Joulunajan inhokkisi nro 1

Salama McQueen
F) risoo yli kaiken ihmisten valitus lahjojen hankkimisen "pakosta", rahanmenosta ja kiireestä. Ostaa tärkeille ihmisille lahjat, omasta halustaan ja ajoissa, ei kiristä pipoa. :saint:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Tätä ei tainnut olla listassa, mutta ehdoton ykkönen on yli-innokkaat jouluihmiset...
Ai, ja minun inhokkejani taas ovat ne, jotka joka jumalan joulu alkavat narista miten kamalaa jouluhössötys on etc. :)
JUU! Ne pilaa joulun ne valittajat!

T. Jouluhullu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Tätä ei tainnut olla listassa, mutta ehdoton ykkönen on yli-innokkaat jouluihmiset...
Ai, ja minun inhokkejani taas ovat ne, jotka joka jumalan joulu alkavat narista miten kamalaa jouluhössötys on etc. :)
JUU! Ne pilaa joulun ne valittajat!

T. Jouluhullu :D
On se hyvä että meitä on muitakin. :D

Jos joulunarisijat keskittyisivät vaikka telmimään muksujensa kanssa tai tekemään ristisanatehtäviä senkin aikaa kun valittavat hyasinteista, joulumusiikista ja ties mistä, niin verenpaine tippuisi merkittävästi. :xmas:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Tätä ei tainnut olla listassa, mutta ehdoton ykkönen on yli-innokkaat jouluihmiset...
Ai, ja minun inhokkejani taas ovat ne, jotka joka jumalan joulu alkavat narista miten kamalaa jouluhössötys on etc. :)
JUU! Ne pilaa joulun ne valittajat!

T. Jouluhullu :D
On se hyvä että meitä on muitakin. :D

Jos joulunarisijat keskittyisivät vaikka telmimään muksujensa kanssa tai tekemään ristisanatehtäviä senkin aikaa kun valittavat hyasinteista, joulumusiikista ja ties mistä, niin verenpaine tippuisi merkittävästi. :xmas:
:LOL:
 

Yhteistyössä