¤¤¤JOULUMURUT 2005 MAALISKUUN PINOON¤¤¤

Uneton, kiitti tekstarista! Juu annalla on ens viikolla eka partioleiri. Pitäs toi rinkka kattoo sopiville säädöille.

mulle on joku tauti tulossa, koskoo kurkkuun ja tolpillaan meinaa kestää kun huimaa niin kamalasti, aamusella meinasin tulla potaat alas niskat taittaen, onneks ukko otti kopin eikä juho ollu sylissä.
 
Täällä ollaa onneksi kotiuduttu Juliuksen kanssa sairaalasta jo kotiin jonne jouduttiin tossa 9.3 ja eile päästiin kotio kun saatiin ensin vaan kaikkien kokeitten tulokset joissa selvis että ei pojalla mitää vikaa olekkaan niinkuin neuvolassa lekuri sanoi että Juliuksessa on kaikki vialla ja sen takia jouduttiin sairaalaan.

Meillä on taas muutto edessä kohta ja on kyllä tosi kiva päästä täältä Turusta pois.
 
moikka

Täällä miehen loma takana joten klo13 lähtien ollaan keskenämme lasten kanssa.
Sairastaessahan se loma sitten meni :( Jennalla kesti melkein viikon ennen kun toipui.. tipassa oli sen viime su-ma ja sitten näytti että alkais helpottamaan ja olikin tietty virkumpi kun tipassa oli, mutta vielä keskiviikkona oksenti.. sitten alkoi ruoka pysyä sisällä kun hyvin hyvin pieniä annoksia antoi. Tyttö olisi kyllä syönyt mutta ei kestänyt montaa lusikallista kerrallaan antaa.
Lähdettiin sitten pe minun porukoille ajelemaan kun oltiin koko sakki terveitä ja kuhtuivat ( ei kuulemma haittaa jos tarttuu :kieh: ) Mulla nousi illasta kuume ja sainkin sitten istua vessassa aika antaumuksella :headwall:
Viimein ollaan koko porukka toivuttu. Lapset virkkuja ja syövät hyvin.
Toivottavasti tässä ois sitten sairastettu ihan tarpeeks pitkälle ajalle. Ei ikinä oo näin rajuna tullut vielä mahatauti meille :x Harvoin mahatudissa edes ollaan.

Taaperot: höh, mites se neuvolalääkärinyt silleen??
Minne olette muuttamassa?

Käpy: Kiitii vinkistä. Tilasin sitä piirakkapohjaseosta. Pääsee kokeilemaan tuleeko siitä mitään.

Ensi viikonloppuna olisi hippo-hiihdot ja Tatu kyselee joka käänteessä että onko vielä monta yötä :D Eilen kävi 1200m hiihtämässä ja hyvin meni.
Aamulla halusi käydä iskän kanssa luistelemassa ja potkurilla on suiminut kaikki matkat mitä ollaan tänään liikuttu, joten ei ihme kun vainteli jo kasilta nukkumaan. Muutenkin tullut paljon ulkona oltua.
 
taaperot, riippuu ihan miksi joutuu sairaalaan, mutta ei kait se lääkäri nyt sitämieltä ole että te pahoinpitelette Juhoa??
kun on meilläkin jouduttu sairaalaan eikä meille ole nostettu kyllä mitään ls-juttua..

Josta pääsee aasinsillalla siihen että me käytiin eilen saikulla, ja tulos: ainut mikä on ok on se palli mistä oltiin huolissaan. toinen kives on hukassa, sitä ei ultraaja löytänyt mistään. ja mahan toimimattomuuteen ilmeisesti vaikuttaa tiukka peräaukko, katsotaan 2-3kk päästä aletaanko operoimaan miten ja koska poikaa. ei oo helppoa pienen lapsen elämä. :/
Saatiin tippoja minkä pitäs auttaa että pjaska tulee päivittäin, ovat kovin tehokkaita, illalal kun anto Juholle niin yöllä alko Viljami paskoa vettä.. :kieh:
 
koivunkäpy no hän vaan sano että heillä on kuulemma tapana tehä aina ilmoitus kun joutuu lapsen kanssa sairaalaan ja mitä järkevää syytä en saanu vaikka kysyin että miten niin täytyy tehä niin tuota he vaan hokivat että heidän velvollisuus on aina tehä tuo juttu josta en ole koskaan aiemmin kuullutkaan.
 
no onhan täti :eek: mää pistäsin tuomosen vaihtoon hyvin nopeesti, mutta teillä olikin muutto tulossa. kannattaa seuraavassa paikassa kysellä neuvolassa Juhon paperit nähtäväksi, näät mitä on täti sinne kirjailllu :kieh: ei kovin täyspäiseltä kuulosta.

mä oon koittanu ettiä meidän Juhon vaivaan liittyvää tekstiä netistä, mutta huonostippa löytyy mitään. tarvii varmaan neuvolaan soitaa huomenna ja kysellä, kyllä se tietoa ettii jos ei ite tiedä.
Ja nyt oli laskeutunu se toinen kives pussiin mut se on ihan semmonen "märkärukkanen" enää :|
illlla ukolle tuumasin että onneks ei oo enää tarkotus tehdä lapsia, seuraavalla ei varmaan jalat sit toimis :ashamed:
No, pääasiahan on että kukaan noista ei oo hengenvaarallisesti kipee, ja toivon että jos täppänän kives on surkastunut niin se on ainut mitä siitä surkastuu.
 
Heipä hei!

Gerberalle :hug:

Käpy. Meidän pojulla sama vaiva. Ne kuukuset ei laskeutunut heti, vaan ne leikattiin, sitten se toinen lähti karkuun ja tehtiin uusi leikkaus. Se on nyt paikoillaan, mutta toinen puoli tuntuu olevan "tyhjä". Pojukin kysyi yhden kerran, että miksei toisella puolle ole "hernettä" . Joten aattelin ottaa asian puheeksi tuolla 5 vee neuvolassa.

 
Käpy: Toivottavasti tulis Juhon tilanteeseen selvyyttä!

Täällä ei parannuta sitten millään :( tatu aloitti oksentamisen eilen illalla ja istui yöllä vähän väliä potalla ja välillä yökkäili.
jenna oli aamulla ihan kirkuvan punainen ja täynnä ihme ihottumaa ja yö oli myös tytöllä sen mukainen.
Onneksi sitten seiskan jälkeen mies ja tatu saivat nukkua 9.30 asti. Jennan kans lähdettiin aamu hommiin ja kauppareissulle.

nyt ei jaksa muuta. jennakin vihdoin nukahti niin lähden alakerran siistimään. Tatukin nukkui päivällä kolme tuntia ja useita muita pätkiä joten tuumasi että haluaa vielä kohta teetä.. kuikkaan mennessä että onko kuitenkin jo unessa :heart: reppana kun paranis pian.
 
Yökyöpeli täällä!

tää yö vaan töissä. viime yökin olis pitänyt olla mutta sairastin/lepäsin sen yövuoron. Nyt on enää nenä tukossa ja suu kuivuu. kivaa.

Miikka aloitti meillä viime to iltana oksentamisen ja minä jatkoin pe-la yönä sit. Miikka ei oksentanut kun pari kertaa sillo to ja yön nukku hyvin. perjantaina iltapäivällä kerran yökkäsi banaanin pihalle. muuten ei ollut mitään. ei noussu kuume ja virtaa oli normaaliin malliin.
Eiliseen mennessä ei kuitenkaan poika ole liiemmin syönyt paljoa. pk:ssa kovasti ovat huolissaan sillein hyvällä tavalla. Mikkikselle tuli sit nuha ja yskä melkein heti perään. välillä valitteli että kurkkuun koskee toisinaan mahaan. ota siitä sit selvää. :) :whistle:
eilen käytin illalla yksityisellä lääkärissä ihan varmuuden vuoksi (mielenrauhan). ;) mitään ihmeellistä ei löytynyt. antoi yskänlääkettä ja pronaxenia. jospa pian alkais helpottaa sairastelu hänenkin kohdallaan.
Oma olo on suht hyvä siis. kuumetta ei liiemmin mullakaan ollut. mut flunssa ihan älytön ja maha outo pitkän aikaa. vaikkei olis oksentanutkaan ihan lähiaikoina. ehkäpä tää tästä ja sais tulevat kaksi vapaapäivää viettää ihan rauhassa, rennosti, mukavia juttuja tehden. viime viikon kolme vapaapäivää kun meni ihan harakoille. :D

Meidän vessaremppakin on melkein valmis, pientä viilausta vaan enää. eilen sain siivottuu vihdoin ja viimein rempan jäljiltä huushollia ja vaihdoin kamat uuteen vessaan. ihana on ja niiiin valoisa. entinen oli ruskean keltainen möykky. :D

Smirgelaine, kiva kun kävit kirjoittelee edes pienen pätkän. lisseekin saa tulla raapustaa. :wave:

käpy, harmillinen Juhon tilanne. toivotaan parasta. :hug:

danjuska, paranemista teille ja kovasti jaksamista. tää tauti on syvältä. Toivottavasti ootte saaneet nukuttua tänä yönä. :hug: :hug:

taaperot, outo toi lsilmoitus. en ole minäkään ikinä tuollaisesta kuulunut. kannattaa vähän kysellä. kaikkea ei tarvii sietää. :hug:

Mitähän niiskikselle, kuinkas teidän reissu meni??

ja mites siru jakselee?

pepin koulu-urakka taitaa olla aikamoinen edellen? jaksamista. nostan hattua sulle, :hug: itse en kyllä selviäis. tai siis minusta ei olis tällä lukupäällä koulunpenkille. :)

Mulla ei olis enää kuin kaksi viikkoa töitä ja sit koittais LOMA! melkein jopa kaksi viikkoa vapaiden kanssa. Ihanaa. ei passais huudella/juhlia liian aikaisin ettei kolahtais omaan nilkkaan..sairastetaan varmaan koko aika. Eikä, Rukalle ollaan lähdössä pääsiäisen tienoilla. niin ihquu. :D

Jeps, mut nyt töiden pariin. kaikille ihanaa ja rauhaisaa loppuviikkoa. :hug:
 
Heippa hei.

Huh, nyt alkaa helpottaa! Koulun kanssa nimittäin :) Tänään oli viimeinen koe tässä rupeamassa (yksi koe on harjoittelun aikana, reilun kk päästä ). Anatomia ja fysiologia oli tän pvän tentti ja sitä jännitin ja stressasin ihan älyttömästi :ashamed: Mutta se meni paremmin, mitä olin ajatellut! Ainoa vaan, että maksimipistemäärä on 37 ja 18 pistettä pitää saada, että ylipäätään läpi menee :eek: No, joka tapauksessa se meni paremmin, mitä olin ajatellut sen menevän =) Itseasiassa mä sain jonkun ahaa elämyksen vasta tällä viikolla koko aihealueesta :LOL: Tai ainakin siitä vaikeimmasta; soluista ja kudoksista. No joo, se siitä ;)

Tää kevätlukukausi on ollut tosi rankka :ashamed: Meillä on ollu tosi täydet lukujärjestykset ja lähes kaikki 100% pakollisia. Illat on menneet tehtäviä tehdessä tai tentteihin lukiessa. Sami on ollut tosi, tosi paljon poikien kanssa. Parina viikonloppuna on pojat olleet mummolla onneksi yökylässä yhdet yöt (ja Joonatan oli Tallinnassa mun äitin yms. kanssa, niin on silläkin ollut mielekästä ja kivaa tekemistä, Rasmus sai olla toisella mumolla silloin) niin ei oo Sami joutunut menojaan/keikkojaan perumaan :ashamed: Ja minä oon saanut luettua. Äkkiä laskettua meillä on ollut yli 10 tenttiä tän 2 kk aikana (elintarvikehygieniapassi, varhaiskasvatus, kehityspsykologia, lääkehoito, lääkelaskut, Ruotsin kirjallinen, Ruotsin suullinen, 2x anatomian sanakoetta, näyttökoe = kirjallinen ja toiminnallinen osio ja tää anatomia&fysiologia), siihen päälle 1 iso ryhmätyö ja 1 yksilötyö. Huh huh!!

