Heippa hei.
Huh, nyt alkaa helpottaa! Koulun kanssa nimittäin
Tänään oli viimeinen koe tässä rupeamassa (yksi koe on harjoittelun aikana, reilun kk päästä ). Anatomia ja fysiologia oli tän pvän tentti ja sitä jännitin ja stressasin ihan älyttömästi :ashamed: Mutta se meni paremmin, mitä olin ajatellut! Ainoa vaan, että maksimipistemäärä on 37 ja 18 pistettä pitää saada, että ylipäätään läpi menee
No, joka tapauksessa se meni paremmin, mitä olin ajatellut sen menevän =) Itseasiassa mä sain jonkun ahaa elämyksen vasta tällä viikolla koko aihealueesta
Tai ainakin siitä vaikeimmasta; soluista ja kudoksista. No joo, se siitä
Tää kevätlukukausi on ollut tosi rankka :ashamed: Meillä on ollu tosi täydet lukujärjestykset ja lähes kaikki 100% pakollisia. Illat on menneet tehtäviä tehdessä tai tentteihin lukiessa. Sami on ollut tosi, tosi paljon poikien kanssa. Parina viikonloppuna on pojat olleet mummolla onneksi yökylässä yhdet yöt (ja Joonatan oli Tallinnassa mun äitin yms. kanssa, niin on silläkin ollut mielekästä ja kivaa tekemistä, Rasmus sai olla toisella mumolla silloin) niin ei oo Sami joutunut menojaan/keikkojaan perumaan :ashamed: Ja minä oon saanut luettua. Äkkiä laskettua meillä on ollut yli 10 tenttiä tän 2 kk aikana (elintarvikehygieniapassi, varhaiskasvatus, kehityspsykologia, lääkehoito, lääkelaskut, Ruotsin kirjallinen, Ruotsin suullinen, 2x anatomian sanakoetta, näyttökoe = kirjallinen ja toiminnallinen osio ja tää anatomia&fysiologia), siihen päälle 1 iso ryhmätyö ja 1 yksilötyö. Huh huh!!
Nyt alkaa "loma", eli työharjoittelu. Odotan tosi innolla! Maanantaina siis menen. Kotihoidossa oon ekat 5 viikkoa ja sen jälkeen seuraavat 5 viikkoa terveysasemalla sairaanhoitajan vastaanotolla. Onpahan illat/työpäivän jälkeen vapaata, eikä tarvi tehtäviä tehdä (tai no, tohon toiseen anatomian&fysiologian tenttiin pitää kyllä lukea ja paljon, sekä tehdä se yksi yksilötyö ).
Me lähdetään lauantaina joko Tallinnaan tai sitten johonkin kylpylään täällä Suomessa (kumman nyt sitten saa halvemmalla, aika fifty-fifty). Päätin jo pari viikkoa sitten, että tän rupeaman jälkeen tehdään kyllä perheen kesken jotain mukavaa ja kivaa. Ollaan se ansaittu
Sitkeä tää flunssa, Joonatan on jo täysin terve, Rasmus yskii, mut tosi vähän. Mulla tuli viikonloppuna sitten vuorostani. Nenää ja kurkkua kutittaa, silmät vuotaa, kurkku on ollu tosi kipee jne. Aivastuttaa jatkuvasti.
Munkin piti kysella
Niiskuneidin ja Sirun kuulumisia ja vointeja :attn: Mä haluan sit heti tekstiviestiä, kun vauvat on syntyneet! Joohan?
Kipeille pikaista paranemista!
Kumma toi sairaalasta tehty ls-ilmoitus, en oo minäkään ennen moisesta kuullut
Kerrohan
taapero, jos asia sulle selviää joskus, miksi näin toimittiin.
Voi pientä
Juhoa, toivottavasti vaiva paranee pian :hug:
Jellonalle kiitokset :hug:
Mites
Gerbera jakselee?
Aika omanapainen juttu tuli tällä kertaa :ashamed: