**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
No johan tuli oikeen ruuhkaa tälle päivälle!

Onnea, sucyco,pi pa re, mötkylä, porshe ja mmiilia!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ja maukkikselle ja pepille tsemppiä että se olisi nyt menoa sitten!

Mä jään tänne kärvistelemään....
Samat sanat täältä!


 
Ihana kuulla vauvauutisia.. onnea mmiilia, Porsche, Suzyco, Pi Pa Pe ja Mötkylä
Maukkis on varmaan myös aika lähellä H-hetkeä!!
:kieh:

Meillä kävi kyllä eräs ystäväni, joka mainitsi että nenäni on isontunut, joka kuulemma enteilee synnytystä.. :LOL:

Turvotuksesta täällä myös nilkoissa, polvissa, käsissä ja kasvoissa.. Kuulemma ihan normaalia, ja kun muut arvot ovat hyvät niin asialle ei mitään tehdä. Vettä kuluu litra kaupalla. Ananas alkaa tulla korvista ulos, joten sen syömisen olen lopettanut. :x

Apaa minäkin mietin, että mihin on kadonnut, jokohan nyytti sylissä??

pmmj onnea sektioon :hug: + kaikillle muillekin joilla synnytys ihan lähellä tuntuu olevan..

 
Vielä siitä suihkusta/kylvystä... itellä ei omaa kokemusta, joten uskon teitä aiemmin synnyttäneitä. Se kätilö vaan sanoi, ettei ammeeseen pääse ihan alkuvaiheessa, ettei supparit lopu samantien... Varmaankin tietyn vaiheen jälkeen nopeuttaa? Ja toisaalta jos lämpö se "juttu", niin kai se sama on onko suihkussa, kylvyssä vai saunassa! Tiedä häntä, mutta kaikki voi tietysti tehä miten parhaaksi näkee ;)
 
peppi: Mä kans joskus ajatellut, et sitten ei ilmoteta kuin sille joka tulee sitten esikoisen kanssa tänne, ja muut saa sit kutsun ehkä ristiäisiin. :kieh: Ihan niin kuin sitten pitäis kaikille jokaisesta pienestä risahduksesta ilmoitella... :whistle:

liplap: No juu, jos edes sinne saakka odottelis, niin sekin ois jo jotain... :D

rillukka: Kiitos suppareista. :D Itseasiassa koko yön supisteli, mutta kas kummaa et ne loppu joka kerta kun heräsin. Näin siis unta... :kieh: Mutta, kiitos, perille tuli. :LOL:

Kiekura: Kai se ihan alussa voi tietty supparit lopettaakin, pare ite kai jokaisen koittaa miten käy. :)

( . ): Suunnittelin jos vaan tuossa aamupäivällä ei sada eikä ulkona ole kovin märkää, niin ottaisin matot ulkoilemaan (mikäli saan jotku kengät ja sukat mahtumaan jalkaan... :/ )... Jos niillä vaikka jotain sais aikaseks. Saas sitten nähdä kuinka loppupeleissä käy, viitinkö. :D Eli siis jalat ja sormet heti aamusta ihan limput. :/ Miten, et pitäiskö tänään kuitenkin soittaa jo sinne äitipolille, mut taitaa olla ihan turhaa koska maanantaille aika, ja vaikka ne tänään sinne käymään ottaiskin, niin ei kuitenkaan koita käynnistellä koska siellä on huoneet täys... :/ Ehkä mä sitten kärvistelen maanantaihin saakka ja sillon sais sit alkaa toiminta... Jalat ja sormet kutiaa ihan sairaasti, kun iho on niin pinkeenä... Ja isäntä ihmettelee mitä mä kiukuttelen kun ei just muuta oo kuin turvotus. :kieh: Koittas ite hetken tätä vaihetta raskaudesta, vois olla et melko pian luovuttais... :whistle:

Mutta nyt taas meen muualle ettei heti aamusta tarttuis kaikkiin tällänen negafiilis... :ashamed:

