Heips!
Ei sitä voi snoopy kaikkia muistaa(siks mä en yleensä nimeekään helpolla joitain vauvautuneita tmv ku varpisti unohtasin jonku...) mutta muistutan että täällä on myös yksi, edelleen vauva mahasaa, ei sylissä...damn...no, joka päivä varmasti lähempänä
Minimi: me mennään aika liki toisiimme...meillä siis tänään 40+1....no, eikös suurin osa vauvoista tilastoen varjossa synny rv 40+2 joten sulla se ois tänään
Mulla on täysin samoja vihlaisuja...juuri tunne että vauva poraa, piatsi eilen ne oli niin kipeitä että en voinu muutamaan otteeseen liikkua tai istua tai mitään..sattu niin pirskuleesti!
Mies snaoiki että sanot sit heti ku mennään johon totesin että ei tässä vielä mitään supstele että viiltelee vaan....
kypsyttääkös tuo viiltely paikkoja, tai avaako...???
ois kiva tietää miksi kärsii =)
Ihana ku mies oli sillo just lepäämäs sohvalla ja ku jouduin sit kävelee, seisoo paikallaan, pitelee mahasta ni sillä meni vatsa aivan kuralle ja istu veskissä pitkän aikaa ja huuteli sieltä että mikä olo
:heart:
Mä en o varma, mutta musta tuntu niinkuin noiden vihlaisujen lomassaoisi supistanut taas pari kertaa ja vatsa kovettui..nuo vihlonnat vaan oli niin kovia ettei siinä ois huomannu vaikka ois lasisirun päälle astunut..
No, saapi vähä esimakua tulevasta..ja masokisti luonnetta, mua eilen nauratti ja teki hyvää kun tuli kipuja :ashamed:
Meinaan eiköhän nuo kuitenkin ihan hyvä lupaa tulevaa ajatellen =)
Mulla on turvotusta tullut nyt..en tiä vaikuttaako jouluruoka vai se että ollaa oltu paljon liikkeessä, mutta pari päivää jalat ollu tosi isot(pohkeet lähinnä) ja sitte ranteet ja sormet on sen verra et sellasen hiukan tiukemman rannekorun jouduin ottaa pois ja vihki/kihlasormukset ei ole enää sormessa.....
lähteekö tällainen turvotus synnytyksessä siis pois...??
ei taho olla nakkisormi..
Mitäs sitä tänään keksis..käyn kävelyllä ja mennää anoppilaan.....ja saunassa on käyty liki joka päivä..ei sillä että jos se vaikka auttaisi synn alkamisessa vaan siksikin että siinä menee kivasti aikaa ja rentouttaa, jollei vauvaa aikaseksi saisi
Niinkuin snoopykin sanoi, kyllä meillä kanssa vauva välilä liikuskelee nin plajon että mietin että onko se tulossa..mutta kyllä liikkeet vähentynyt on...
Mä oon päättäny että joulusuklaita saa syödä niin kauan hyväl omal tunnol kunnes vauva syntyy..jotain iloa pitkään odotusaikaanki
Mukavaa päivän alkua kaikille ja niin tärkein:
VAUVAN SAANEILLE IIIIISO :hug: ONNEA :heart: :heart: :heart: :heart: