joulun 2011 suunnittelu alkoi jo =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu mikä hullu =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu mikä hullu =)

Vieras
olen siis ostanut jo ens vuoden joulukortit, pakettikortit ja lahjapaperit.
Lahjoja alan osteleen pitkin vuotta kun löydän jotain halpaa, esim. sukkia, yöasuja ja sellaista mitä kaikki ain tarvitsee vaikka kuinka tyyli/ mieli muuttuu vuoden aikana.

lapsille ostelen kyniä, piirrustus ja askartelutarvikkeita kun löydän.

kunnon joululahjat sit vasta marras-joulukuussa =)

köyhä oon, mut ajattelin laittaa joka kk säästötilille kaiken mitä tilillä on edellisenä pvänä ennen rahan tuloa.. ehkä näin saan kerrankin järjestettyä joulun kunnolla <3

Noin hullu sentään en ole, mutta kyllä minullakin on varastossa lähes kaikkea itsenäisyypäivän kynttilöistä rapujuhlatarvikkeisiin, uudenvuoden tinoista pääsiäisservetteihin ja ylioppilaiden onnittelukortteihin. Parempi olla aina kaikkea varalla, ei sitä tiedä, koska yhtäkkiä tarttee eikä ehdi kauppaan.

kyllä minäkin ostan jos jotain järkevää tulee vastaan. Esim kummilapselleni ostin kesäkuussa stockmann outletista ticketin talvihaalarin joulupakettiin. haalari maksoi tuolloin 40eur.

Nythän se kannattaakin kun on alet:) Hyvä juttu minun mielestäni. Voihan ne ensivuoden hittilahjat ostaa sitten taas ensi vuoden lopussa, kun nyt ei vielä tiedä mitä ne on.

kyllä mäkin mutta lähinnä ajatuksentasolla... ostetaan meille iso ruokaryhmä ja kutsutaan vaihteeksi lähisukulaiset meille aattona ja istutaan kaikki yhteisen joulupöydän ääreen... :) mummun ja pappan luona kun on istumapaikkoja pöydässä vaan kolmelle.....

Mä ajattelin ostaa nyt alesta ainakin sisävaatteita lapsille ensi talvea ajatellen, ja pukinkonttiin jotkut kivat pussilakanat & pyyhkeet, Legoja ja pari lautapeliä.

Ei ne kaapissa huonoksi mene, ja kun ostaa puoleen hintaan tai jopa -70% alesta niin siinä säästää jo paljon.

Yhteistyössä