Shamandalie ja Torsti 39+4 :heart:
 
onnittelut vauvautuneille :heart: IHANAA kun oikein ropinalla niitä syntynykki! voi ku sais sen omankin tissille pian tuhiseen :heart: olo ollu nyt hyvä ettei sen puoleen oo kiirettä.nyt ollu itellä ihmeen rauhallinen olo pari päivää.vaavi olla öllöttäny masussa...tieten painaahan se kauheena alas että kävely hankalaa yms,mutta liitoskipuja yms ei oo ollu.JES!(nyt niitä sitte tieten tullee ku mennee hehkuttaan :kieh: ) eile illalla iski hirveet himot ja eihän siihe auttanu kun isätnä ite :whistle: sanoin sille kyllä enne puuhia että jos mulla sitte supistellee yön niin herätän sen kellottaan :ashamed: :whistle: niihän tuo aiko...mutta 2kunno supparia tuli ja sitte ei muuta...mutta ite en vaan saanu unta kuin puole yö jälkee joskus...oli niin kumman rauhallinen olo...ei ossaa selittää...liekkö sitte vaavi kerrää voimia koitokseen...tiiä häntä...me nyt otettu miehen kans iltasella toislle kahen keskistä aikaa...höpinöity...mies nauraa mun juttuille kun vissiin alkaa olo olla jo aikas väsyny mutta pääasiahan on että naurua riittää ettei aiva itkux mee loppuaika :D nyt oon kylä nauttinu,vaikka välillä tullee olotilja että voi ku ei ois mahhaa eessä ni sais oikei kyykkiä ja suihkussa pestyä jalatki kunnolla ilma ähinöitä ja ylimääräsiä ponnisteluita :D on se villi tunne käyä ekan kerra suihkussa synnytyksen jälkeen... :saint:
tuosta kylpy/amme hommasta...voi siinä olla perraa että jos tavallaan synnytys ei oo kunnolla lähteny käyntiin tai on vaan ahrjotus suppareita ni kuuma lopettaa ne mutta sitten kun on synnytys käynnissä niin sillon on rentouttava vaikutus jolloin ainaki mulla esikoiselta nopeutti synnytystä...muilta en oo sinne kerinnyt vaikka aina olen aatellu että se olis ihana. :heart: mutta kun tietää että nopeita synnytykset ni oon asennoitunu siihen että spinaali ainut mikä ehtii auttaa,jos ne senkään ehtii laittaa...mulla ilokaasu tehny vaan pökkyräx olon...
terkkakin sano että spinaali mulle ainut.mut saa nähä mimmonen kokemus nyt tullee...ittiäki oikei jännittäny kun lukenu nuita synnytyskertomuksia :D mut nyt lähen höpinöineni...apteekissa pitäs tännää käyä mutta on niin liukasta ja meillä tuossa kauhee mäki et saa nähä menneekö se auto sitte lepikkoon :|
shamalle piti vielä toivottaa OIKEIN PALJON VOIMIA!!!!! :hug:
saa tänne kiukutella niin paljon kuin haluat!!!!!sitäkin vartehan tää palsta on!!!!! :D
hulivili ja masukki 38+2 :heart:
 
Huomenta...

... Mä mihinkään ole mennyt, täällä mä istun ja vastailen kiiluva silmäisten sukulaisten puheluihin, Ja nauran kuivasti kaikille niille ihanille heitoille mitä kuulen varmaan viidettäsataa kertaa.
Ja prkl Maukkis jätti mut tänne, mä ainakin mökötän sille kun se tulee. :| :D

Mitään missään tunnu tai supista tai kiristä ja toi yksi oli koko yön niin vilkas ettei taida synnytystä olla tulossakaan. Maha vaan napsuili kun toinen pisti menemään.

Mua on kanssa ruvennut epäilyttään että tuolla ketään ole. Mulla on vaan joku kauhee kasvain joka siellä elää elämäänsä. Tai se Sätseenin ja Asrain pieru...

Tänään niin negaa, että taidan painua.

Tuitsu ja Tulppa-Tirppa rv 40+3
 
Onnea kaikille nyytin saaneille!!!!! Teitä olikin tullut ihanasti!!! Ja ihanaa vauvantuoksuista arkea... :heart:

Tahtoo kanssa!!!!!!!!!!!!