Nyt alkaa "loma", eli työharjoittelu. Odotan tosi innolla! Maanantaina siis menen. Kotihoidossa oon ekat 5 viikkoa ja sen jälkeen seuraavat 5 viikkoa terveysasemalla sairaanhoitajan vastaanotolla. Onpahan illat/työpäivän jälkeen vapaata, eikä tarvi tehtäviä tehdä (tai no, tohon toiseen anatomian&fysiologian tenttiin pitää kyllä lukea ja paljon, sekä tehdä se yksi yksilötyö ).

Me lähdetään lauantaina joko Tallinnaan tai sitten johonkin kylpylään täällä Suomessa (kumman nyt sitten saa halvemmalla, aika fifty-fifty). Päätin jo pari viikkoa sitten, että tän rupeaman jälkeen tehdään kyllä perheen kesken jotain mukavaa ja kivaa. Ollaan se ansaittu :D

Sitkeä tää flunssa, Joonatan on jo täysin terve, Rasmus yskii, mut tosi vähän. Mulla tuli viikonloppuna sitten vuorostani. Nenää ja kurkkua kutittaa, silmät vuotaa, kurkku on ollu tosi kipee jne. Aivastuttaa jatkuvasti.

Munkin piti kysella Niiskuneidin ja Sirun kuulumisia ja vointeja :attn: Mä haluan sit heti tekstiviestiä, kun vauvat on syntyneet! Joohan? :)

Kipeille pikaista paranemista!

Kumma toi sairaalasta tehty ls-ilmoitus, en oo minäkään ennen moisesta kuullut :eek: Kerrohan taapero, jos asia sulle selviää joskus, miksi näin toimittiin.

Voi pientä Juhoa, toivottavasti vaiva paranee pian :hug:

Jellonalle kiitokset :hug:

Mites Gerbera jakselee?

Aika omanapainen juttu tuli tällä kertaa :ashamed:
 
Pikaisesti tulen tässä siivouksen lomassa piipahtamaan, kun pakko on aina välillä levähtää, kun lonkat ja jalat muutenkin kipeytyy aikas kivasti... :whistle: Muuten täällä voidaan edelleen oikein hyvin, kivuttomia supistuksia tulee jonkin verran, jos enemmän häärää, mutta ei sen kummempaa :) Tänään siis rv 34+2 :heart: Täysin olen siihen asennoitunut, että toukokuun puolelle synnytys menee ;)

Pepille rentouttavaa reissua ja mukavaa työharjoittelua! Urheasti olet kyllä kaikista tenteistä ym. selvinnyt, ei voi muuta kuin hattua nostaa :flower: :hug: Niin ja lupaan sitten heti tekstaria laittaa :D

Toivottavasti Koivunkävyn Juhon tilanne pian selviäisi :hug:

taaperotx5 Onpas tosiaan outo juttu :whistle: Tsemppiä muuttoon!

Danjuskan ja jellonan poppoille pikaista paranemista! :hug:

Nyt imurointia jatkamaan. Pojat on isin kanssa asioilla, niin saa sentään ihan rauhassa siivoilla ;)
 
Heippa!

Kiitos huhuiluista Jellona ja Peppi :heart:

