joulusta ja laatikoista.

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Kun mun pitäs ekaa kertaa tänä vuonna tehdä perunalaatikkoa niin voiko sen pakastaa ja saisinko teiltä hyvän ohjeen?

ja sitten porkkanalaatikko, senhän voi pakastaa? ja siihenkin tarvisin hyvän ohjeen. tähän asti mun yritykset on mennyt niin että kaupasta on sitten saanut paremman laatikon ostettua.
joten kaikki vinkit tervetulleita. :flower:
 
mie
Googleta ruokaohjesivuja... niistä löytyy valikoimaa. Mun mielestä muuten perunalaatikko on kaikkeista vaikein tehdä, tai ainakin saada siitä hyvän makuista, makeaa ja pehmeää. Siksi ostankin sen paikalliselta pitopalvelulta :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Googleta ruokaohjesivuja... niistä löytyy valikoimaa. Mun mielestä muuten perunalaatikko on kaikkeista vaikein tehdä, tai ainakin saada siitä hyvän makuista, makeaa ja pehmeää. Siksi ostankin sen paikalliselta pitopalvelulta :)
Hei tää on oikeesti ehkä just se ohje mitä kaipasin. mä kun en oo ennen tehny ja meille on tulossa sukulaisia syömään...
nuo perunalaatikot voisinkin ostaa pitopalvelulta.

mutta siksi juuri pyysin täältä ohjeita että olen ennenkin tehnyt netin ohjeiden mukaan mutta on niin erilaisia ohjeita eikä niistä tiedä mistä tulee hyvää.

joten tuota porkkanalaatikon ohjetta? ja sitten voiko sen perunalaatikon pakastaa, tilaisin ajoissa etukäteen jos voi.
 

Yhteistyössä