Täällä kanssa alkanut puhelin pirisemään ja kyselyä pukkaa. En viitsi edes kaikkiin puheluihin vastata, kun ottaa niin päähän. olen sitten vatmaan veemäinen, mut ei jaksa. paras oli, kun oma sisko soitti eilen ja kerkesin sanoo, ett moi, niin heti kuulu. No,joko? Löin luurin korvaan... Olin aika kauhee, mutta mää en kestä... Me oltiin eilen miehen kanssa tosi pitkällä ja reippaalla kävelylläkin eilen. Siis kävelin niin nopeeta, etten ollut pitkään aikaan kävellyt, mieskin toppuutteli. (esikoinen oli varmuudex mamman ja pappan mökilä, jos tulee lähtö, niin ei tartte häntä lähtee viemään 70kilometrin päähän) Tulos: Helvetilliset liitoskivut, etten pystynyt illalla kävelemään eikä yhtä ainoaa kunnon supistusta! :'( Että näin... Ei tää halua täältä masusta ilmeisesti ulos... Ja eilen oli se kuukautisten mukaan laskettuaika... :kieh:
Ei mua muuten, mutta pelottaa, jos menee kauheesti yli, niin millainen jätti mahtaa tulla... No, tänään lähden tonne Turun keskustaan pyörimään iltapäivällä. Enpä tiedä, ett onko kovin järkevä idea, mutta mä tuun kotona yksin hullux, kun tyttö tulee vasta illalla ja mies on töissä. Mun mielessä pyörii tää synnytys koko ajan...

Sainpas taas avauduttua ja anteeksi tää valitus, mut mulla on niin karsea olo eikä ketään kelle purkaa tätä pahaa oloa... :(

Riikkuli 39+5
 
Hulivili: :hug: Kiitos. Kyllä tää päivä tästä kai paranemaan alkaa, on ainakin vielä neiti niin ihana ollut ettei voi pahalla tuulella olla. :heart:

Tuitsu: Olipas reilua Maukkiksen jättää sut sitten tänne meidän kanssa. :D :/ :hug:

Riikkuli: Mä oisin kyllä kans laittanut puhelun pokki ennen kuin kunnolla alkaakaan. :kieh: Voi kun se oiski itestä kiinni koska synnytys käynnistyy. :)

Ja niinkuin Hulivili mulle sanoi, niin tänne vaan purkamaan, sitä varten tää palsta on. :) :hug: Ja huomattavasti parempi avautua täällä kuin joko yksinään pohtia ja kärttyillä tai olla sitten miehelle/muulle perheelle pahana... Mutta en tosiaan ois uskonu sillon alkuun miten terapeuttinen paikka tää voi OIKEESTI olla. :) Kiitos teille kaikille jotka täällä ootte. :) Tuitsu kans, jos on sellanen olo et valituttaa niin anna tulla. :hug: (Valitetaan porukalla, on sekin kivampaa porukassa kuin yksin. :D)

Me ollaan tytön kanssa tänään maalattu vesiväreillä, ja sit neiti auttoi mua sänkyjen petaamisessa... :heart: Ulos ei pääse kun tulee vettä. No, hyvä niin kun ei mulle mitkään sukat eikä kengätkään jalkaan mahdu. :kieh: :kieh: Aamutossut menee just, puristaa tosin, joten taitaa jäädä sit tän päivän kauppareissu väliin. Hulluks täällä tulee kun koko päivän sisällä kökkii. :kieh: Mahtaisko maanantaina äippäpolilla saada paremmin liikettä jos menee sinne ilman sukkia miehen lipsukoissa? :whistle: Niin, no eihän se vika siellä sairaalassa ole ettei tipalla lähtenyt käyntiin... :ashamed: Vaikka toisaalta oon miettiny, et oisko kuitenkin lähtenyt jos ois tippaa jatkettu? Kun vajaa puolet oli tippunut ja kivuttomia mutta koko ajan voimistuvia suppareita oli sen 3 min välein, ja sitten tippa otettiin pois. Oiskohan lähteny tapahtumaan jos ois kaikki annettu tippua... :/ Kysäisen sitäkin maanantaina...