Hyvin täällä jaksellaan, äitiyslomalla toista päivää ja kauhea kiire koko ajan :D mitään lomailemaan ehdi... la-aamuna on lähtö Lappia kohti ja hirveän määrän tavaraa sitä joutuu mukaan ottamaan. Vauvaa varten otan kaukalon ja vaatetta, sekä itselle isoja muovitettuja alustoja (kroonikoita ja vielä isompia), isoja siteitä, imetysliivit, imetyspaidan ym.ym. ja toivon kovasti, ettei niille tarvetta tule matkan aikana! Raskaus sujunut kuitenkin hyvin, eikä merkkejä ennenaikaisesta synnytyksestä ole. Tukisukat (reisimallia :D ) puen la-aamuna päälle matkaksi. Raskaus sujunut hyvin. Henk.koht. painoennätykseni saavutin eilen neuvolassa, nyt reilu 10kg alusta tullut. Ottoa odottaessa oli samoilla vkoilla puoli kiloa vähemmän, että yllättävän samoissa mennään. Su tehtiin painoarviota ja olikin yllättäen keskivertoa vähän pienempi viikkoihin nähden, 2.1kg. Hyvä niin, jospa synnytyksestä ei tulis niin vaikea, mitä edelliset ja tulis vaikka ilman apuvälineitä :)

Jellonan ja Danjuskan perheisiin pikaista paranemista :hug:

Jellona ihanaa, kun teillä vessaremppa valmis. Haluaa kans... Ja mukavia lomasuunnitelmia teillä!

Peppi hienosti olet jaksanut opiskella :hug: kauhea määrä tenttejä teillä ollutkin. Onneks nyt pääset sinne harjoitteluun, ne kyllä katkaisee niin mukavasti varsinaista koulunkäyntiä ja ovat yleensä tosi mielenkiintoisia. Niistä mun mielestä oppiikin ihan eri tavalla kuin koulua käymällä. Ihanan kuuloinen viikonloppureissu teilläkin tulossa! Laitan tekstaria vauvan syntymästä :D mutta toivottavasti en vielä ens viikolla =)

Koivunkäpy voi pikkuista Juhoa, toivottavasti selviäis tilanne!

Taapero mä olen kuullut, että nykyään herkemmin tehdään ls-ilmoitus lapsen joutuessa sairaalaan, mutta olin käsittänyt, että tapaturmien yhteydessä? Toivottavasti asia selviää :hug:

Nyt vihdoin ja viimein sänkyä kohti. Huomenna meinataan Oton kerhon aikana käydä katsomassa makkariin tapetteja ja laminaattia. Jospas olis remppa tehty, kun palataan reissusta, mies siis ei pääse mukaan.

siru 34+6 :heart: Jee huomenna jo 35 vkoa täynnä!
 
Peppi85 hieno suoritus :hug: :flower: :flower: Nauttikaa viikonlopusta :heart: :heart:

Niisku ja siru huii, jänskää =) :heart:

Käpy :hug: :hug:


Sain äsken viestin kälyltä. Olivat kokeneet samalla tavalla lapsen menetyksen kuin mekin aikanaan :'( :'( Elämä ottaa ja antaa...

Rankka (henkisesti) työviikko takana, onneksi nyt alkaa viikonloppu ja huomennna teatteriin :hug:
 
Huomenta!!

Täällä yö nukuttii aika huonosti koska tuo meitin 4kk Julius vauva sai taas yöllisiä hengityskatkoksia monta kertaa yössä..ne aina kyllä säikäyttää pahemman kerran ja sen takia rupeaa miettimään jos jonkinmoista..ois kyllä kiva tietää mistä ne mahtaa johtua.

Sillon kun olimme siel sairaalassa niin tuota asiaa ei tutkittu olleskaa vaikka niillä oli kyl tiedossa että tuommosia tulee mutta heidän mielestä tuo on aivan normaalia kaikilla vauvoilla.
 
moi

Kiitokset paranemis-toivotuksista! eiköhän tämä tästä..

