu jo vähän pidempään semmoinen olo, että tarvitsisin jotain piristystä arkeen. Oon yrittäny järkkäillä meille nyt laivareissua tukholmaan ja ens viikolla tulee mun veli katsomaan Matiasta illalla, niin vien yllätyksenä miehen syömään. Hiukan vaan ärsyttää, kun kaikki on aina musta kiinni. Mies ei tee mitään mun hyväksi tai ihan vaan siksi, että mulle tulis hyvä mieli. Terkkuja vaan Pepille. Itse kuitenkin yritän kovasti, mut menee sekin välillä ihan kuuroille korville. Mihin se parisuhde katosi?
Nytkin viikonloppuna, kun ollaan menossa mökille, ajattelin, että jos oltais kutsuttu meidän yksi ja ainoa kaveripariskunta, jolla on lapsi, mukaan (tosin ne on mun kavereita). Että kerrankin olis Matiaksellakin seuraa. Mut kun ei, pitäis olla jotain tutumpia(?!) mukana tai sit mennään keskenään. Eli mun pitää taas miettiä kaikki ruoat, tehdä ne ja mies menee mökillä miten sattuu, tekemässä omia juttujaan tai juomassa olutta vieraiden kanssa... blaah, musta olis niin ihanaa, kun olis muitakin lapsiperheitä, ei tarvitsisi kaikkea aina selittää muille (että miksi pitää syödä nyt, tai miksi pitää jo nyt mennä saunaan)...
Anteeksi, taas mä vaan valitan, piti vaan johonkin tulla purkautumaan, on vähän yksinäinen olo, vaikka ihmisiä onkin ympärillä paljon.
No joo, pitää jatkaa töiden tekoa. Tää on vaan aika rasittavaa istua täällä, kun ei oikeasti ole töitä. Tunnen oloni turhaksi ja laiskaksi, vaikka työn saaminen on jostain ihan muusta kiinni kun musta. Kastelin jo koko toimiston kukatkin.
Samperin kesä&heinäkuu ilman lomaa.
Hyvää keskiviikkoa multakin.
-kaisa-