Nyt sohvalle neidin kanssa saman peiton alle hetkeks kyttäämään Pipsa Possua. ( :x )

Ai niin: piti kehua, et tänään ollaankin oltu ihan ilman vaippaa ja samat vaatteet edelleen päällä kuin aamulla puettiin. :D (Tai siis lähinnä tuota neidin kannalta hehkuttelen... :whistle: Vaikka oishan se jo aikakin olla kuiva kokonaan... :/ Mun laiskuutta, myönnän... :ashamed: )
 
Perjantai aamua kaikille!!

Hirmuisesti haleja ja onnea Porchelle ja Suzycolle tytöistä ja Mötkylälle, Mmiilialle ja Piparelle pojista !!

Mulla tänään 40+0. Mutta mitään suppareita ei oo näkynyt, eikä muutakaan kiristystä. Mutta katellaan kuinka mun käy, näänkö vielä viikon 42+. Mä en haluis sitä käynnistystä ja meinaan tiistaina ä-polin lääkäriltä saada hyvät perustelut sille, jos se ois tarpeen. Sain kaverilta kotimittarin lainaan ja mun verenpaine ei oo tällä hetkellä yhtään koholla. Tänään meen neuvolaan kontrolliin, kun se lääkäri halus niin. Mut kai kaikki johtuu siitä, että neuvolassa pissa ollu plussalla nyt muutaman kerran ja sit kun meen ä-polille, niin on puhdas. Ja tota turvotusta on jonkun verran. Misselle vastaukseksi, että yöllä kädet ihan tönkkönä, ei taivu mihinkään ja särkee, mut päivän mittaa helpottaa. Ranne on mys tosi kipee, mut se kuuluu siihen turvotukseen, sanoi lääkäri.
Liinulilta piti kysyä, että johtuuko toi sun sektio tosta lapsiveden vähyydestä vai jostain ihan muusta? Mulla on nimittäin nyt loppuraskaudesta vesi vähentynyt merkittäväksi ja se ois vissiin osa syy käynnistykselle...

Asrai kyseli synnytyksen kivunlievityksestä, en oo miettinyt minäkään. Koska en oikesstaan tiedä mitä on edessä. Luotan siihen, että kätilö kertoo parhaat vaihtoehdot mulle. Muuten jokohan sun odotus palkitaan, kun ei oo tänään susta kuulunut mitään. Toivottavasti oot päässyt tosi toimiin..

Vanessalle ja Maukkikselle kanssa tsemppiä odotuksen viime metreille!!!

Tivoli: Oon miettinyt ihan samaa, että tietääköhän vauva, mistä sen oikeesti pitäis tulla ulos, kun potkut vaan lisääntyy vasempaan kylkeen ;) Mun mielestä joku sanoi, että synnytyksen lähentyessä liikkeet vähenee, mulla ne on vaan lisääntynyt, oonko joku outo??

Shama: Mun anoppi soitti eilen ja sanoi, että älä vielä synnytä, kun hänellä on kuumeflunssa ja sit ei pääsis heti kattoon vauvaa!?! Hiukka ärsyttää tommoset kommentit. Kiehahti kuuppa täysin! Että tsemppiä sullekin anopin kanssa vaan.

Pitiköhän vielä jotain kommata, ei kai...

Mukavaa päivää kaikille!
 
Shamandalie hyvä että supparit tuli perille..

Täällä havaittu mahan laskeutumista tai ainakin kuvittelen sen niin..

Ainakin musta tämä palsta on sitä varten, että saa ilonsa ja surunsa kertoa.. Jos jollai ei kiinnosta, niin jättää lukematta. Ja mitäs tänne sitten kirjoitettaisiinkaan sitten? Jotain pulla ja kakkuohjeita yks jos toinen, eiköhän me kaikki olla samassa veneessä ja siksi just tämmönen palsta on tehty :D ..

