HYVÄÄ joulukuun 9:ttä päivää =)
Ja nimipäivää kaikille Annoille, Anneille, Annikoille, Annukoille... ja kelle vielä :saint:
Itse vietän nimpparia siis myös today =)
mutta suuret onnittelut pojasta
katherinelle sinulle!!! Loistavaa, että kaikki meni kuitenkin hyvin, ja odotan mielenkiinnolla kertomustasi ilman kivunlievityksiä.... :snotty:
Toivottavasti ei tartu tuo kuume... peukut ristissä. Jaksamista ja iloa!!! :hug:
ineliltä varmasti kuuluu kanssa jotain piakkoin...hui kun täällä alkaa tapahtua nyt tosissaan!!
Jive yhdyn täysin tuohon mielentilaasi...joka paikkaa jomottaa ja mieli herkässä plus kiukkuinen olo ihan 24/7........
viiville myös myötätuntohalauksia...on sulla ihku mies, jos yöllä herää kyseleen vointia...oma kuorsaa sikeesti vieressä :ashamed: tsemppiä viimosiin hetkiin tai päiviin!! ite toivon ettei ainakaan viikoista ole kyse... :snotty:
( mulla 38 tuli eilen täyteen ja terkka puheli että ei varmaan tuu ennen la:ta...)
harmittaa ihan vähän..ei paljoa, mutta tää lääkäripula josta ainakin täällä pääkaupnkiseudun lähikunnissa kärsitään...sijaislääkäri, virolainen, joka ei osannu suomea, teku mulle tän vikan tarkastuksen, ja ei osannu sanoa vauvan koosta tai oikeastaan mistään muustakaan yhtään mitään... :x ei mulla virolaisia ole vastaan mitään, mutta kun ei kieltäkään osaa niin jäi tunne, että häh...
En tiedä siis arviota edes siitä mahtuuko vAAVI normisti tuleen, paitsi terkan mukaan kyllä.. onneks se nyt sentään tuntuu olevan ammattilainen..
kyllä suomalaiset lääkärit on vähissä, ja terveydenhuolto ei tosiaan ole itsestäänselvyys...aina sitä arvostaa, jos hyvän terken/ lekurin sattuu saamaan!!
kyssä tuteista ootteko hankkineet valmiiksi?? luin ettei 4-6 viikon ikäselle saisi edes antaa tuttia imemisrefleksin takia...mutta kai sellaisen voi ostaa varmuuden vuoksi..ja antaa sit jos tosiaan näyttää siltä...
jaa..kai mä jatkan silitystä..saa vauva vaatteet sitten sileenä päällensä ja jos se auttas jotain tonne alaskin tuo silitys... toiveajattelua..
kathe ja kulta 38+1