J
jaksaakohan kukaan lukea
Vieras
käyttekö molempien vanhempien luona jouluna?
itse tykkään kovasti olla perheen kans jouluna, perinne. ja haluaisin niin tehdä omankin lapseni kanssa että rauhassa katsottaisiin piirretyt, oltaisiin kotona, käytäisiin haudalla ym. sitten vanhempieni/oman perheen kesken joulupuuro.
miehen kans ollaan vaan joka joulu tehty niin et aikaisin aamulla lähdetty ja molempien sukulaiset kierretty, molempien vanhempien luona pitää peräkkäin käyä syömässä, tosin ollaan oltu kahdestaan silloin.
Nyt kuitenkin tänä jouluna mukana tulee olemaan vielä syntymätön
vauvamme, ja haluisin hänellekkin samanlaiset joulut mitä itse olen pienenä voettänyt, eli nuo kotona olemiset eikä mitään sukulaisten luona kiertelyä. eihän vauva tosin vielä ymmärrä sitä, mutta kuitenkin, kasvaahan se lapsi ja en halua viettää jouluja niin että ei voida edes lastenohjelmia katsoa kun joka paikassa pitää käydä. Mieheni sisko käy lapsineen äitinsä luona, ja voin kuvitella mitä siitä tulee jos emme jouluna mene myös sinne. eivät ehkä päin naamaa sano mutta kuitenkin.. siellä ei ole perinteenä joulupukki, toisin kuin minulla on. siellä vain lahjat annetaan. minä taas haluan sen joulupukin
se on perinne josta en haluaisi luopua.
ja mies varmaan sanoo että ei tule vanhempieni luokse jos en minäkään mene heidän luo.
olen miettinyt et voisihan aattoa seuraavana päivänä käydä miehen vanhempien luona, ja aattona minun, mutta miehen äiti tuskin tykkää jos emme aattona mene sinne lahjoja ottamaan vastaan.
itse tykkään kovasti olla perheen kans jouluna, perinne. ja haluaisin niin tehdä omankin lapseni kanssa että rauhassa katsottaisiin piirretyt, oltaisiin kotona, käytäisiin haudalla ym. sitten vanhempieni/oman perheen kesken joulupuuro.
miehen kans ollaan vaan joka joulu tehty niin et aikaisin aamulla lähdetty ja molempien sukulaiset kierretty, molempien vanhempien luona pitää peräkkäin käyä syömässä, tosin ollaan oltu kahdestaan silloin.
Nyt kuitenkin tänä jouluna mukana tulee olemaan vielä syntymätön
ja mies varmaan sanoo että ei tule vanhempieni luokse jos en minäkään mene heidän luo.
olen miettinyt et voisihan aattoa seuraavana päivänä käydä miehen vanhempien luona, ja aattona minun, mutta miehen äiti tuskin tykkää jos emme aattona mene sinne lahjoja ottamaan vastaan.