Jouluna töissä?

Ketkä on? :)

Itellä on tänään iltavuoro ja huomenna aamuvuoro. Onneksi lapsi saa olla mummulassa niin ei tarvi jouluna mennä hoitoon. Tänään kyllä tosin menee muutamaksi tunniksi. Mutta jee, huomisen jälkeen onkin melkeen viikko vapaata, sitä onkin odotettu :)

[QUOTE="Vieras";27748519]Kysyä mikä olet ammatiltasi?[/QUOTE]

Lähihoitaja oon.

Uutta vuotta ei paljon juhlita, sillon on ilta-aamu :p Onneks lapsi saa senkin viettää mummulassa. Veikkaan ettei päiväkodissa olekaan paljon pyhinä lapsia..

"xXx"
Olisinkin. Sen sijaan tänä vuonna olen ns. normaali ihminen ja vietän tässä viiden päivän vapaita. En ole koskaan ollut jouluna vapaalla, ainakin osan joulusta olen perinteisesti ollut töissä ihan omasta halusta. Lähihoitaja minäkin :) Tänä vuonna tuli pitkä vapaa vaikken ollut toivonutkaan...

Mä kans toivoin vaan aattoa aamuksi, joten pitkät vapaat oli kiva yllätys :) Pahemmin ei olekaan voinut lomaa pitää, kesällä reilun viikon. Niin no sairausloma on ollut muttei sitä lasketa. Mukava lapsellekin kun saa olla useamman päivän hoidosta pois.

"Joulumuori"
Aatto aamussa ja sitten kaksi yötä. Tykkään olla aattona aamuvuorossa, välttyy lasten jouluhysterialta ja pääsen suoraan saunaan kun tulen töistä. Sekä haluan tehdä hoidettavilleni hyvän jouluaamun.

Miuski harmailee
Monta monituista joulua olen nuorena ollut aattona vielä töissä, kun olin kaupassa töissä. Lastensuojelulaitoksessa työssä ollessa olen ollut yhden koko joulun töissä (aatosta tapaninpäivään) ja onneksi semmoista ei tarvitse enää tehdä. Muu perhe oli mummolassa, ettei heidän joulunsa olisi ollut yhtä äidin odotusta. Ja toki sen jälkeen oli pitkät vapaat, mutta silti. Haluan laittaa omille lapsilleni ihanan joulun ja olla läsnä heidän jouluilossaan. Nyt siis teen päivätöitä, jossa viikonloput ja illat ja pyhät vapaana. Jes!

Baarilla oon aattona töis klo:23-02. Noin ollu monena vuotena, mutta viime vuosi jäi väliin ku oli edellisenä päivänä poistettu kipsi kädestä.

Likka menee isälleen iltapäivällä/alkuillasta aina kuten ennenki.

Monta joulua työpaikalla viettäneenä pyysin tämän joulun ja muutaman päivän ennen joulua vapaiksi. Ensimmäinen täysin vapaa joulu aikoihin, oon ehtinyt rentoutua, siivota, laittaa joulua, käydä jouluostoksilla, pakata lahjoja, laittaa ruokaa.. Nyt mietin, miksen tajunnut tätä ennen? Lapsetkin jo niin isoja. Viimeksi taidettiin koko perhe olla joulun yhdessä silloin kun kuopus oli ihan vauva, nyt jo eskarissa.. Taidan pyytää seuraavatkin joulut vapaata töistä. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Littledeath

Yhteistyössä