Noh menempäs tästä

Rillukka 37+3
 
Onnea kaikille vauvautuneille, ainakin Sucyco, Pi pa re, Mötkylä, Porshe ja Mmiilia!!!! :flower: Ihanaa :heart: :heart: Voi että, Porchen pieni prinsessa on syötävän suloinen /kyynel/

(.) Täällä on nukuttu viikon verran 9 tunnin yöunia ja leivottu ajankuluksi pakastin täyteen herkkuja. Tosi hyvä olo, ei supistuksia, ei mitään tuntemuksia. Muuten pysyisi pää hyvinkin kasassa, mutta kavereiden ja sukulaisten kyselyt ahdistaa. Just kun on saanut muuta ajateltavaa ja vaikkapa uppoutuu kirjaan sohvan pohjalla niin puhelin sanoo "tiit tiit" ja joku kysyy että joko oon synnyttämässä...Huoh. Mutta, loppusuoralla todellakin ollaan - yritän ajatella et jotkut kärvistelee tälläkin hetkellä etsien viivaa tikusta, ja mulla on sentään valmis vauva masussa :heart: :heart:

Tracy + Pikku 39+1
 
Terveisiä yliaikais kontrollista. Eli eilen alko kovat supistukset iltapäivällä kestäen läpi yön. Äsken sitten olin käyrällä ja tarkastuksessa niin IHME kohdunkaula hävinnyt ja nipinnapin kahdelle sormelle auki. Pääsin vielä kotiin ottaa vauhtia ja jos sunnuntaihin mennessä ei oo tapahtunu mitään ni sunnuntaina klo 12 käynnistetään!! :eek:
 
Ja ONNEA KAIKILLE JOTKA OVAT OMAN VAUVAN JO SAANEET!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä on eilen ja tänään ollut mahassa sellasta pinkeetä oloa..eilenki koko ajan vatsaakiersi ja vatsa oli sen tuntuinen kuin olisi kolme numeroa liian tiukka paita päällä...en tiedä mitä olen sitten syönyt kun tuo ilmavaiva-ongelma tuntuu jatkuvan vielä tänäänkin...selkä myös on sellainen väsyneen tuntuinen...mutta positiivista että viime yö meni hyvin, nukuin pidempään kuin piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan ja vaan yhdellä vessareissulla!!!
Joku tossa oli havaitsevinaan masun laskeutumista, hienoa=)
Paitsi että jossain luki, joku lääkäri/odotuskirja, että laskeutumisesta menee keskimäärin pari viikkoa kun vauva syntyy..onko tämä pitänyt kellään paikkaansa...?
mulla laskeutu jo varhain, varmaan jotain kuukauden ollu jo laskeutuneena ja kyllä tuo vauva vielä sisällä on=)
No rv on "vasta" 37+3 että vaikka jo kovin odotan toki tätä jo syntyväksi, niin eipä tässä vielä mitään hoppua ole, malttamaton vaan olen ;)

Mukavia kärvistelyhetkeiä, me lähetään nyt vähän "ostoksille" tuonne synnytyskaupunkiimme Turkuun..otetaan vaikka aika kauanko menee, hehe=)

Voi visti oikeetsi että moni on tosiaan omansa saanut jo....
Mmua mietityttää ihan hirmusesti se että osaako lähteä sinne sairaalaan oikeaan aikaan......
Meillä on matkaa tunti....
En edes tiedä aina että supistaako vai ei....mutta josko sen sitten huomaa kun se oikea hetki on käsillä....vai onko näin...?

Koittakkeehan selvitä noiden anoppien kanssa...toi on niiin ikävää että niiden pitää alkaa arvosteleen ja heittää jotai älytöntä..
Mulla itellä on ihana anoppi, ei tule kutsumatta kylään vaikka olen sanonutkin että voi joksus tulla muutenkin=)

Linnannjuhlat tuli katottua, ei mitään erikoista siinä sinällään ollut...ei mitään kommelluksia eikä mitään sellasta muistettavaa, hehe, kukaan ei kaatunut tai muuta vastavaa :LOL:
 
Hula ja muut anopista "kärsivät": Kiva kuulla ettei ole yksin... Tai siis kiva ja kiva, mut siis ymmärrätte kyllä. :D

Tracy: sullekin voimia, ärsyttää kyselyt itseni ja kaikkien muidenkin puolesta. :kieh: Ja toinen on se et "lohdutetaan" ettei sinne kukaan oo koskaan jääny jne. Olen joskus kiukuspäissäni sanonut et kerta se ois ensimmäinenkin, kun on kuulemma ihmeitä ennenkin tapahtunu... :kieh:

vanessa: Sunnuntaina? :eek: Aika jännä, mä kun olen ymmärtänyt et viikonloppuisin ei käynnisteltäis, mut kai sekin on paikkakohtaista. :) Toivottavasti kuitenkin pääsisit luomusti alkuun ennen sitä. :) Sullakin kun noita viikkoja kiitettävästi on... :)

