Moikka moi!
Minä jo kotona, lähtivät avustettava kumppaneineen jo vapun viettoon ja niin lähdin mäkin
Tosin, sitä ennen siivosin siellä koko kämpän ja olin itsekin oikein tyytyväinen tulokseen
Ehdin kaupassakin käydä, ei tarvi sit välttämättä enää poikien kanssa mennä.
Pojat on vielä hoidossa, niillä on päiväkodissa tänään vappujuhlat, prinssi/prinsessa teemalla ja omia eväitäkin sai ottaa mukaan, ihana päivä siellä varmasti, oli johtajaa myöten hoitajatkin pukeutuneet
Oli pojilla aamulla ihmettelemistä niissä röyhelömekoissa
Joonatankin sais päiväunet nukkua, heräsivät nimittäin taas ennen kuutta. Ettei olis illasta/iltapäivästä sitten kiukkuinen ja väsynyt, kun jotain haluttais tehdä, käväistään ehkä linnanmäellä tai jotain vastaavaa, ulkonaoloa, kun on niin kiva ilmakin =)
Eilen jäikin aamusta vähän paha mieli, kun pojat hoitoon vein. Joonatanin ryhmässä oli KAIKKI vakituiset hoitajat poissa, 3 sijaista, joista 2 täysin vieraita ja se yksi edes hiukan tutumpi on ollut kans aika vähän aikaa vasta. No, Joonatan ei tietenkään jäänyt hyvin hoitoon, 10min siinä mentiin edes-takaisin, kun minä kävelin eteiselle niin Joonatan juoksi perässä, minä palautin sen takaisin ryhmään, hoitajien ETEEN, mut kukaan ei ottanut poikaa vastaan millään tavalla
Ja tätä siis jatkui pitkän aikaa, kunnes yksi ihana tyttö tuli oma-aloitteisesti eteiseen, otti Joonatania kädestä ja menivät ikkunaan luo vilkuttamaan :heart: Paha mieli siitä jäi ja parin tunnin päästä jo hain Jontun pois, kun mua jäi se niin häiritsemään ja pääsin töistäkin silleen lähtemään. Sain puhuttua asiasta johtajalle, joka siinä samaan aikaan mun kanssa sinne tuli, hän pahoitteli tapausta ja oli puhunut näitten hoitajien kanssa asiasta selvästi, kun tänään oli oikein hyvä vastaanotto
Ihan kiva ja itseäkin helpotti, kun sain siis asiasta puhuttua
On tuolla päiväkodilla taas huono tilanne, Rasmuksen ryhmän viimeinen vakkari on jo jäänyt sairauslomalle, eikä enää tule ollenkaan (äitiysloma alkaa joskus kesäkuussa), mutta sijaista ei saa hakea, kuin vasta syksyksi |O Siihen asti siellä kai vaihtelee henkilöt tms. vastaavaa :kieh:
Joonatanin ryhmän lto (epäpätevä, kuten Rasmuksenkin ryhmän lto) on ollut monta viikkoa pois ja hänen työsopimus loppuu kesäkuun ensimmäinen päivä, kesäksi tulee se vakituinen lto, mutta ei ole tietoa, että jatkaako enää syksyllä, sain sellaisen käsityksen, että ei jatka. Mut tän nykyisen lto:n sopimus ei tosiaan jatku, joten hän tuskin enää syksyllä tulee, on varmaan etsinyt/saanut jo muuta työtä
Harmittaa, kun tykkäsin siitä niin kovasti.
No joo, meinas taas eilen usko loppua koko touhuun ja paikkaan :ashamed: Onneksi on enää 2 kk ja sit alkaa kesäloma!
Metku kyseli kesäsuunnitelmista, me ei olla sellaisia tarkemmin vielä tehty, mut mä haluaisin ainakin Pärnussa käydä ja sit ehkä muumimaailmassa, ei olla siellä koskaan käytykään =) Ehkä joku risteily, Tukholmassa huvittais käydä... Eipä sen kummempia ja saa katsoa, miten Samin lomat menee, se viikko siis, mitä sillä palkallista on :kieh: Jospa sais vaikka otettua viikon palkatonta... Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni 4 viikon PALKALLINEN kesäloma!!!! Jipii
Suunnitteilla on myös yksi reissu tonne Joensuun suuntaan
Kiva, että
Danjuskalla on lähtenyt hyvin arki rullaamaan
:hug:
siru, olipas kiva, kun kävit kirjoittelemassa!!
Laitan sulle joku kerta sitä yv:tä
:ashamed:
Wautsi, 10v. juhlat, aika hienoa
:flower: Voittipas Suomi eilisen matsin, jeeee =)
Jellonalle jaksamisia :hug: Toivottavasti saisitte välit kuntoon ja voisitte yhdessä vapun viettää :hug: Hienosti edistyy Miikan vaipattomuus :flower:
koivunkävylle pikaista paranemista :hug: Ja muillekin, joilla ollaan kipeinä!
Hyvää vappua myös minulta teille kaikille ihanaisille!!! :heart: :hug: :flower:
P.S. Lisäilin profiiliin yksi päivä pari kuvaa, niiden muutaman muun lisäksi siis