Joulupuu-keräyksestä

  • Viestiketjun aloittaja w2w
  • Ensimmäinen viesti
w2w
Osaako joku sanoa mikä käytäntö on ollut Vantaan suunnalla tuon keräyksen suhteen?? Eli saako viedä lapulla varustetun lahjan paikan päälle vai pitääkö se lappu hakea ensin..? Olen ihan uusi tässä hommassa, enkä tiedä miten hommat toimii...
 
v
Aivan hyvin voit viedä lahjan puulle ja kertoa että siellä on lahja joka sopii noin 7 vuotiaalle pojalle, tai voit itse etsiä sopivan ikäsen kortin puusta ja antaa lahjan samantien, siellä on kyllä joka lähtöön ettei mene harhaankaan varmasti, ottaja löytyy kyllä.
 
Raision puissa on laput.

Mutta kyllä sinne voi mennä suoraankin lahja kädessä, sillä näytti olevan puu niin täynnä lappuja, että varmasti löytyy lappu ihan minkäikäiselle lapselle tahansa, jos lähipäivänä paketin viet.
Ajattelin huomenna viedä Raisioon paketin. Paketoin juuri satukirjan, mutta voiko sinne viedä vain sen kirjan vai pitäisikö siinä olla vielä jotain mukana?
 
[QUOTE="vieras";22595410]Olen ollut joulupuulla paketoimassa ja jos joku toi jonkin ihan pienen vain, laitoimme sen sitten jonkin toisen tavaran kaveriksi tai ylimääräiseksi paketiksi jollekin.[/QUOTE]

Millaisia lahoja yleensä ihmiset toi sinne? n.2-4v? jos vielä keksisi tohon lisäksi jotain..
 
"vieras"
Millaisia lahoja yleensä ihmiset toi sinne? n.2-4v? jos vielä keksisi tohon lisäksi jotain..
Tuohon voi ihan hyvin vielä ostaa vaikka sukat, nalle, nukke, auto... Lahjoja on laidasta laitaan, toiset tuo monen kympin lahjan ja toiset 5 euron lahjan, meillä oli sitten esim. tuotuna pussillinen villasukkia, sieltä sitten mukaan sopivan kokoset. Mutta kyllä minä itse hankkisin siihen vielä jonkun pienen lisän, parilla eurolla saa vaikka mitä, kyniä, tarroja, pet shoppeja 4v...
 
"mä"
vaikuttanee siltä, että kannattaa laittaa yhteen muutamat pienet jutut.
se todellakin voi olla jonkun lapsen ainoa lahja, että sillä periaatteella.
toivottavasti hyvää mieltä tulee myös saajalle :) antajalle ainakin.
 
"Kaisa"
isomalle: dödö, suihku shamppoota, hiusten laitto vermeitä, kasvojen puhdistus tai ehostus välineitä, kalsarit/alusvaatteita, leffa-lippu lahjakortti esim h&m:lle, harrastus välineitä kunnon hanskat/villasukat
 
w2w
Äsh, jos oikeasti haluat antaa lahjan niin voisitko pakata sinne jotain leluja, pienelektroniikkaa, keittiövälineitä....
Kirjoja saa kirjastosta, kiitos
keittiövälineitä lapsille?
juuh... jos oikeasti lapsi on lahjaa vaille, niin kyllä se ilahtuu kirjasta. tokihan kirjoja saa kirjastosta. voihan leluilla leikkiä kavereillakin...

toiset lahjan saajat osaavatkin olla kiittämättömiä!
 
Äsh, jos oikeasti haluat antaa lahjan niin voisitko pakata sinne jotain leluja, pienelektroniikkaa, keittiövälineitä....
Kirjoja saa kirjastosta, kiitos
Typerä kommentti, kyllä osaa ihminen olla kiittämätön kun ei lahjat kelpaa, vaan aletaan ihan pienelektroniikkaa vaatimaan. Musta kirja on hieno lahja, meillä ei ainakaan lapsia kiinnosta kirjaston kirjat, koska haluavat lukea samaa kirjaa uudestaan ja uudestaan, ei siitä haluta kuukauden kuluttua luopua. Hyvä satukirja on lapselle suuri aarre, itselläni on tallella vieläkin monia lapsuuden kirjoja, mutta ei yhtään ainutta kappaletta pienelektroniikkaa tai keittiövälinettä lapsuudesta.
 
Äsh, jos oikeasti haluat antaa lahjan niin voisitko pakata sinne jotain leluja, pienelektroniikkaa, keittiövälineitä....
Kirjoja saa kirjastosta, kiitos
Ihmeellinen kommentti. Enpä muista tavanneeni yhtään lasta joka ei pidä minkäänlaisista kirjoista. Aikuisia kylläkin.

Itse toivoin lapsena aina kirjoja joululahjaksi, sain sellaisen vain kerran. Omat lapset tulevat tänäkin vuonna löytämään paketeistaan Tatua ja Patua, Koira-aiheista romskua, kitaran soittoon liittyvää kirjaa, sarjakuvia.... ja luulen että ne ovat ihan yhtä mieluisia paketteja kuin aikaisempinakin vuosina.
 

Yhteistyössä