Jenna alkoi sitten kans pe iltana taas oksentaa.. koko toissa yön ja eilisen päivän oksenti. On edelleeneaivan puhki, mutta hyvällä ruokahalulla syö ja juo, eikä ole eilis illan jälkeen oksentanut, vaikkakin yö meni pyöriessä kun ei tahtonut kuume laksea.. pitää katsoa että jos ei ala panadoli vaikuttamaan niin pitääkö kääydä päivystyksessä hakemassa pronaxenia tms.. Vaikkakin ihan hyvä juttuhan se kuume kaiketi on.. tietää että elimistö taistelee pöpöjä vastaan.
Saatiin lupa siirtyä kauramaitoon kun tuo nutrilon soija ei oikein kunnolla uppoa muuta kuin pullosta. oatlyn kaurajuomaa hörsii hyvällä ruokahalulla.
Varmaankin sitten pitänee käydä ravitsemusterapeutilla jossain välissä.. kuulemma on yleinen käytäntö jos ei apteekin maidot mene alas.. Mutta lääkärikin sanoi että käytännössä tarkoittaa sitä että vähän tuhdimpaa lihapottua antaa. Ja eikös soijarouhe muistaakseni kans sisällä hyvin kaikkia ravitoaineita.. sitä käytin tatulla murojen ym seassa pienenä.

Peppi: Oliko kiva reissu? missä kävitte?

Itse odotan kans etät kunhan parannutaan niin päästäis koko perheen voimin edes vaikka kylpylässä käymään tms.. yhteistä puuhaa. Mutta saattanee kestää ennen kun täsät nyt kokonaan toivutaan,ens vkl miehen pitää käydä kotonaan hakemassa remontti tarvikkeita ja sitä seuraavana viikolopuna onkins itten se uuniremppa ja lähdetään lasten kanssa evakkoon *huokaus*, nyt tuntuu että voi kun ei vielä sekään ois.

Taaperot: sanoisko ne neuvolass amitään ja laittais eteenpäin tutkimuksiin?

Sirulle myös ihanaa lomaa!

nyt Tatulle välipalaa antamaan
 
Danjuska neuvolan mukaan nuo ahdistukset on täysin normaaleja kun jokainen vauva saa niitä..no ei kyl ole kun ei meillä muillakaan muksuilla ole tuommoista ilmaantunu..täytyy kysellä sitte siellä uudessa neuvolassa josko siellä oltais vähän viisaampia..

tässä viel pari uutta kuvaa meitin Juliuksesta :heart:




 
Tasan 3 vuotta sitten me oltiin varmaan just päästy Rasmuksen kanssa synnytyssalista huoneeseen :heart: Aika menee kyllä äkkiä, missä on mun vauva(t)?? :D

Tässä pari tänä päivänä otettua kuvaa meidän 3-vuotiaasta :heart:





Me oltiin tosiaan la-su yö Nokian Edenissä ja ihanaa oli! Uitiin ja kylvettiin monia tunteja kumpanakin päivänä, pojat tykkäsivät ja viihtyivät ja äitillä&iskälläkin oli hauskaa! Joonatan sukelteli ja ui selkää (kellukkeiden kanssa) ja kummatkin halusivat koko ajan laskea liukumäestä. Aalloissakin oltiin ja äitiä hirvitti :whistle: Rasmuksen kanssa oltiin siellä matalalla, mut pari aaltoa veti pojan aika hyvin kumoon, toinen vaan nauroi :whistle: Rasmus siinä sit liukumäkijonossa katsoi sormenpäitään, jotka olivat kurtussa ja kysyi multa: "äiti, miksi mulla on pippeli tässä" :LOL: Kyllä nauratti :D Kieltämättähän se näyttää vähän pienen pojan pippelinpäältä ;)

Mulla oli tänään eka harjoittelupäivä siellä kotihoidossa ja oli tosi kivaa! Ihana ohjaaja ja ihanat työntekijät :) Tosi hauskoja ja mukavia, kaikki. Aika kiireinen pvä oli, kun ei meinannut vessassa ehtiä käydä, ihan hyvä vaan, meni päivä äkkiä. Uskon, että tulee mukavat 5vkoa =)

Kiitoksia Niiskuneiti, Siru ja Uneton, ihania te ootte :heart: :hug:

Kiva oli Niiskuneidin ja Sirun vauvamasu-juttuja lueskella :) Jaksamisia vikoille viikoille tai vikalle kuukaudelle :)

Sirulle lapsineen ihanaa Lapin reissua, vaikka oottekin siellä jo parit päivät olleet :wave: Ihanaa äitiyslomaa sulle :heart:

