Joululahjojen määrällä ei voi mitata vanhemmuutta...

"Tipsu"
Meillä lapset (2) saa kumpikin meiltä vanhemmilta yhden lahjan, n. 40 euroa. Voisin rahan puolesta ostaa enemmänkin ja ostaisinkin, jos lahjoja ei tulisi muilta, mutta koska isovanhemmat, täti, setä, eno ja kummit ja muutkin sukulaiset ostavat myös tulee lahjoja kuitenkin kymmenkunta, niin miksi ostaa itse enemmän...
 
dfggdf
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27726274:
ootko omas hukannu?
kiinnostais tietää että mitä teet olemattomalla ostoksella.
Pistän sen hyllyyn muitten jatkoksi. Kerään niitä. Ja käytännössä omistan jo sinun sielusi. Allekirjoitusta vaille vain.
 
dfgjdgf
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27726291:
non nii, mitäs mä sanoin. turhaan tuo koittaa minulta ostella jotain mitä ei ole olemassakaan. :D
Älä nyt vitun pelle yritä perua kauppaa. Sanot vaan ajan ja paikan niin tulen. Yrität nyt jollain olemattomuudella, vaikka pelkäät ihan vitusti. Pelle.
 
Minäkin olin lapsena heikkolahjainen :xmas: Nyt aikuisenakin ja itse vanhempana uskon, ettei lapsi kaipaa eikä tarvitse enempää kuin sen, mihin on tottunut. Varsin kohtuullisen määrän lahjoja saavat meidän lapset ja niihin on tyytyminen, koskaan eivät ole lahjojensa määrään olleet pettyneitä.
Sama juttu. Itse en tottunut lapsena isoihin lahjamääriin enkä osaa totakaan hukuttaa. Ei tuo laske määriä vaan on tyytyväinen kohtuuseen ja kun seassa on SE toive ni kaik hyvin. Vanhemmuutta ei tosiaan mitata lahjamäärillä.
 
Samaa rutinaa
Että joka vuotista juttua.. Jos ostat liian vähän lahjoja oot huono vanhempi, jos ostat liikaa oot tuplasti huonompi. Jokainen varmaan tekee parhaaksi katsomallaan tavalla.
 

Yhteistyössä