OI OI! Nyt pitää vähän tuulettaa!!! :D :saint: Tässä kirjotellessa tuli pari pitkähköä (mitä valehtelisin, 30-50 sek mittaista) supparia!! Kivuton tosin, mutta nipisti ja TUNTUI vaikkei sattunut. :D *tanssahtelee lisäsuppareiden toivossa* :D Enkä mä oo tänään tehny mitään. :eek: Eli väkipakolla pako saada tänään kengät jalkaan ja päästä kauppaan josko siellä ois suppareita tarjolla... :D

Mulla alkaa mennä nyt hermo näiden limppujalkojen kanssa, kun turpoo koko ajan lisää vaikka mitä tekis tai olis tekemättä. Esikko jo sormella mun jalkapöytää tökki ja totes et "äiti on ihanan pehmeä". :LOL: :heart: Kohteliaisuus, oletan... :whistle:

Mut nyt kun neiti nukkuu, niin tää menee sohvalle ja nostaa jalat seinälle, ja laittaa Manaajan päälle. :D

Palailen taas jonkin ajan päästä tänne kurkkimaan. :D

T:Miten niin palstariippuvainen, luulette vaan. :D :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vesseli-80:
Koittakkeehan selvitä noiden anoppien kanssa...toi on niiin ikävää että niiden pitää alkaa arvosteleen ja heittää jotai älytöntä..

Mulla itellä on ihana anoppi, ei tule kutsumatta kylään vaikka olen sanonutkin että voi joksus tulla muutenkin=)
Voi kun tuollaisen löytäisi. :) Ja kun on vielä samassa kaupassa saanut hyvän miehen, niin kyllä sun kelpaa. :D
 
Moi vaan kaikille tasaisessti ja onnittelut KAIKILLE pikkutonttuja saaneille :flower: :flower: :xmas:

Täällä kans edelleen yhtenä kappaleena kaikkien "ystävällisistä" kyselyistä huolimatta ja olenkin jo ruennu kaikille lähes valmiiksi sanoon että sitte joulun jälkeen käynnistetään ;)

(.) tälle aamulle neuvolassa käytynä ja sain ajan noitten turvotusten ja verenpaineitten vuoksi maanantaille äippäpolille tarkistuksiin :whistle:
elikkäs viikoja nyt tasan 39
paino +500g/vk erlikkä tasoittunut vaikkka tuokin on iso niin se on pientä siihen toissa viikon 2450g/vk)
turvotus +( ja oikea käsi varsinkin on niin puuduksissa ja joku hermo jumissa että lähes kokoajan ihan tikkuilee ja menee turraksi ja puristus voimaa ei ole lähes yhtää)
rt 130/100
pissa ok
sf 37
tarjonta rt
sydämensyke + (jotain 140)
liikkeet ++

mutta tosiaan lepoa, lepoa ja lepoa kun näyttää että sillä tuo alapaine pysyy edes jotenkin vähä alempana ja maanataina sitte kuulostellaan mitä meina... alotetaanko lääkitys vielä vai? ja mikäli tulee näköhäiriöitä tai päänsärkyä viikonloppuna niin jo sillon äippäpolille suoraa :whistle:

terkalta kyselin arviota vauvelin koosta niin arvioi päällisin puolin että rupeaa oleen lähempänä 4 kg jos ei jo yli ja sanoikin että kysyä maanataina että tekevät arvion ja pitää vaan toivoa että jos on iso niin antavat tarvittaessa käynnistykseen ajan jo aiemmin. joskin tuo käynnistys toisaalta "pelottaa" että onko miten kipeä kun tuntuu että nuo kolme on menny suhteellisen helpolla ja nopeasti :eek: jos nyt synnytksestä voi koskaan sanoa että se helppo on :whistle:

tulipas taas romaanin verran omaa napaa :eek: toivottavasti ette vielä kyllästyneet :LOL:
no tulen vissiin uusiksi kun lukasen teidän jutut niin kommentoimaan :ashamed:

ÄItiliini75 ja Vertti-joulutonttu (jos ei mene uuden vuoden tontuksi) 39 tasan
 
Heips kaikki :wave:

Onkohan Asrai ja Peppi päässet jo tositoimiin?