Uneton, voi, miten ikävän uutisen oot kuullut :'( :hug:

taaperot, inhottavaa noi Juliuksen yölliset vaivat :( Toivottavasti pian helpottaisivat! Ihana hymypoika :heart:

Danjuskalle jaksamisia! Joko ootte kaikki kunnossa? Oli tosiaan ihana reissu, kiitos kysymästä :)

Nukahtais toi Rasmuskin jo... Sais ite hetken rauhassa kattoa telkkaria ja aika pian mennä nukkumaan, oon ihan poikki!
 
moikka

sen verran vaan omaa napaa että aamulla taas kotiuduttiin oulusta Jennan kanssa. Eilen alkoi illasta tuntumaan että ei oo tyttö kunnossa että on pakko viedä päivystykseen. ottivat verta minkä sormenpäästä saivat ja lääkäri laitto lähetteen. Ei olllut la jälkeen oksentanut kun kerran ti ja ke, mutta paino oli tippunyt 0,5kg ja tyttö aivan voimaton.

Tänään kuitenkin ollut energinen itsensä ja kerkesi äidin säikäyttääkkin.. Oltiin jenskun kans pyykkiä laittamassa ja pian tuli hiljasta, toki lähdin selvittämään hiljaisuuden syytä niin tyttö karottaa lauteilla seista :eek:
Muutenkin taas kalitusta piisaa jne. mikä alkaa olla meidän jennaa :)

Illalla kun saatiin tieto että joudutaan jennan kanssa ouluun niin mies soitti sitten vanhemmilleen että voiko tatu mennä sinne, että ei tartte järjestellä töistä vapaata. Ilomielin ottivat pojan ja mies vei puoliväliin vastaan.
Alkoi kuitenkin itse oksentaa aamuyöllä :whistle: :kieh: en enää tiiä itkeekkö vai nauraa tälle h**vetinrimballe.. kaikki muut on sairastanut taudin nyt 2* paitsi minä.. että sitä odotellessa.

Mutta nyt on pakko alkaa köntiä sänkyyn.. päästiin jennan kanssa vasta 2 jälkeen yöllä nukkumaan ja heräsin jo ennen kuutta.

ihania kuvia ootte laittaneet :)
 
Öitä!

kiirettä ollunna ja sairasteltu edelleen urakalla. Mulla ollu tän viikon riesana korvatulehdus. aivan älytöntä lastentauditkin tähän vielä. Miikalla alkanut ripuli keskiviikkona päiväkodissa. piti hakea aamupäivällä jo pois. kotona ei sit tullut enää montaa kertaa ja muutenkin terve poika. vein sit eilen hoitoon, mutta heti päikkäreiden jälkeen soittivat, että pitää tulla hakee ja huomenna ei ole asiaa sinne. tiedä sitten mikä hällä on. kotonakin tuli illalla löysää kakkaa vielä. ruoka maistuu äärimmäisen hyvin. :/
oman korvani kävin eilen puhkaisemassa lekurissa, kun en jaksanut sen kanssa olla enää hetkeäkään. oli todella turhauttavaa kun ei kuullut kunnolla yms. nyt on hieman parempi. :)

Aleksi ja mies ovat luojan kiitos pysyneet terveinä. tietty sairastavat koko meidän lomaviikon. |O ei auta kuin toivoo että ollaan terveitä. sillä lomaa tarvitaan. miestä rassaa noi ainaiset työhommat, jossa on odotettu koko kevät ratkaisua. hermo alkaa mennä molemmilla. :headwall:

Kotona ei ole jaksanut tehdä kuin pakolliset asiat, ei siis juuri mitään ylimääräistä, kuten siivous. ulkonakin on tullut oltua pirun vähän. oottaa jotenkin vaan lomaviikkoa, että sitten asutaan koko viikko pihalla. B) onneksi kotonakin on vielä seinät pystyssa ja puputkin on joka päivä saanu ruokaa. jospa tässä viikonloppuna, jotain oikeesti sais aikaiseksi. ensin olis kuitenkin selvitettävä mikä miikan masussa on ja millä sen sais normiksi. :whistle:

Kivoja kuvia olette laitelleet. =)

Pepillä, ihanan kuuloinen reissu Nokialle. =)

danjuska, toivottavasti teilläkin pian helpottais. vaikka tiedän viime keväästä että toi on todella tuskallista. voimia. :hug:

sirulla, on varmaan ollut mahtavat ilmat lapissa. mihis päin te menittekään? lahopää ei muista. :wave:

juups, mut eipä mulla tän kummempia tällä kertaa. :hug: kaikille.
 
Lasten pjaskatautiin voin suositella puolilasillista mehua ja vajaa rkl perunajauhoja. loppuu pjaskan lentäminen yleensä siihen. meillä toiminu jo monesti. ikivanha kikka, mutta toimii tänäkin päivänä :whistle:

Meillä tiukkapipo ei laske rumempaa osapuolta lokakuussa hollantiin, ainakaan ihan yhdeltä keskustelulta. niilla ois pelitapaaminen siellä, toki ois hienoa lähteä, mutta kun jos se tässä muute reissaa pitkin suomea ja painaa viel ylitöitä niin en ehkä ole otettu jostain ryyppyreissusta poikien kanssa. tosin sanoin että voidaan harkita sitten jos vie ensin koko perheen johonkin kivaan ja saan lupauksen että jahka imetys loppuu nin minäkin voin mennä yksin johonkin. :xmas: oonhan mä ollu YHDEN yön poissa kotoa jos ei sairaalassa oloa lasketa :kieh: siis näiden reilu 7v aikana..

Juho kasvaa ja liikkuu, ville kasvaa ja liikkuu sen verran tehokkaasti että tänätalvena ostetut sukset purkautu pellolle hiihtoreissulla. :LOL: nyt odottelen valmistajalta vastausta palautteeseen ja varaosia. ite oon hiihtäny jeesusvanhoilla karhuilla, tuleevat kenkiin kiinni ja painaavat varmaan 5kg/suksi.
Tänään leikin myytinmurtajaa, en usko että punakaalilla saa turkooseja munia. :xmas: joten, mulla on tuolla punakaali ja munia..
 
Moikka :)

Me ollaan tänä viikonloppuna vietetty Rasmuksen synttäreitä. Eilen oli varmaan parisen kymmentä ihmistä käymässä, porrastetusti, ensin sukulaiset, sen jälkeen kummeja ja kavereita. Ensimmäiset vieraat tulivat klo 14 ja viimeiset lähtivät n. 20.00 :D Tänään tulee mun isä, hänen vaimo, mun toinen veli ja ehkä isän sisko, eli mun täti perheineen. Mukavasti sujui juhlat eilen ja Rasmus sai paljon lahjoja! Vaatteita (sekä ulko, että sisä ), pari dvd:tä, junarataan semmosen paristoilla toimivan veturin, ambulanssin, kuorma-auton (semmosen ison ulkolelun ja pienemmän lego kuorma-auton), traktorin, uimakellukkeet, kirjan, väritystarvikkeita, autoja ja namia =)

Mulla on ollu tosi kivaa siellä työharjoittelussa! Oon edelleen viihtynyt hyvin. Mulle tarjottiin sieltä kesätöitäkin, jotka otin vastaan (pitää soittaa siihen paikkaan, mihin alunperin piti mennä ja perua se...). Kiva mennä tuttuun paikkaan kesäksi.

Danjuska, mites teillä on voitu? Entäs jellonan perhe?

koivunkäpy, mitäs tuli munista? :D Oisko sulla tuoreita kuvia Juhosta, olis kiva nähä :)

Eipä mulla tän kummempia. Tulkaa muutkin kirjoittelemaan!
 
Tässä parit kuvat juhlista :)

Synttärisankari:


Isoveli Joonatan:


Meillä on kyllä tosi hyvä kamera, mut noi on facebookin kautta aijaahan lisätty, jonka takia ne muuttuu tolleen rakeisiksi. Mulla ei muuten toi aijaa toimi, vaan tällä tavalla... =)
 

Yhteistyössä