Täälläkin oli eilen vatsa koko päivän ihan pinkeä ja välillä olo oli aika tukala, mutta eipä tullut supistuksia :| . Harrastettiin ässääkin miehen kanssa ja käytiin illalla huviajelulla tunnin verran, mutta ei mitään :whistle: Ihanaa huomata, että en ole ainut jota alkaa tämä odotelua ahdistaa :)

Mukava myös kuulla, että en ole ainut joka kärsii noista anopin tempauksista..

Vanessalla kuulostaa jo hyvältä :D Pian saat oman nyytin :heart:

Kävin äsken kirjastosta hakemassa lukemistakin, jos tämä odottelu kerta venyy jatkuvaan :whistle: Ompahan sitten edes jotain tekemistä, en enää jaksa koko ajan touhuta kotona... Mies eilen naureskelikin, että tällä menolla meillä menee parketit uusiksi, kun koko ajan olen siivoamassa :D

Mutta nyt taitaa tulla niin negatiivista tekstiä, että taidan siirtyä sängylle lukemaan :)

Voimia edelleen kaikille :hug:

Veeruska & Heppu Huoleton 40+4
 
Mulle kävi hyvä tuuri lääkärin suhteen tänään, oli nimittäin työkaveri tuo gyne. (oon siis leikkurissa ollu töissä ennen äippä lomaa) niin puhuttiin et on kivempi ku sunnuntaina on rauhallisempaa ;)
Niin tosiaan JOS mennään sunnuntaihin asti. Äsken tuon "hellän" tutkimuksen jälkeen pongasin tulpan. jippijai jee!! :LOL:
Kohta on mun vuoro jipiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anteeks kaikille mun ylisuuret tuuletukset. lupaan varmasti olla kaikkien muiden kärvistelijöiden henkisenä tukena jatkossa :hug: )
 
Huoh. Minäkin vielä täällä. Eilen oli ensimmäinen oikein kunnon v***tuspäivä. Aamu lähti oikein mukavasti, mutta sitten kun totesin, että ei se taida tänäänkään syntyä, niin alkoi ottamaan pannuun, ensin kiukuttelin ja lopulta alkoi itkettää. Onneksi mies osaa ymmärtää ja tukea.

No, tänään taas aamusta hirveän energinen olo, ennen kymmentä olin jo pessyt saunan ja kylpyhuoneen sekä imuroinut. No, eipä niistäkään ollut muuta hyötyä, kuin se, että onpahan siistimpää. :LOL: Niin, ja selkä todella kipeänä. Mutta siihen onneksi auttaa lepo.

Muakin on alkanut ärsyttää noi siskon ja äidin kyselyt, kun joka päivä soittaa, että onko oireita. No mitä oireita pitäisi olla. Millainen on olo? No, ei ainakaan sellainen että olisin synnyttämään lähdössä. Kun ei ketään muuten kiinnosta. :headwall: Tai sitten tää perinteinen: ai olet vielä kotona :headwall: :headwall: Kohta varmaan lopetan puhelimeen vastaamisen, miettikööt sitten, että enkö vaan jaksa vastata, vai olenko lähtenyt.

No, sen siitä saa, kun on pyytänyt mahdollisesti sairaalaan muita kuin oman miehen, se ilmeisesti "oikeuttaa" ihmiset soittamaan joka päivä (vähintään kerran) ja kysymään niitä oireita. No, se siitä.

Eli tosiaan täällä ei mitään oireita muuten kuin kettuuntunut olo ja stressi tulevasta synnytyksestä.

Onnittelut kaikille vauvansa saaneille, en viitsi alkaa erittelemään, kun oli niin monta. En ole kateellinen, en... Niin, ja varsinkaan suzycolle, jonka synnytystarina kuulosti aivan ihanalta.

Landir ja viikot 40+5
 

Yhteistyössä